Op basis van 536 geverifieerde beoordelingen

4,5 / 5
95% van onze gasten beveelt dit aan
4,6 Hygiëne kamer
4,7 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 1 nov. 2023 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rhoon

Geplaatst op 21 aug. 2022
Excellent accommodation, especially the shower and mattresses. The responses from the front desk were very quick when something was needed. Breakfast was of a consistently high standard, and Asian options were well catered for.
Opmerking van Hotelbeheer
24 aug. 2022 door Hyatt Regency BaliHotelbeheer
Dear Suresh,Thank you very much for your kind feedback regarding our facilities, staffs and foods. We are very delightful to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back again soon. :)
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Elburg

Geplaatst op 19 okt. 2020
Erg mooi hotel van alle gemakken voorzien. Heel aardig en behulpzaam personeel. Gevarieerd ontbijt
Opmerking van Hotelbeheer
19 apr. 2022 door Zulki OthmanHotelbeheer
Dear Mr. Patrick, thank you for the lovely comments on our resort! We're happy that you love our hotel, service, and food. Hope to see you again soon in Hyatt Regency Bali :) Take care.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Alles top kwaliteit en standaard.

Geplaatst op 9 aug. 2019 op Hotels
Heel mooi aangelegd en onderhouden stylish hotel met zwembaden en prachtige tuinen, alles volgens de hoogste standaard. Beetje snobistisch publiek dat daar op af komt moet je van houden. Beetje hoog Instagram gehalte. Service niks op af te dingen, kamers fantastisch mooi met heel ruime bedden, mooie badkamer en heel schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
12 aug. 2019 door Zulki Othman, General ManagerHotelbeheer
Dear Mr./Mrs. Brit, what a great comments we received from you, thank you for sharing it with us and for other travelers. We are truly delighted knowing that you entirely enjoyed the facilities and services within our hotel. We could not wait to welcoming you back again.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 jul. 2019
Heel mooi hotel, fijne kamers, prachtige tuin met toegang tot het strand en vriendelijk personeel. Zeer slecht vond ik dat wij voor 3 personen boeken waarbij de leeftijden opgegeven zijn en onze dochter 15 jaar is en in de voorwaarden van Expedia staat dat dit hotel kinderen vanaf 17 jaar als volwassen beschouwen. Dit bleek dus niet te kloppen en er werd een toeslag van 44 dollar per nacht gevraagd omdat het Hyatt aangaf kinderen vanaf 15 jaar als volwassen te beschouwen. Expedia gaf niet thuis na telefonisch contact en het hyatt ook niet. Het hyatt reageerde pas na een paar mails en 2 x telefonisch contact. Zulke onduidelijkheid heb ik nog nooit via booking meegemaakt.
Opmerking van Hotelbeheer
7 aug. 2019 door Zulki Othman,General ManagerHotelbeheer
Dear Sir or Madam, thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay with us. We really appreciate your kind words on our hotel and staff. We are very sorry to hear of your less than satisfactory experience pertaining to your booking. We have informed Expedia to match the policy. We take all guest feedback extremely seriously and we look forward to welcome you back again anytime when you plan to visit Bali in the future. Once again thank you and have a beautiful day!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jul. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
22 jul. 2019 door Zulki Othman, General ManagerHotelbeheer
Thank you
3 / 5
door Caroline uit Naarden

Mooie locatie, wel verbeterpunten voor kamers

Geplaatst op 3 aug. 2013 op Hotels
Het Hyatt ligt fantastisch aan het strand in een mooie uitgestrekte tuin en is zeker het beste hotel van alle strandhotels in Sanur. De service is zeer goed. Wij verbleven in de regency club, waar de kamers duurder zijn, maar zeker de meerkosten waard. De club heeft een eigen ruimte voor ontbijt (inclusief) waar je ook gedurende de dag heerlijk rustig kunt zitten en waar in de middag diverse heerlijke hapjes klaarstaan. Het enige minpunt vond ik de gehorigheid van de kamers, geluiden van de gang zijn erg goed te horen en ook de airco maakte nogal wat lawaai. De kamers zijn zeker aan renovatie toe. Ook is er geen wifi in de kamers, wat echt niet meer kan tegenwoordig!
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door Roman uit Zutphen

Bali Hyatt: doen, tenzij je veel op Internet moet

Geplaatst op 31 okt. 2012
Voordelen: Service, zwembaden, tuin
Nadelen: Gedateerde kamers zonder wireless
Locatie: Sanur, aan het strand, geen lastige verkopers, bezoekers met poen
Top hotel, duidelijk gebouwd in de jaren 80. Super service, 2 zwembaden, en privestrand met gratis ligbedden en top notch wat service betreft. Nadeel: wi-fi enkel in de lobby en bij het zwembad, niet op de kamers zelf, wat anno 2012 wel een nadeel is, zeker in een land waar ieder budget htel dit wel voro elkaar heeft @ Bali.
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Bijzonder vriendelijk personeel

Geplaatst op 25 jun. 2012
Uitstekend hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Ze onthouden je voorkeuren, tereijl je echt niet de enige gast bent.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Uithoorn

goed en aan te bevelen

Geplaatst op 31 jan. 2012
Voordelen: restaurant, zwembad en bediening, souvenier shop
Nadelen: kamer
Locatie: prima, beter bereikbaar dan Kuta
Haytt Sanur is een relatief oud hotel. Maar het blijft een Haytt hotel. Personeel is vriendelijk en geven een goede service. Het restaurant is voortreffelijk. Het biedt plaatselijke Indonesische gerechten die niet overal op het eiland zijn weerga niet kent. Het leuke is dat het niet aangepast is aan de internationale, meestal westerse smaakt zoals bij andere resorts.