Op basis van 360 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
4,6 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 apr. 2024
Excellent staff and overall experience
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 apr. 2024
Very good service and excellent accommodation.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Loretto

Geplaatst op 31 mrt. 2024
Reception was not very good
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 mrt. 2024
The reception and concierge staff were exceptional. The room, which had been upgraded for free, was lovely and the bars and lounges had a great ambiance. There could be more seating around the main bar lounge as this was rather limited. Would definitely stay at the Randolph if visiting Oxford again in the future.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 26 mrt. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 21 mrt. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mrt. 2024
Excellent service.
Opmerking van Hotelbeheer
13 mrt. 2024 door The Randolph HotelHotelbeheer
Dear Nicola,Thank you for taking out the time to leave us your valued feedback. We are so pleased to know that you had a lovely stay and look forward to welcoming you again.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mrt. 2024
Beautiful room and hotel. The property has lots of character and is very central for shops and restaurants.
Opmerking van Hotelbeheer
12 mrt. 2024 door The Randolph HotelHotelbeheer
Dear Tara,Thank you for taking out the team to leave us your valued feedback. We are so pleased to know that you had a lovely stay and look forward to welcoming you again.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 mrt. 2024
We enjoyed our stay. Condition of hotel and staff were excellent. Only negative ( and it wouldn’t stop us staying again) was quality of food in the Alice. It wasn’t awful but I expected a bit better.
Opmerking van Hotelbeheer
12 mrt. 2024 door The Randolph HotelHotelbeheer
Dear Adrian,Thank you for your generous review. We are pleased that the majority of your stay was a positive one, but we do send our apologies for the elements that let you down. We are pleased to say that with each passing week we make improvements in the service and quality for our valued guests. Take care and come and see us again soon.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 mrt. 2024
Very welcoming and comfy bed!!
Opmerking van Hotelbeheer
12 mrt. 2024 door The Randolph HotelHotelbeheer
Dear Victoria,Thank you so much for leaving a lovely feedback. The team is so pleased to hear that they were able to create a wonderful experience for you. We look forward to welcoming you soon for an even more enjoyable stay.