Op basis van 165 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
4,6 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 jul. 2023 op Hotels
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

It is not what I am looking for.

Geplaatst op 22 mrt. 2018
Maybe I expect too much but this hotel does not belong in the top 10 home of hotels in Le Havre.
Opmerking van Hotelbeheer
18 mei 2018 door ThierryHotelbeheer
Thank you very much for your review. Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Small, but good, budget hotel

Geplaatst op 24 okt. 2023 op Hotels
Hotel Carmin is a very basic, small hotel within walking distance of city centre and beach/marina areas. The service was friendly & pleasant, if somewhat limited due to language difficulties. My room (#36) on the top floor was very small, but comfortable and clean, with all amenities is good working order. The buffet breakfast matched the hotel; very small, but tasteful & sufficient. Overall, this was a nice hotel for the price range that I would recommend for other travellers on small budgets.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Sensation d'arnaque sur les petits déjeuners

Geplaatst op 14 okt. 2023 op Hotels
J'ai été appelé a 20h afin d'etre sur que je viendrais. Sûrement la crainte que je n'honore pas mon engagement. Je suis arrivée à 20h30 et j'ai réglé mes 3 nuits et les petit dej., sans faire attention à la note globale : J'ai payé 14€/petit déjeuner alors qu'il était noté 12,5€ sur leur site Internet. Ma prise en charge professionnelle est de 12€. Je pensais 1,5€ de ma poche.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 12 okt. 2023 op Hotels
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 okt. 2023
Cet hôtel est une grosse déception. accueil fermé aux heures de check in, (attente sur le trottoir). Chambre propre mais hôtel vieillot. Un hôte professionnel odieux et irrespectueux. (contact téléphonique avec lui, suite à un fois de plus, son hôtel fermé alors que nous avions nos bagages à récupérer pour prendre notre train). Nous avions précisé le matin, l'horaire exact de notre venue pour les bagages. en fait, arrivée de l'agent de réception 35 minutes après).
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 8 okt. 2023 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 okt. 2023
Bien installé et endroit calme !
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Feines Hotel

Geplaatst op 28 sep. 2023 op Hotels
Feines, kleines Hotel im Zentrum.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 22 sep. 2023