Op basis van 552 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
79% van onze gasten beveelt dit aan
3,8 Hygiëne kamer
3,7 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 dec. 2023
Airco werkt niet zo goed, kamer was niet schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
2 jan. 2024 door MTHotelbeheer
Good day,Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 okt. 2023
Wat een fantastische service, gastvrij en vriendelijke mensen. Bij aankomst konden wij zelf nog een kamer kiezen en kregen drie opties. Het enige minpuntje was ons uitzicht (van ons zelf gekozen kamer). Wij kwamen laat aan dus hebben daar niet op gelet en keken op een soort binnenplaatsje/halletje. Verder echt een dikke aanrader. Ook het ontbijt was goed met een prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Centrale ligging en met de tram ben je overal zo.
Opmerking van Hotelbeheer
6 okt. 2023 door MTHotelbeheer
Dear Dennnis guten Tag,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 jun. 2022
Ligging is perfect , als je enkel gaat voor er te slapen ook goed. Verouderde kamers, wel netjes .
Opmerking van Hotelbeheer
10 jun. 2022 door MTHotelbeheer
Lieve gewaardeerde gast , Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien. Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk. Hoogachtend,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 3 mei 2022
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 nov. 2021
Top , netjes en ontbijt was goed met mooi uitzicht
Opmerking van Hotelbeheer
19 nov. 2021 door MTHotelbeheer
Lieve gewaardeerde gast , Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien. Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk. Hoogachtend,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 aug. 2021
Personeel: super vriendelijk Hotel zelf: is vreselijk/ verouderd kamer/ geen uitzicht of vies uitzicht Ligging van het hotel: centraal maar heel erg veel verkopers en vluchtelingen
Opmerking van Hotelbeheer
9 aug. 2021 door MTHotelbeheer
Dear our guest, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 jul. 2019
De locatie was top, overal dicht bij. Uitzicht was ook goed. Ontbijt was over het algemeen goed, alleen de koffie niet. En dat je voor producten extra moest betalen (verse jus en omelet!) was ik ook niet gewend.
Opmerking van Hotelbeheer
17 jul. 2019 door MTHotelbeheer
Thank you
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mei 2019
Het personeel is super aardig en behulpzaam! De kamers zijn netjes schoon en overal ziet het hotel er netjes eruit. De locatie is ook heel fijn, want op 100 meter afstand was er een tramstation. Geen klachten. Zeker een aanrader!
Opmerking van Hotelbeheer
2 mei 2019 door myHotelbeheer
Thank you
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Horrible beds and bad wifi connections

Geplaatst op 17 sep. 2018 op Hotels
We stayed here for a couple of days and the while it says on hotel.com that you get normal beds they provide you with an ‘sofa bed’ which is the worst ever (you could better sleep on the floor) the regular beds are unconfortable as well. Next to this the wifi connection is very bad, only works well in the lobby. Last but not least the swimmingpool is cold and the hotel does not reflect the pictures on hotels.com at all. You need that photgrapher at your wedding!!
Opmerking van Hotelbeheer
19 sep. 2018 door MTHotelbeheer
Dear Mr. Karim, Thank you for the review regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Your all complaints were investigated by the hotel management accordingly and necessary arrangements will be made as soon as possible. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Most our guests like very much our traditional foods on dinner. Sincerely, Darkhill Hotel Istanbul
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Gedateerde hotel

Geplaatst op 27 aug. 2018
Hotel makkelijk te bereiken met openbaar vervoer . Sanitaire voorzieningen zijn erg slecht .
Opmerking van Hotelbeheer
31 aug. 2018 door MTHotelbeheer
Dear our guest, Thank you very much for your review and the pictures.. We are really sorry to hear, you were not happy during your stay. I will forward the pictures and your review to hotel managament . We hope to meet you once again at Darkhill Hotel in the future. Regards Darkhill Hotel