Op basis van 5.056 geverifieerde beoordelingen

2,5 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
2,4 Hygiëne kamer
3,0 Service & personeel
2,7 Comfort kamer
2,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nieuwegein

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 okt. 2022
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Verschrikkelijk hotel

Geplaatst op 16 sep. 2022 op Hotels
Verschrikkelijke hotel kakkerlakken liepen overkwam kussen en bed overal zwarte schimmel alles was te goor om aan te pakken of was kapot Geen hotel om terug te gaan
Opmerking van Hotelbeheer
20 sep. 2022 door Seralago Hotel & SuitesHotelbeheer
Hello Rick, we are so sorry you did not enjoy your stay with us. We take these concerns very seriously, and will make our staff aware of this.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Geplaatst op 24 jun. 2022
People don’t go here. We left after 2 nights. Supposed to stay for 11 nights. Didn’t feel save. Everything was old and dirty.
Opmerking van Hotelbeheer
5 jul. 2022 door Seralago Hotel & Suites Hotelbeheer
Hello Christel, we are so sorry you did not enjoy your stay with us. We appreciate your feedback, and will take this into consideration. We hope to make up for it in the future!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 jun. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
20 jun. 2022 door managerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Expedia, it is through such candid feedback that we continue to improve our services and product. I have shared your comments with our Executive Team to review. Thanks again for your comments. Sincerely, Seralago Hotel
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2022
Dit hotel moet nodig renoveren, de meubels zijn beschadigd, bad was smoezelig wat niet schoon te maken was, vlekken op de gestoffeerde stoel, 3 stappen met witte sokken op t tapijt en ze waren vies.. en dan de geur.. er hing een bepaalde geur die maar niet weg ging.. echt luchten kan niet want er kan maar 1 deur open en dat is de voor deur. Daarnaast was er geen room service onder het mom van COVID.. zou er met COVID niet juist meer schoongemaakt moeten worden? Het voelde aan als n smoes om kosten te besparen. Handdoeken en toiletpapier kon opgehaald worden bij de receptie.. voelde toch wel wat ongemakkelijk.. met als op de camping met de wc rol onder je arm naar de kamer.. Airco was wel erg goed en het WiFi bereik was ook echt top. Verder was het zwembad ook lekker. Ondanks dat er een enorme kuil in t bed zat en het ontzettend gehorig was (kon de buurman horen snurken) heb ik er wel heerlijk geslapen
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2022 door NicoleHotelbeheer
Thank you for choosing to stay with us at the Seralago Hotel & Suites. On behalf of the hotel, please accept my apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit. I have forwarded your comments to the proper managers for their review and actions. We hope that your next stay in Kissimmee at the Seralago Hotel will be a pleasant one and we look forward to welcoming you back. Grateful, Nicole P Hotel Management
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Geplaatst op 4 feb. 2020
Na een lange dag vliegen kwamen wij aan bij het hotel. De staat van het hotel is enorm gedateerd en vervallen. Wij kregen een kamer aangewezen helemaal in de meet schimmige en donkere uithoek van het hotel. De hotel kamer was voorzien van een tv gedateerd uit het jaar 2000-2004. De bedden kraakten en het stonk naar rook in de kamer. Verder was de douche rijk voorzien van schimmel. De verf van de koelkast liet los door roestvorming aan de buitenzijden er zaten bloedspatten op de gordijnen en in het beddengoed. Het beddengoed wordt eens per 4 dagen verschoont ipv elke dag. Wij zijn op verschillende plekken in de wereld geweest en hebben daar in diverse minder kwalitatieve hotels overnacht echter, dit overtrof alles was we hebben gezien. Zo hadden wij. Natuurlijk heeft het hotel een voordeel en dat is dat het hotel gelegen is vlakbij de parken.
Opmerking van Hotelbeheer
8 feb. 2020 door managerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Expedia, it is through such candid feedback that we continue to improve our services and product. I have shared your comments with our Executive Team to review. Please accept our deepest apologies for the sub-par experience during your stay. We pride ourselves in providing excellent service and a memorable stay for each of our guests and it saddens us to learn that we failed to do so on this occasion. We hope you’ll visit us again soon, we are confident that you will have an excellent stay. Best Regards, Luis Gonzalez General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Den Haag

Geplaatst op 27 okt. 2019
De accommodatie moet gerenoveerd worden. Het kan er allemaal net mee door. Bedden en airco zijn goed. Kamer wordt ook goed schoongemaakt.
Opmerking van Hotelbeheer
5 nov. 2019 door ManagerHotelbeheer
Thank you for your feedback.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 apr. 2024
Me encanta
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 apr. 2024
Está propiedad deplorable, las condiciones que se encuentran el hotel es horrible
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 apr. 2024
Upon check in, the process took 45 waiting in line, in the lobby. Then when we came in at midnight to go to sleep after a great evening visiting Old Town, our bedding was dirty and when we called the front desk, they told us to come down to lobby for new bedding, when we got there, they didnt have enough clean bedding what bedding they did have, had blood on it. When we told them we wouldnt be staying, they started to get an attitude wirh us, like it was our fault. As we went back to room and packed our room, we found black mold in the restroom above toliet, and opening razors from previous guess, this will be the last time we visit this property.