Op basis van 998 geverifieerde beoordelingen

3,3 / 5
65% van onze gasten beveelt dit aan
3,6 Hygiëne kamer
3,4 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
Aanbevolen
voor Koppels
door Stefan

Goedkoop & vlot bereikbaar alternatief voor Manhattan/Brooklyn

Geplaatst op 30 sep. 2015 op Ebookers
Ik koos voor dit hotel omdat het een goedkoop alternatief biedt voor de waanzinnig hoge prijzen uit Manhattan en stilaan ook meer en meer Brooklyn. Toegegeven, je zit buiten het hippe centrum maar het hotel ligt 2 straten van een metrohalte Parsons Blvd (de F lijn) en die brengt je in 35 minuten pal op Times Square (voor 31 USD koop je trouwens een 7 dagen pas die je onbeperkt toegang geeft tot de metro en busnetwerk). Land je op JFK? Geen probleem...neem de Q3 bus aan JFK en die brengt je vlotjes tot 2 straten nét achter het hotel (Jamaica Ave). Indien je de taxi neemt kost de rit je 25-30 USD (inclusief fooi). Het hotel ligt in een kleurrijke wijk (een bonte mengeling van Indiërs/Pakinstanezen, Chinezen en orthodoxe joden). Géén schrik, het is een veilige wijk (ja, ook 'savonds laat als je terugkeert van een dagje NYC) met hopen winkeltjes (vooral in Jamaica Avenue) en kleine restaurantjes (Afrikaans, Oosters, American Deli, Halal,...). Het hotel geeft een plek van rust...een grote kamer en badkamer, televisie en koelkast op de kamer, airco voor als het te warm is,...). Iedere dag werd ook proper schoongemaakt. De receptie (even kleurrijk als de wijk waarin het ligt) was méér dan hulpbereid...bellen van een taxi, tip voor een restaurant...alles werd met de glimlach gedaan. Het ontbijt is basic maar prima: bagels, donuts, spek en eitjes, graantjes, yoghurt, fruitsappen...kortom alles om je op weg te zetten voor je dagje uit.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Heerlen

zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Geplaatst op 11 mei 2015
Voordelen: Goedkoop, lekker bed, heerlijke douche. Lekker donuts bij het ontbijt. Goede locatie. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Nadelen: Geen plastic/papieren borden en bestek bij ontbijt. Handdoeken niet elke dag wassen als ze netjes op het rek hangen. Ontbijt mag iets uitgebreider.
Locatie: Enkele minuten vanaf het metrostation (vanwaar 45 minuten naar Manhatten), bushalte voor de deur.
Erg lekker bed en heerlijke douche. Kamer was mooi en schoon. Gratis computer in de lobby. Op enkele minuten lopen van metrostation en naast de bushalte. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen. Niet tevreden over het gebruik van papieren/plastieken borden en bestek bij ontbijt. Ook erg milieu-onvriendelijk was het dagelijks verschonen van de handdoeken ondanks het feit dat we die (zoals gevraagd via een schrijven in de badkamer) na het douchen netjes terug hingen op het handdoekenrek. Het hotel claimt mee te werken aan een beter milieu maar doet dit zeker niet! Ook een minpuntje was dat er geen kluisje aanwezig is op de kamer. Over het algemeen een zeer positieve ervaring. Zou bij een volgend bezoek aan New York dit hotel zeker weer overwegen.
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door een geverifieerde reiziger uit groningen

stedenreis New York

Geplaatst op 30 mei 2011
Plezierig hotel, goede voorzieningen in kamer (grote koelkast, koffiezetapparaat, TV, lekkere douche, schoon, persoonlijk regelbare airco, wekkerradio, twee lekkere tweepersoonsbedden, verduisteringsgordijnen) amerikaans ontbijt matig (volgens hollandse normen), goede metroverbinding met Manhattan (lijn F), buurt lijkt wat shabby, maar nooit vervelend of onveilig gevoeld. Meerdere winkels in directe omgeving, Personeel v hotel plezierig, niet opdringerig. Hotel is heel gemakkelijk en zeer frequent, rechtstreeks met bus (MTA lijn Q3 JFK, vanaf terminal 4) bereikbaar. Waren nu voor 2e maal in dit hotel.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 dec. 2016 op Hotels
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit US

Absolute Last Resort

Geplaatst op 13 nov. 2016
Voordelen: There was nothing to like it was a bad experience
Nadelen: The room yet didn't appear to be dirty, had a dirty feel about it and a bad musty scent. Breakfast was Horrible. .the property was loud and not very inviting.. More and more hotels in NYC are housing people from HRA- Human Resources. Homeles people and people getting aid and the hotels get paid by hotel by vouchers and Government checks. Run down look and feel. .
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Old and dirty

Geplaatst op 6 nov. 2016 op Hotels
Room is spacious but not clean
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Not worth the nightly rate

Geplaatst op 7 okt. 2016 op Hotels
Would not reccomend: no parking, room quality poor, remote control had scotch tape holding batteries in place, smelled, very small room...you can have all this for over $200 a night! What a deal...
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Sarasota, Florida

We are very disappointed in Expedia, very upset!

Geplaatst op 22 sep. 2016
Voordelen: Nothing!!
Nadelen: Don't have it listed!
Locatie: Drug District!!
Hotel is located in the middle of a drug district. This Hotel was a community safe house for homeless people. We could not stay there because it was unsafe. We just traveled 24 hours on 3 different flights from Croatia and this is what we had to go though! I called 5 different Hotels and no one had a room. We got a cab driver that was nice enough to drive us to 6 different Hotels that were all booked up. He called a friend and she found us a Best Western that had a room for us. We had know choice but to take it. Not a good neighborhood in Queens, N.Y. Costing us $239.00 for the night. The cab driver was nice enough to take out of this neighbor hood the next day to the airport. So, $100.00 later for cab rides and $239.00 for the Hotel that I would never recommend and the total aggravation of searching for 3 hours from 6:00 P.M. when we arrived at JFK airport to finally 9:00 P.M. in a just ok room. We have booked many trips with your web sight and we, my wife and I, are so very disappointed that you even have this so called Hotel listed. Wow , what a big mistake!! We hope in the future, no one else has to go though this bad experience like we did! Steven and Phyllis Radies, Very unhappy
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 16 aug. 2016 op Hotels
2 / 5
door Md. Nasir U. uit Toronto

Geplaatst op 7 aug. 2016 op Hotels
Very bad. Room no 303 air cooler not working properly and hotel stuff know that but management do not care on this. brakefast is so poor and service of that section is need to take care. Any way I may avoid this hotel in future.