4/10 – Matig
Paul
4 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
zaken trip van 5 dagen
Een goed hotel voor een nacht, omdat je bv de volgende ochtend vroeg op de luchthaven moet zijn. Voor een langer verblijf raad ik dit hotel sterk af. De service is niet gericht op langdurig verblijf; late of zelfs geen opmaken van de kamer; bij de klacht dat het toilet niet werkte kwam na 2 uur iemand langs met een ontstopper....en ging weer weg; wij moesten zelf het toilet maar ontstoppen. Het bestellen van een omelette bij het ontbijt duurde een keer 53 minuten! Verder een extreme slechte bediening hier (veel lege schalen die pas na veelvuldig klagen opnieuw werden gevuld); duur voor een ontbijt ($23) gelet op de kwaliteit. We zijn uiteindelijk elke ochtend in een ander hotel gaan ontbijten. De fitness ruimte is achterhaald en sterk verouderd. sommige apparaten werkten niet of waren so ernstig aangetast door erosie dat je deze gewoon niet wilde proberen. Wij hadden ook een zaken lunch elke middag (onderdeel van het meeting packet) en dat was elke dag hetzelfde; kip, vis en rijst, met geen enkele variatie. Daarbij was de kwalitiet erg slecht (doorgebakken en droog). Als conclusie zeg ik dat een nacht hier goed te doen is; het hotel is schoon, ziet er modern uit en heeft prima kamers, maar voor een langer verblijf ......zoek dan een ander hotel op! En als laatste; de directe omgeving geeft niet veel mogelijkheden om te dineren; of een zeer duur steak restaurant of een paar goedkopere restaurants (die we allemaal hebben geprobeerd) en niet de moeite waard zijn.
Paul
6 nachten verbleven in november 2018