Op basis van 759 geverifieerde beoordelingen

3,7 / 5
81% van onze gasten beveelt dit aan
4,0 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
3,5 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 jan. 2020 op Hotels
A fairly shabby and run-down hotel, although in a very nice part of town. The low price is deceptive - may of the rooms dont have bathrooms. A number of rooms in the basement with very little light. The more expensive rooms are quite nice.
Opmerking van Hotelbeheer
12 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Lancaster Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
4 / 5
door Michael

Klassiek, charmant en aan opfrissing toe.

Geplaatst op 12 nov. 2017 op Hotels
Klassiek Engels stadshotel, een beetje ouderwets en versleten (gordijnen, traplopers, vloeren niet horizontaal...) maar charmant. Douche en wastafel in de kamer, toilet op de gang, geen lift en dus natuurlijk kamer op de derde verdieping toegewezen.
Opmerking van Hotelbeheer
14 nov. 2017
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We zijn blij dat u over het algemeen van uw verblijf heeft genoten en bedankt voor uw aanvullende opmerkingen. We lenen u voor onze natuurlijke omgeving en verbeteren met moderne voorzieningen zodat u het best mogelijke verblijf en gevoel van de rijke geschiedenis en charme van Londen met moderne frisheid en stijl krijgt. We kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen in Grange Hotels. Vriendelijke groeten Grange Hotels Marketing Team
4 / 5
Aanbevolen
voor Koppels
door een geverifieerde reiziger uit Den Haag

Nice basic hotel

Geplaatst op 28 sep. 2015
Voordelen: Traditioneel Engels, nette kamers
Locatie: Vlakbij British Museum en Holborn Station dus makkelijk de stad in
Basic hotel, WC op gang, Douche op kamer, geen lift, uitgebreid ontbijt (niet goedkoop), goede ligging
Opmerking van Hotelbeheer
12 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
4 / 5
door Shatha uit Netherlands

Goed hotel for the price and location

Geplaatst op 26 aug. 2015 op Hotels
It is very near to the Britisch museum, there are bus stops and shops near by. The place is very quiet and there are no noise in the street. The staff is very friendly and helpful. For the price it was very good. The food (only breakfast) was very good (not included in the price). The less comfortable thing is that the WC is outside the room and we could not see a lift, but that was no problem (we still could get up the stairs).
Opmerking van Hotelbeheer
12 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
3 / 5
door Stephen uit Amsterdam

Decent hotel, no complaints, excellent location

Geplaatst op 21 mrt. 2015 op Hotels
Hotel was just as expected -- decent and tidy in a great location in central London. The room was clean comfortable, and quiet. Service was pleasant. WiFi worked well in the room and was free! For London standards it was good value for your money. I would consider staying here again.
Opmerking van Hotelbeheer
11 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
3 / 5
door Ronald uit Amsterdam

Goedkoop en op een centrale locatie

Geplaatst op 13 aug. 2014 op Hotels
Dit hotel is vlakbij British Museum en gemakkelijk te bereiken. De kamers zijn vrij klein en hebben geen eigen toilet. Al met al goed voor een kort verblijf als luxe minder belangrijker is dan de locatie.
Opmerking van Hotelbeheer
12 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

zie dicht bij alle belangrijkste bezienswaardighed

Geplaatst op 10 jan. 2013 op Hotels
Prima
Opmerking van Hotelbeheer
13 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Rustig en toch om de hoek van het British Museum

Geplaatst op 21 mrt. 2012 op Hotels
Prettig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer . Rustig gelegen . Douche op de kamer maar toilet op de gang. Wij hebben onze medebewoners daar echter helemaal niet gezien. Zelfs nu was de kamer erg warm . Voor echte zomerdagen staat er een fan maar of die voldoende is? Ontbijt matig .
Opmerking van Hotelbeheer
13 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mei 2011 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
11 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Hotel Lancester

Geplaatst op 4 mei 2011 op Hotels
- kamers zijn erg ruim - vreemd genoeg geen toilet op de kamer, erg onhandig. - erg warm in het hotel, vooral op de kamer. - geen lift dus erg lastig vooral voor minder validen
Opmerking van Hotelbeheer
13 aug. 2020 door Grange Lancaster HotelHotelbeheer
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Lancaster Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.