Op basis van 380 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
82% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
6 nov. 2023 door Riviera Hotel CarcavelosHotelbeheer
Dear Valued Guest,Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!We hope to welcome you back to our Hotel in the near future, which we will use as an opportunity to offer you further improved quality and hospitality to make your stay a memorable one. Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
6 nov. 2023 door Riviera Hotel CarcavelosHotelbeheer
Dear Valued Guest,We thank you very much for taking your time commenting on our Hotel and our team after your visit to Hotel Riviera.Your overall satisfaction is what we aim for as the Hotel Riviera and as a whole team that stands behind it. Therefore we more than appreciate every suggestion, feedback and comment we receive; as it motivates and gives us the chance to develop and improve even further. We hope to welcome you back to our Hotel in the near future, which we will use as an opportunity to offer you further improved quality and hospitality to make your stay a memorable one. Best Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 okt. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
25 okt. 2023 door Riviera Hotel CarcavelosHotelbeheer
Dear Valued Guest,Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!We hope to welcome you back to our Hotel in the near future.Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 nov. 2021 op Hotels
Goed hotel vriendelijke service
Opmerking van Hotelbeheer
17 nov. 2021 door Riviera Hotel CarcavelosHotelbeheer
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Ik kom weer terug.

Geplaatst op 30 jun. 2021 op Hotels
Om mijn zakelijke doelen te realiseren is het een prima hotel. Ontbijd vanaf 07.00 uur is prima. Dicht bij zee en diverse leuke restaurants op loopafstand.
Opmerking van Hotelbeheer
1 jul. 2021 door Riviera Hotel CarcavelosHotelbeheer
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Kleurstelling

Geplaatst op 16 nov. 2019 op Hotels
Het is een prima hotel met personeel dat vriendelijk is en goed Engels spreekt. De kleurstelling zou ik wat gedateerd noemen maar storend vond ik het niet.
Opmerking van Hotelbeheer
18 nov. 2019 door Riviera HotelHotelbeheer
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 okt. 2019 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
4 nov. 2019 door Riviera HotelHotelbeheer
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prijs kwaliteit OK, maar binnen onderhoud nodig

Geplaatst op 8 okt. 2019 op Hotels
Hotel is gunstig gelegen. Op wandelafstand van strand, restaurants en terrasjes. Hotel is naast een klein winkelcentrum gelegen met daarin oa een supermarkt een wat simpele eetgelegenheden. Het hotel beschikt over een ruim zwembad met groot terras dat gedeeld wordt met een naast gelegen appartementen complex. Het personeel is in zijn algemeenheid vriendelijk. Ontbijt is goed en met een ruime diversiteit. Alleen omdat er veel busreizen dit hotel voor overnachting gebruiken kan het bij het ontbijt rond de tijden dat de bussen vertrekken hartstikke druk zijn. Kamers hebben een ruime kluis waar ook goed een laptop in past en een ruim aanbod van internationale tv zenders. Het hotel wordt momenteel aan de buitenzijde geschilderd. Maar binnen is ook zeer urgent onderhoud nodig. Met namen het tapijt in de gangen en de kamers is helemaal op (zie foto’s) en ook de deuren van de badkamers hebben zwaar onder het vocht geleden (zie foto). De bevestiging van de airco unit op het balkon was afgebroken door de roest en de reparatie was het op blauwe plastic blokjes neerzetten van de unit. Het is een typisch middenklasse hotel met op zich een goede prijs-kwaliteitverhouding , maar onderhoud aan de binnenzijde is echt urgent en zou prioriteit van het management moeten hebben.
Opmerking van Hotelbeheer
8 okt. 2019 door Riviera HotelHotelbeheer
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima hotel maar binnenzijde heeft renovatie nodig

Geplaatst op 21 sep. 2019 op Hotels
Prijs kwaliteit in balans. Buitenzijde hotel zojuist geschilderd. Maar binnenzijde heeft dringend een opknapbeurt nodig. Het tapijt in het hotel, zowel kamers als gangen is dringend aan vervanging toe. Men probeert het schoon te houden maar de vloerbedekking is gewoon op. Binnenzijde hotel en kamers hebben een facelift nodig en een aantal zaken zijn simpelweg op. Hotel handig gelegen naast een supermarkt. Op wandelafstand van het strand, bars en restaurants. Het hotel heeft een ruim zwembad met groot terras en voldoende ligbedden met een handdoeken service. Goed ontbijt. Maar omdat er bijna dagelijks touringcar gasten zijn kan het bij het ontbijt erg druk zijn omdat het gros van de touringcar gasten opdezelfde tijd komt ontbijten.
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2019 door Riviera HotelHotelbeheer
Dear Valued Guest, Thank you for your comments regarding your stay at Hotel Riviera. Please be assured that your valuable opinion will allow us to focus on areas in need of improvement. We hope to welcome you back to our Hotel in the near future, which we will use as an opportunity to offer you further improved quality and hospitality to make your stay a memorable one. Best Regards
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Vlissingen

Vakantie/Strand Hotel

Geplaatst op 21 okt. 2018 op Hotels
Ons verblijf was goed. Echter het kwam twee maal voor dat we slechts enkele handdoeken hadden gekregen en na bellen met de receptie werden ze als nog gebracht. Verder waren elke ochtend de gerechten die warm moesten zijn koud. Eveneens was de koffie koud. De koffie wordt aangeboden in een soort thermos ketel, heel gedateerd. Ik heb met de manager hierover gesproken hij heeft een en ander genoteerd. Tevens melding gedaan bij de receptie. Het hotel is schoon en ligt op een goede locatie om van daaruit de omgeving te verkennen en naar het strand te gaan. Al geheel is het hotel goed maar is vergane glorie.
Opmerking van Hotelbeheer
24 okt. 2018 door Riviera HotelHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking the time to post a review of your stay at Riviera Hotel Carcavelos. We very much appreciate the attention to detail with every aspect throughout Riviera Hotel and the journey of your stay, we will share your comments and feedback with the respective Heads of Departments. We very much look forward to welcoming you back for a second stay at Riviera Hotel Carcavelos when we may have the opportunity to exceed your expectations and earn a five star review. Kind regards,