Op basis van 2.155 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
4,2 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Orangeville

Geplaatst op 15 apr. 2024
Great place , very clean
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Hotel Riu Caribe Online Reputation ManagerHotelbeheer
Dear Francesco,We feel so lucky to have the guests we have.It is wonderful to read you enjoyed your holiday.Thank you very much for staying with us and your fatastic review, Francesco!We cannot wait to welcome you again.Kindest wishes!Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Comox

Geplaatst op 14 apr. 2024
I had really high expectations coming to this property. My check in was a flop, room not ready, long day of travelling. My vip status meant nothing, and the gave me a horrible room. The room flooded out 2 days later. I had to pack out in the morning and wait hours for the next room. They really aren’t very empathetic there. I never felt like a valued guest, and problems I had were not important. As someone who visits the area up to 5 times a year, I have never felt less important, and belittled as a four day stay at this resort was. I won’t be back to any RIU, anywhere for any reason. Not because of facilities or amenities, but because the staff is not a group of people I prefer to ever have to deal with when I spend top dollar on travelling.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 14 apr. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Miami

Geplaatst op 13 apr. 2024
Great hotel super clean friendly staff… greate buffet….
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Hotel Riu Caribe Online Reputation ManagerHotelbeheer
Dear Maday,We wish to thank you on behalf of our lovely staff team.It is wonderful to read that you had a great time and enjoyed your holiday!We would be very happy to welcome you again and we wish you a brilliant day.Warmest Greetings, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Chihuahua

Geplaatst op 13 apr. 2024
Como en todos los hoteles todo incluido, deberian de mejorar la calidad de las bebidas tanto alcohólicas como sin alcohol como jugos. Fuera de eso es un excelente hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Online Reputation ManagerHotelbeheer
Apreciado WILLYGracias por su comentario,Es muy satisfactorio conocer que se sintió feliz entre nosotros, lo cual nos hace pensar que, quizás vuelva a visitarnos en alguna de nuestras instalaciones donde no tenga dudas, le atenderemos en nuestra línea profesional y hospitalaria.Tenga seguro que tendremos en cuenta su observación y la trataremos con los departamentos pertinentes.Le esperamos con los brazos abiertos.Cordialmente, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 apr. 2024
Staff is very good at their job.
Opmerking van Hotelbeheer
17 apr. 2024 door Hotel Riu Caribe Online Reputation ManagerHotelbeheer
Dear Harneet,It is an honour to be recognized as a good hotel. Also, our staff are thrilled when they learn, they efforts are being appreciated, we thank you on behalf of our fantastic team. Thank you very much, Harneet.We hope you will come back soon!Kindest Greetings,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 apr. 2024
Excellent service
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Hotel Riu Caribe Online Reputation ManagerHotelbeheer
Dear Mohsen,We can only thank you for your great review.It is very gratifying to learn our guests had a nice holiday and it encourages us to keep working for our lovely guests.We really look forward to welcoming you again soon, Mohsen!Caring wishes,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 apr. 2024
Very clean, friendly staff, good entertainment. Lot of options for food.
Opmerking van Hotelbeheer
12 apr. 2024 door Hotel Riu Caribe Online Reputation ManagerHotelbeheer
Dear Jenna,We are delighted to read your kind remarks about our hotel. We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time with us, therefore, we are very grateful for your fantastic feedback.Thank you very much, Jenna!Looking forward to your next visit.Warmest Regards,Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 apr. 2024
The Staff is amazing. Everyone smiling and they are ready to help. Food is amazing and delicious . Highly recommended it!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
Buena
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door Online Reputation ManagerHotelbeheer
Apreciada Perla CristalNos gustaría mucho expresarle nuestro agradecimiento por la valoración brindada sobre su visita a nuestras instalaciones.Nuestro objetivo, parece cumplido, aunque no tenga dudas, que vamos a seguir en nuestra línea y le vamos a esperar con los brazos abiertos en su siguiente visita.Cordialmente, Hotel Riu CaribeOnline Reputation Manager