Op basis van 385 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
81% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima plek voor een aantal dagen

Geplaatst op 24 mei 2022 op Hotels
We hebben een leuke midweek gehad. Het aparthotel was schoon, netjes en helemaal prima. Goed verzorgd ontbijt. Ligging was super t.o.v. de metro en een aantal bezienswaardigheden. Gaan niet vaak voor een tweede keer naar hetzelfde verblijf maar dat zou hier geen probleem zijn.
Opmerking van Hotelbeheer
31 mei 2022 door LaurentHotelbeheer
Dear guest, The team adagio Haussmann thank you for your feedback. We will be pleased to welcoming you for your next stay, if you decide to come back to paris. Kind regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 mei 2022
Iedereen sprak Engels, alles wat je nodig had had je in de kamer, loopafstand van veen plekken, netten en veilige buurt en hele mooie kamers!!
Opmerking van Hotelbeheer
25 mei 2022 door LaurentHotelbeheer
Dear guest, All the team thank you for your feedback we hope that you had a good time in paris with us. We hope to see you again very soon. Kind regards
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

location ok, but noisy, no service

Geplaatst op 28 mrt. 2018
Voordelen: location
Nadelen: heating system, personnel, sound insulation
Locatie: near metro
For the first three days, the room had hardly any heat.Then it was very hot and the heat could not be turned down. The hotel is on an incredibly noisy street with constant traffic. There is virtually no service, the front desk is not well staffed, unfriendly personnel.
Opmerking van Hotelbeheer
3 apr. 2018 door A Bully, Head ManagerHotelbeheer
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Aparthotel Adagio Paris Haussmann. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 jan. 2018 op Hotels
Was redelijk wel van kamer gewisseld vanwege een kapot bad. Verder verouderde vloerbedekking maar over algemeen goed. Service was zeker goed en vriendelijke mensen.
Opmerking van Hotelbeheer
24 feb. 2018 door A Bully, General ManagerHotelbeheer
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Aparthotel Adagio Paris Haussmann. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Maastricht

Goede locatie om Parijs te bezoeken

Geplaatst op 10 jan. 2018
Het hotel ligt op een zeer goede locatie wanneer men Parijs gaat bezoeken. Alles is op loopafstand waardoor men Parijs optimaal kunt ervaren. Het hotel is netjes verzorgd en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan bij het hotel op aanvraag, maar wij hadden de auto in een parkeergarage op 5min lopen wat ook goed te doen was. Echt een aanrader
4 / 5
door Mart uit Den Bosch

Goed hotel met prima ligging

Geplaatst op 3 jun. 2013 op Hotels
Het hotel was uitstekend. Omdat ik 11 nachten bleef werd het slechts 1 keer schoongemaakt maar bij de balie zijn de handdoeken om te ruilen dus geen gebrek daaraan. Het ontbijt is ook prima en goed te betalen maar als je erg laat bent zijn ze wat 'voorzichtig' met bijvullen. Verder zit alles in het appartement zoals handdoeken, kluisje, theedoek, doek voor de aanrecht, vaatwastabletten voor de mini-vaatwasser, vaatwasmiddel, grote koelkast, mini-vaatwasser, koffiezetapparaat, waterkoker, bestek en servies, glazen, pannen, 2 electrische kookpunten, afzuigkap, electrisch rolluik, enz. Drie nadelen: 1. Alleen maar Franse zenders op TV, zelfs geen engelstalig CNN of BBC. 2. Ik lag aan de kant van de Boulevard Hausmanns en ben een erg lichte slaper. De boulevard geeft behoorlijk wat verkeerslawaai ondanks het rolluik. 3. Gratis internet (er is ook betaald) is erg traag en niet altijd beschikbaar of valt plotseling weg.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit amsterdam

app.adagio cityhotel Parijs Boulevard hausmann

Geplaatst op 28 dec. 2011 op Hotels
Prima hotel,keurig ,nette bediening,gunstig gelegen, bij een metro station,en ook te lopen naar div,bezienswaardigheden,bv .champ ellysee, opera, cafe,restaurants,gallery lafette arc the triomph
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 mrt. 2024
Very quite, exceptionally clean property with very friendly and helpful staff. The suite has a great small kitchen and a grocery store right across the street, 30 sec away. The beds are super comfy, which was a surprise for me being from North America. 20 min walk to the Madelene and about 20 min from the Champ Elyssey. I would stay there again.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Honolulu

Geplaatst op 10 mrt. 2024
A nightmare in Paris. I went for a working vacation. At first, everything was fine. Sunday, the WiFi goes out. That means no zoom meetings. So I have to go to cafes to attend my meetings. They say no problem, it will be on tomorrow. Monday, still no wifi. They don’t know why but are working on it. I tell them I need wifi to do meetings. If they don’t get it back, I’m going to have to change my flight and go back early. Monday night, my cardkey stops working. They have no way of resetting it as their computer is now down in addition to the wifi. So the front desk person has to come let me into my room each time. Even if there are 10 people waiting at the desk. Tuesday, the tv goes out as well. Still no wifi or key. Wednesday, I change my flight back to Thursday morning. Leaving the hotel at 6 am Thursday, no wifi, no key, no tv. They say I’ll get a refund, but I need to go through Expedia. Expedia, of course, says it’s not refundable. Even for the unused days. Useless.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 feb. 2024
Nice