Op basis van 987 geverifieerde beoordelingen

3,7 / 5
73% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
3,4 Comfort kamer
3,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Gezellig en kleurrijk

Geplaatst op 24 mrt. 2022 op Hotels
Heel gezellig hotel, waar veel families ook verblijven. Ontvangstruimte, ontbijtruimte, bar en kamers vrolijk en kleurrijk gestyled met thema ¨Metro¨. Zeer vriendelijke ontvangst. Minpuntjes: Veel geluid verkeer kamers aan straatzijde en deuren die je niet zacht kunt dichtdoen! Bang. Daar moet toch iets op te bedenken zijn :) Als het mogelijk is: Kies voor kamer aan achterzijde.
Opmerking van Hotelbeheer
26 mrt. 2022 door YozlemHotelbeheer
Dear Tanja, Thank you for your wonderful feedback. It is great to hear that you enjoyed our facilities, services and the decoration of the hotel. Thank you for your additional comments regarding the traffic noise. Unfortunately, this is not something that we could control, so please allow us to apologize for the inconvenience caused. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Kind Regards, Yozlem, Front Office Team Member
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 feb. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
5 apr. 2022 door Ibis Styles TeamHotelbeheer
Dear Frank, Thank you for your positive. We are glad to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you soon. Kind Regards Ibis Styles Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 aug. 2019
Het Ontwerp van deze accommodatie is heel goed. Echter de eerste kamer die wij kreeg was in de kelder met een raam die uitkeek tegen een vieze wand met een airco installatie net buiten de raam (heel veel lawaai). Wij zijn de volgende dag verhuisd naar een andere kamer, boven grond, dat veel beter was. De werknemers waren vriendelijk. Ontbijt wat sumier maar wel goed. Locatie voor museums excellent. Ook de metro is 1 minuut lopen. Kamers met dakterras ZEKER de extra geld waard.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 mei 2019
Everything brand new refurbished, clean, enough space (even the bathroom and shower where okay, which is not always the case in central London hotels, very kind staff, nice bar, good breakfast.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 26 apr. 2019
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mrt. 2019
Leuke stijl van het hotel, prima kamer en goed ontbijt
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Beneden niveau en vuil

Geplaatst op 15 dec. 2018 op Hotels
Serieuze verbouwingswerken aan de gang zonder respect voor de klant, niks wordt opgeruimd traphallen zeer vuil , alle gevoel van luxe weggenomen uit de kamers, zeer basic in de badkamer niks om uw handdoek op te hangen, ons zien ze daar niet meer
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

centraal gelegen hotel in leuke buurt

Geplaatst op 27 jul. 2018
Nadelen: Andere fot's op de site plaatsen van de werkelijke grootte van de bedden
Keurig hotel in leuke omgeving en dichtbij metro halte. Op de foto's staan kamers met heerlijke grote bedden, echter de kamers zijn voorzien van een klein twijfelaartje. Te klein voor 2 volwassen mensen. hebben de 2 e nacht een kamer gekregen met groot bed maar daar zijn er dus maar weinig van.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Comfortabel

Geplaatst op 21 dec. 2017 op Hotels
Zoals elk jaar dik in orde
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Apeldoorn

Perfect location

Geplaatst op 17 aug. 2017
The Cromwell is a really nice hotel with a perfect central location. Supermarket, ATM and underground station across the street. The breakfast is good.
Opmerking van Hotelbeheer
6 okt. 2017 door LauraHotelbeheer
Dear Yessica, We really appreciate your 4* review about your recent stay with us at Best Western The Cromwell. Our location is really perfect for a visit to the museums and other London sites and our proximity to many restaurant, bars and shops makes a day out that much easier. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Laura Civita Front Office Manager