Op basis van 499 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
77% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
22 mrt. 2024 door Jaz Aquamarine ResortHotelbeheer
Dear Guest,Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you.Please contact us with further details of any issues affecting the scoring so we may investigate further to enhance future guest's stay.We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best RegardsMohamed WafaHurghada Area Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
12 dec. 2023 door Jaz Aquamarine ResortHotelbeheer
Dear Guest,Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.Best RegardsMohamed WafaHurghada Area Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 mrt. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
11 apr. 2023 door Jaz Aquamarine ResortHotelbeheer
Dear Guest,Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.Best RegardsMohamed WafaHurghada Area Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mrt. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
14 apr. 2019 door Jaz AquamarineHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Niet tevreden

Geplaatst op 8 aug. 2018 op Hotels
Niet een goed hotel , die in de site staat klopt niet bij het hotel zoals de shuttlebus van en naar het vlieg veld was tegen betaling en de minibar tegen betaling en geen zee zoals in de foto’s
Opmerking van Hotelbeheer
13 aug. 2018 door Jaz aquaHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However we would like to mention that the airport transport is against extra charge as per the brochure and so is the Asian. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Hany Gamaleldin Hurghada Area Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mrt. 2018
Gratis WiFi met zeer slechte verbinding. Geen WiFi dus. Een zeer negatief punt als je het Hotel kiest omdat er gratis WiFi is. Dan betaal je voor sneller WiFi die niet veel sneller is. Eten niet gevarieerd
Opmerking van Hotelbeheer
18 apr. 2018 door Jaz AquamarineHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We do apologize if you had difficulties with the Wi-Fi but would advise that this is a third party provider and we have now increased the bandwidth. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Hany Gamaleldin Hurghada Area Manager
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Super hotel, top animatieteam, goed eten!

Geplaatst op 13 mrt. 2017
Voordelen: Het hotel was schoon en ál het personeel was echt ontzettend vriendelijk.
Nadelen: Duidelijk communiceren over de a la carte mogelijkheden (of die er wel of niet bij zitten)
Locatie: Pal aan het strand. De zee is heel ondiep: je kan een lang stuk de zee in lopen zonder dat het water hoger dan je knieën komt.Fijn voor oudere mensen!
ik ben begin maart met mijn moeder en oma naar Jaz Aquamarine geweest en het heeft echt al mijn verwachtingen overtroffen! Het hotel biedt ontzettend veel mogelijkheden (rustige zwembaden, activiteiten zwembad, strand). Afhankelijk van wat je zelf wilt kun je dus kiezen voor een drukkere, of rustigere plek. Het eten is echt top. Ik heb zelf een gluten intolerantie en kreeg een Arabische brief mee zodat de koks op de hoogte waren. Elke avond hebben ze speciaal eten voor me gemaakt. Wij aten zelf graag in het four corners restaurant. Ook hier kan je kiezen voor drukkere plekken om te eten, en rustigere stukken (waar bijvoorbeeld geen kinderen mogen komen). De kamers zijn echt top en worden super goed schoon gemaakt. Het animatieteam is heel vriendelijk, dringt je niks op en betrekt je op een hele fijne manier in de activiteiten. ALs je wilt meedoen ben je meer dan welkom, zo niet; dan laten ze je met rust. Elke avond zijn er shows te zien: hiphop, buikdansen, acrobatiek, sandart, comedy, etc. Alle shows waren leuk om naar te kijken. Ik ben in diverse all inclusive resorts geweest in Egypte en Turkije, maar deze staat echt ver bovenaan mijn lijstje! Het personeel is echt ontzettend vriendelijk en ze werken allemaal keihard. Ik hoop zo erg dat ik in de nabije toekomst de kans krijg om terug te gaan!
Opmerking van Hotelbeheer
18 dec. 2017 door Hany GamaleldinHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Hany Gamaleldin Hurghada Area Manager
5 / 5
door Cihan

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 6 jan. 2016 op Hotels
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door Shirley uit Weesp

Goed hotel voor families.

Geplaatst op 30 jan. 2013
Locatie: Zeer afgelegen en alleen per taxi naar een bestemming.
Prima hotel, zeer vriendelijk personeel. Eten was redelijk tot goed. Nadeel; geen shuttlebus vanuit het hotel naar verschillende bestemmingen o.a. vliegveld of Hurghada. 's Avonds weinig vertier. Elke ochtend een kunstwerk van handdoeken op bed, erg leuk.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit deinze

IBEROTEL AQUAMARINE RESORT

Geplaatst op 4 aug. 2010 op Hotels
zeer mooi hotel met prachtige zwembaden. Ruime kamers met heel goede bedden. Animatie eerder aan de flauwe kant. Keuken : gevarieerde bufetten doch kwalitatief aan de mindere kant. Restaurant en buffet VEEL TE KLEIN naargelang het aantal gasten. Glazen waren er dikwijls niet en indien wel : kokend warm door de vaatwas. Dranken niet voldoende gekoeld. Loungebar : onvoldoende zowel qua drank als qua service. wachttijden +/- 30 minuten.. Receptie : heel vriendelijk en behulpzaam, meertalig. Overig personeel is heel vriendelijk doch veeleer niet voldoende opgeleid. eerder een 4 sterren hotel dan een 4 sterren +.