Op basis van 944 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,0 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
13 apr. 2024 door Supriya Rai, Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Kato,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.The entire team looks forward to the pleasure of seeing you again on a future occasion. Best wishes,Supriya Rai, Guest Relations Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 feb. 2024
Top
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door Georgios Bilias, Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Ronny,Thank you for such a positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Georgios Bilias, Guest Relations Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door Supriya Rai, Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Wim, Thank you for sharing your feedback following your recent stay.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We look forward to welcoming you back. Best regards,Supriya Rai, Guest Relations Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 aug. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
29 aug. 2023 door Georgios Bilias, Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Anneke, Thank you for providing us with your feedback about your recent stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We'd love to have the opportunity to welcome you again. All the best,Georgios Bilias, Guest Relations Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 aug. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 aug. 2023 door Davide Lecca, Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Guest,We would like to thank you for this positive review of your experience in our hotel.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back in future.Best regards,Davide Lecca, Guest Relations Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 6 jan. 2023
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 nov. 2022
Prijs kwaliteit verhouding was goed. Goede uitvalsbasis om Londen te bezoeken. Bus stopt voor hotel en metro station is binnen 5 minuten lopen te bereiken.
Opmerking van Hotelbeheer
29 nov. 2022 door Johanes Odhi, Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Diana,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We are delighted to read that your time with us was enjoyable and that you found our rates competitive.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,Johanes Odhi, Guest Relations Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 jun. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
27 jun. 2022 door Ms. Govinda Wilczynska, Guest Experience ManagerHotelbeheer
Beste Wendy, Bedankt voor de mooie score. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Het was een plezier u te mogen ontvangen en graag tot een volgende keer. Prettige dag, Ms. Govinda Wilczynska, Guest Experience Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 mrt. 2022
Opmerking van Hotelbeheer
24 jun. 2022 door Ms. Govinda Wilczynska, Guest Experience ManagerHotelbeheer
Dear Dilara, Many thanks for this high rating. We are glad your stay was perfect. Again, thank you very much. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Ms. Govinda Wilczynska, Guest Experience Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 dec. 2021
Hele vriendelijke service en zeer goede voorzieningen in de kamer, prettig gebruik van parkeergarage, prima centraal in de stad
Opmerking van Hotelbeheer
2 dec. 2021 door Mr. Jordan Grant, Front office ManagerHotelbeheer
Beste John Van Den, Hartelijk dank voor deze fijne woorden. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in London en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Mr. Jordan Grant, Front office Manager