Op basis van 87 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
67% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 jul. 2023
Goede service en prima kamers! Ontbijt was goed!
Opmerking van Hotelbeheer
30 aug. 2023 door Daniel R.S, azuLinehotels Customer Service Hotelbeheer
Dear Noa, First of all, we would like to thank you for writing this nice review on this site. We are extremely pleased to read that you enjoyed the excellent service from our kind staff as well as the great quality of our breakfast. Looking forward to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 sep. 2021
Het hotel ligt op een top locatie, vlakbij het busstation en strand. Is verder erg basic. Niet heel schoon en erg gehorig. Ontbijt is prima maar niet heel bijzonder.
Opmerking van Hotelbeheer
7 dec. 2022 door azuLinehotels Customer ServiceHotelbeheer
Dear Pieternella,We are very pleased to know that you have chosen us to enjoy your experience. Our hotel is in a perfect location in order to discover the best beaches and places on the island.We are sorry if you found it a bit loud. We always do our best to guarantee a quiet stay to all our guests. We would like to express our gratitude for your feedback. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Zevenaar

Geplaatst op 8 apr. 2018
Omdat de meeste gasten 65+ zijn is de geluid overlast minimaal De prijs kwaliteit verhouding zit goed
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Lekker eten en een goede locatie

Geplaatst op 8 okt. 2016 op Hotels
Goede prijs kwaliteit verhouding. Miste een koelkast op de kamer. Ontbijt en Diner was lekker en ruime keuze. Personeel was wel behulpzaam, maar terughoudend.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Top mais discipline a revoir

Geplaatst op 8 okt. 2023 op Hotels
Sejour agreable just l hotel devrait avoir plus de discipline concernant le bruit c est ibiza ok..mais des gens en particulier une nationalite aucun respect cris jet de bouteille cannette dans les balcon .aucun respect de l heure du bruit sinon personnel au resto femme de menage tres sympa et top si vous avez besoin de quelque chose
Opmerking van Hotelbeheer
10 okt. 2023 door Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service Hotelbeheer
Chère Stephanie, En premier lieu, nous voudrions vous remercier pour avoir nous écrit votre commentaire sur ce site. Nous sommes extrêmement heureux de connaître que, grâce à l’amabilité de notre personnel du restaurant et du ménage, vous avez profité d’un bel séjour dans notre établissement. Car la satisfaction des clients est notre principale priorité, notre équipe est très engagé à l’heure d’assurer que les clients respectent les normes de l’hôtel et les repos de tous les clients. Or, nous sommes désolés si vous avez eu quelque inconvénient avec le bruit pendant votre séjour.Ce sera un vrai plaisir vous accueillir une nouvelle fois. Cordiales salutations, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 sep. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
30 okt. 2023 door Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service Hotelbeheer
Dear Dylan, Thank you very much for choosing us and also for sharing your review on this site. We are delighted to see that you enjoyed a great stay with us and we look forward to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

7/10 - Good (Happy Stay)

Geplaatst op 9 sep. 2023 op Hotels
Overall great stay short 5 day stay, room was clean only a few downsides really the lift broke 4 times with guests in it one of them having a panick attack which was not nice to see, the aircon wasn’t as cool as you would expect for 25 degrees plus, you cannot have drinks with the evening meal for half board unless they are purchased onsite, also be careful when you eat the scrambled egg it had tuna in without any signage (would be nice if you like tuna though lol) but still overall would stay again.
Opmerking van Hotelbeheer
20 sep. 2023 door Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service Hotelbeheer
Dear Matthew, Thank you very much for sharing your opinion with everyone on this site. On the one hand, we are pleased to read that you had a great stay and that our spotless cleaning was up to your level of expectations. On the other hand, we are very sorry for the punctual technical issue with our lift. However, it has been already fixed by the technicians.As you mention, drinks are not included in the half board. Regarding the food, we would like to highlight that every product served is properly signed. Anyways, your feedback will be sent to our Food & Beverage department for consideration. Looking forward to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 aug. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
30 aug. 2023 door Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service Hotelbeheer
Dear Natalia, Thank you very much for this wonderful review. We are delighted to see that you enjoyed a perfect holiday in our hotel. We hope to enjoy your company again soon. Yours sincerely, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 aug. 2022
CIBO OTTIMO
Opmerking van Hotelbeheer
7 dec. 2022 door azuLinehotels Customer ServiceHotelbeheer
Dear Rosa Miriana, We would like to express our gratitude for your wonderful review regarding the quality of our food. We hope to see you again soon. Best regards,Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 aug. 2022
Personale gentile e sempre disponibile
Opmerking van Hotelbeheer
7 dec. 2022 door azuLinehotels Customer ServiceHotelbeheer
Dear Antonio, It is a pleasure for us to read that you have enjoyed the friendliness from our staff. We will be very pleased to welcome you again.Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service