Op basis van 988 geverifieerde beoordelingen

3,5 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
3,7 Hygiëne kamer
3,8 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 mei 2022
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 apr. 2024
Thank
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
They were doing construction on the building. The drilling was so loud I have to check out before time. Waste of money.
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door GMHotelbeheer
Greetings,On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly at 718-291-7500.Sincerely,Rey TorresGeneral ManagerBest Western Jamaica Inn
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 apr. 2024
The staffs were rude and very unprofessional
Opmerking van Hotelbeheer
20 apr. 2024 door rtHotelbeheer
We do apologize for the misunderstanding. We kept you reservation until 4:30pm , I'm trying to call you because you said you're on the way around 10:00 AM. We cannot keep your reservation because your credit card is declined. We canceled your reservation at 4:30 pm
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 apr. 2024
Fine
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 apr. 2024
The property was well maintained .
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit SOUTH WINDSOR

Geplaatst op 10 apr. 2024
Drain was not working in the sink. Pathetic experience and cleanliness was not good.
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door rtHotelbeheer
Thank you for your feedback. Did you call the front desk about the problem? Because I sent the maintenance person to check it. You just have to step the tub stopper to open it again.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
Its not easy to bring baggage up the stairs and had to give them a credit card to sacure the key it made no sence
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door rtHotelbeheer
We do apologize for any inconvenience. Credit card is for incidentals.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
Two dirty
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door rtHotelbeheer
Thank you for your feedback. We are having a renovation.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 apr. 2024
This is a very dirty hotel - should not be listed in Expedia - don’t know why Best Western allows this place to run in thier brand!
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door rtHotelbeheer
Thank you for your feedback. We do apologize for any inconvenience that you encounter during your stay.