Op basis van 992 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
85% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 17 aug. 2019
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima lokatie

Geplaatst op 5 feb. 2018 op Hotels
Prima lokatie. Metro nabij, Vrijwel alle 'bekende plaatsen' zijn binnen 20 minuten loopafstand.
4 / 5
door Steven

GEEN parking mogelijk

Geplaatst op 1 jan. 2017 op Hotels
Op de website van hotels.com staat "Parkeren kost EUR 32.40 per dag" In dit hotel is geen Parking - Valet parking hebben zij ook niet echt. Zij parkeren u wagen op straat aan 4 euro per uur, niet bewaakt niets! Had dit hotel gekozen omdat ik mijn auto daar zogezegd kwijt zou geraken. De luxe kamers liggen allemaal aan straat kant, dus helemaal niet rustig! Hebben dan een downgrade gedaan voor een rustigere kamer te krijgen maar hebben nog steeds moeten betalen voor de luxe kamer omdat dit zo gereserveerd was! Voor de rest zeer mooi hotel, prima gelegen, vriendelijk en goed ontbijt.
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit R

Nice hotel. Very nice area!

Geplaatst op 16 dec. 2016
Kind staff. Close by the metro. Very nice rooms! Very clean.
5 / 5
door Tessa uit Nederland

Prachtig hotel, ontbijt viel tegen

Geplaatst op 21 aug. 2016 op Hotels
Het verblijf verliep erg goed van check in tot check out. Klein puntje van kritiek is het ontbijt. Het was erg magertjes en voor speciale orders moest men bijbetalen. Niet echt de klasse/standaard die men verwacht bij dit hotel.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

To be avoided

Geplaatst op 4 sep. 2015 op Hotels
Nauseating smell in room, inflexible staff, run down room, not worth the four stars
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door sonja uit den haag

goede kamer en een ruime badkamer

Geplaatst op 19 mrt. 2014
Voordelen: de ligging
Nadelen: een flesje water op de kamer is wel een vereiste ipv in de koelkast voor 7 euro, beetje belachelijk!
Locatie: perfect alles is te lopen
personeel achter de balie en de portiers heel vriendelijk
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 feb. 2014 op Hotels
Niet gekregen wat beloofd was: standaard kamer ipv superior. Herrie van de verbouwing.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 feb. 2024
Everything was nice and pleasant. The only thing I would say was they had an issue with the temperature of the water and I felt it’s something that could’ve been resolved a lot sooner.
Opmerking van Hotelbeheer
23 feb. 2024 door Mohamed FARID Hotelbeheer
Dear Alfredo, Thank you for your feedback, and we're delighted to hear that you had a nice and pleasant experience overall. We apologize for the inconvenience you experienced with the temperature of the water. Your comfort is our top priority, and we regret any delay in resolving this issue. Please rest assured that we will address this matter with our team to ensure prompt resolution of such concerns in the future. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback, please don't hesitate to let us know. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay.Warm regards, Mohamed FARID Guest Relations Supervisor
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Alexandria

Geplaatst op 21 jan. 2024
Excellent service
Opmerking van Hotelbeheer
23 jan. 2024 door Mohamed FARIDHotelbeheer
Dear Josilu,We are delighted to receive your feedback and learn that you experienced excellent service during your stay at Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. Thank you for taking the time to share your positive thoughts with us.Our team is committed to providing the highest level of service, and it's truly rewarding to know that we could contribute to making your stay enjoyable. If there's anything else you'd like to share or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We look forward to welcoming you back in the future, and until then, safe travels!Warm regards,Mohamed FARID Guest Relations Supervisor