Op basis van 944 geverifieerde beoordelingen

3,3 / 5
70% van onze gasten beveelt dit aan
3,5 Hygiëne kamer
3,5 Service & personeel
3,3 Comfort kamer
3,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door Bart van Haaren uit Meerssen

ik zal dit hotel sterk afraden bij mijn vrienden

Geplaatst op 3 okt. 2012
Voordelen: de uitgang
Nadelen: het hotel
Locatie: crimineel veel geluidsoverlast in het hotel
Kamers waren smerig lift zat er onder kots. Bedden waren opgemaakt als of er al iemand had gelegen. Badkamer zat onder de schimmel restaurant zeer onder de maat van wat je verwacht.
4 / 5
Aanbevolen
voor Anders
door een geverifieerde reiziger uit Nederland

Clarion, dichtbij airport Laguardia, maar omgeving is erg rustig voor NY begrippen

Geplaatst op 10 jan. 2011
Omgeving hotel is rustig, bussen richting Broadway, 5th Avenue, Soho etc is goed bereikbaar met openbaar vervoer, bussen richting metro rijden regelmatig. Abonnement voor openbaarvervoer is aan te raden.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nederland

Hotel La Guardia near airport

Geplaatst op 4 jan. 2011
Hotel is indeed near to the airport but not close to the subway. In the winter it takes about 10 min to get to the subway. Walking about 25 min. And another 15 to get downtown. The rooms are good enough. But the steep slope inside the hotel could be a problem for some. The breakfast is ok. There is little to no noise from the airport.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit c

The hotel does not exist you nitwits, and we told

Geplaatst op 28 jul. 2015
You totally cocked up our trip and put us in another hotel's storage room. Jerks!
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

hotel

Geplaatst op 21 jun. 2015 op Travelocity
We were there over night. It was very nice. I would recommend it too anyone that wanted to stay near the airport. Very convenient
2 / 5
door Mohamed

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 20 jun. 2015 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Hotel doesn't Work

Geplaatst op 15 jun. 2015 op Hotels
I arrived to the hotel to check-in and the Hotel was closed. Not operating. I was not notified of this. Worst Service & communication.
1 / 5
door Danielle uit Santa Barbara

Terrible experience at the landing

Geplaatst op 5 jun. 2015 op Hotels
The shuttle to pick us up was an hour in a half late and whenever we would call to see where they were the guy we spoke with was unbelievably rude. Once we finally got picked up it took another 45 minutes to get back to the hotel because we had to pick up 3 more guests which we were not aware of having to do. I could not believe how bad the customer service was with the shuttle service. Once we got to the hotel there was one person working at the desk and it took another 30 minutes to get checked in and the guy at the desk was not very nice as well. The rooms were disgusting and I did not enjoy my stay. We would never plan to stay there again.
2 / 5
door Juan uit Norfolk, VA

Don't do it!

Geplaatst op 3 jun. 2015 op Hotels
Hotel is overprice, room was really hot and wall A/C unit took forever to cool it down. There was not towels in the bathroom and I had to go down to check in desk get them. The elevator's door closest extremely quicker than other elevators I have seen. If possible, I would like a refund.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 3 jun. 2015 op Hotels