Gebaseerd op 520 geverifieerde beoordelingen

Deze reizigers hebben betaald en overnacht. We hebben het voor je nagekeken.
4,5 / 5
94% van gasten beveelt dit aan
4,8 Hygiƫne kamer
4,5 Service & personeel
4,6 Comfort kamer
4,7 Staat hotel
Deze reizigers hebben betaald en overnacht.
We hebben het voor je nagekeken.
4 op 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Noord Nederland

Een echte aanrader!

Geplaatst op 20-jul-2014
Voordelen: We vonden alles prima aan het appartement. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Bedden werden om de dag verschoond.
Nadelen: Het blijft jammer dat de gasten de bedjes bij het zwembad dmv handdoeken bezet houden terwijl ze er zelf niet zijn.
Locatie: Winkelcentrum op een paar minuten rijden van het appartement. Strand vlakbij.
We hebben 12 dagen kunnen genieten van dit appartement. Uitstekend onderhouden, veel luxe. Auto is wel aan te raden.
5 op 5
Aanbevolen
voor Families
door een geverifieerde reiziger

vriendelijk personeel, alles klopt!

Geplaatst op 14-sep-2013 op Hotels.com
Uitstekend, helemaal tevreden! Prima ontbijt.
5 op 5
Aanbevolen
voor Zakenreizigers
door Angelo

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 11-jun-2013 op Hotels.com
5 op 5
Aanbevolen
voor Reis met tussenstop
door Diana uit Steenbergen

heel netjes !

Geplaatst op 23-mei-2013 op Hotels.com
PRIMA
4 op 5
Aanbevolen
voor Koppels
door Carlo

Dicht bij luchthaven, perfect als transithotel

Geplaatst op 19-feb-2013 op Hotels.com
Geen opmerkingen, alles prima in orde!
4 op 5
Aanbevolen
voor Zakenreizigers
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24-jul-2012 op Hotels.com
4 op 5
Aanbevolen
door Bart uit Nederland

net hotel, dicht bij vliegveld

Geplaatst op 13-aug-2009
ruime kamers, goed verzorgd ontbijtbuffet, parkeergarage, zwembad (geen schaduw), taxiservice naar vliegveld.
4 op 5
Aanbevolen
door een geverifieerde reiziger uit Apeldoorn

Zeer net hotel

Geplaatst op 29-jul-2009 op Hotels.com
Wij vonden het een zeer net hotel. Te beginnen met de minpunten, slecht 1 Engelstalige TV zender, CNN. De rest is Spaans en niet te verstaan. Ander nadeel, het zwembad is voor 12.00 uur niet open. De buurt is niet echt mooi en naast het hotel is het een grote bouwput waar we trouwens geen last van hadden. Voordeel is de gunstige ligging t.o.v. Madrid Airport. Je hoort geen enkel vliegtuig overkomen. Je hebt een waanzinnig mooie shopping mall op 800 meter lopen. Het personeel is zeer aardig. De shuttlebus is gratis naar de airport. De kamers zien er strak en verzorgd uit, het bed is prima en de badkamer is ook prima.
4 op 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Easy and clean

Geplaatst op 31-jul-2014
All great. Only downside is hourly bus service on the hour to airport. We had assumed the timing would be more flexible.
2 op 5
door een geverifieerde reiziger uit Atlanta, GA

Incompetent and Rude Staff

Geplaatst op 24-jul-2014
Voordelen: Comfortable rooms
Nadelen: The staff could, when making mistakes, simply apologize for the inconvenience instead of insisting help of any kind is impossible.
Locatie: Some restaurants nearby, but not walking distance to anything historic/downtown.
Despite being a lovely hotel (basically IKEA in real life), the front desk staff managed to make a one-night-stay a nightmare. When I checked in and told the gentleman at the desk that I had reservation under my name, he proceeded to ask me questions like Smoking or non-smoking? and How many beds would you like? I told him I had a reservation, and he replied "I know". It was frustrating because I paid for a double but my travel partner had to switch her travel dates, and because of the desk staff I only received a single (which was fine but not what I paid for). Then another of my companions reserved the free hotel shuttle to take the 9 of us to the airport at 6:30 the next morning. The staff member said "Oh no 7:30 will be plenty of time." The next morning, ten minutes after my companion confirmed our shuttle reservation, the new staff member singled me out waiting in line behind the family he was serving in order to tell me "You are with the group on the shuttle? You cannot go. No room." I said I was with the group of nine, and he said "Yes you all cannot go." When I asked why, the first woman began yelling at me to just let her finish (understandably angry that he had suddenly stopped helping her). Then he explained that a different group of 9 was booked before us and we weren't in fact booked at all. I asked him to show me the chart and he pointed to our reservation and said it was not us. When I asked that the hotel pay for the 4 taxis, he said that would be impossible.