Op basis van 94 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
88% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 6 mrt. 2023
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Enkel voor shopping in de omgeving

Geplaatst op 16 mrt. 2018 op Hotels
De hotel ligt in de kledinggroothandels buurt en is moeilijk bereikbaar per taxi tijdens de dag.De lobby is duister en geeft een gevoel van "wat doe ik hier". Receptionist is ok. Kamer is zeer klein met zicht op een muur. (Fotos beschikbaar). Badkamer is super mini, kleinder dan dat van een Ibis. Restaurant op 8e verdiep heeft mooi uitzicht maar personeel aanzie je als storend voorwerp. Ontbijt is k en zeer uitgebreid. Koffie is nauwelijks drinkbaar. Minibar in kamer werkte viet en werd niet herseld. Airco werkte enkel op verwarming, interessant als het al 26°C is in de kamer. Hotel organiseert taxi transfer naar luchthaven voor 20* maar geen ontvangstbewijs.
Opmerking van Hotelbeheer
31 aug. 2018 door Cansu BALABANHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 11 aug. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 jul. 2023
Very nice little hotel.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 mei 2023
Personal an der Rezeption ok , an der Bar und beim Frühstück sehr unfreundlich …
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Ne mérite pas un 4 étoiles

Geplaatst op 6 mei 2023 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 jan. 2023
nothing like the pictures they provide in Expedia site, room is very very small size, we pick 3 beds in a room , the picture showing nice area and space between beds, it is ended up that they add a bed between 2 beds in the walking area instead of the table , there was no chair in room can't walk between beds very tight, if we get food we have to eat on our bed because there is no other choice , we keep asking stuff to move to bigger room or to book another room for one person to move there , they refuse and there was no other option, it was long stay 15 days , bad experience. Breakfast: most of the days the egg making guy is not there!!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 jan. 2023 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 30 sep. 2022 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 30 apr. 2022