Op basis van 529 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
85% van onze gasten beveelt dit aan
4,0 Hygiëne kamer
3,7 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 27 apr. 2023
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed hotel

Geplaatst op 20 jul. 2020 op Hotels
Goed hotel enkel wel bij aankomt met auto rekening houden met parkeerkosten ,verder vriendelijk personeel. en ook een groot voordeel aan dit hotel is dat er een keuken op de kamer is waardoor je zelf kan koken.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Veldhoven

Nette kamer in moslimbuurt

Geplaatst op 28 jun. 2017
Voordelen: De netheid van de kamer.
Nadelen: Dat alle apparaten werken in het hotel en beter Engels sprekend personeel.
Locatie: Zie vorige ervaring...
De kamer op zich was best netjes. Opgemaakte en schone bedden, en ook de badkamer zag er netjes en schoon uit. Helaas was de kamer wel erg warm bij binnenkomst. Op de site stond dat er een airco aanwezig was. Dit was een verwarming/airco apparaat, alleen werkte deze niet, waardoor het dus alle nachten zeer warm was. Het personeel was op zich vriendelijk maar sprak erg slecht Engels. Verder ligt het hotel wel een beetje in een achterstandsbuurt. Veel buitenlandse mensen en zwervers en daklozen liepen er vooral 's avonds rond. Zou hier niet alleen 's avonds over straat gaan. Ik heb dit hotel genomen omdat ik naar Disneyland ging en een goedkoop hotel in de buurt zocht. Dit doe ik dus niet meer. De volgende keer pak ik een hotel echt bij Disneyland zelf.
3 / 5
door Jan Zegers uit Parijs Frankrijk

Geplaatst op 5 dec. 2015 op Hotels
was goed alleen geen warm water
Opmerking van Hotelbeheer
27 feb. 2016 door h8447Hotelbeheer
Hello, Thank you for your message/Thank you for sharing your opinion. My team and I would like to apologize for any inconvenience caused. I will send your comments right away to our technical department manager so that he can take the necessary measures to ensure that the problem is solved quickly and ensure that it does not happen again in future. I hope to see you again very soon at ADAGIO Access Asnieres. See you soon, Rémy ZACCARINI-General Manager
4 / 5
door Bas uit Middelburg

Prima hotel!

Geplaatst op 24 sep. 2015 op Hotels
We hebben een prima verblijf gehad, de kamer was netjes en schoon. Ook de metro is op loopafstand. We kunnen dit hotel aan iedereen aanraden.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Prima voor paar dagen verblijf .

Geplaatst op 18 aug. 2015
5 min lopen van metro en nog net mooi binnen zone 3. Jammer dat de airco stuk was. Er werd niet schoon gemaakt en om schone handdoeken moeten vragen maar dit was geen probleem.
3 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Prima hotel

Geplaatst op 7 jul. 2015
Voordelen: De prijs
Nadelen: Mensen helpen waar dat kan.
Het hotel is prima in zijn prijsklasse. Erg netjes en schoon, vlakbij de metro en een supermarkt om de hoek. Helaas was tijdens ons verblijf de airco in het gehele hotel kapot. Met een temperatuur van 39 graden buiten heeft dit zeker ons weekend verpest. Een kapotte airco kan gebeuren, maar zorg dan in ieder geval voor een alternatief. Bijvoorbeeld een ventilator op de kamer.
5 / 5
door G.A.M uit Harmelen

Geplaatst op 27 jun. 2015 op Hotels
Wij vonden het een prima hotel voor een weekend Parijs. Ontbijt was goed. Kamer was schoon. Het enige minpuntje was dat het erg warm was in de kamer. Het hotel ligt dicht bij een metro.
4 / 5
door Iris

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 10 aug. 2014 op Hotels
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Ideaal hotel

Geplaatst op 17 feb. 2014
Alles was heel dichtbij. 200 meter verderop een supermarkt, 500 meter verderop een metro station. We hebben geparkeeerd voor het hotel voor €3 voor het hele weekend. Schone kamer. Al met al heel tevreden. Als we nog eens naar Parijs gaan, gaan we zeker weer naar dit hotel.