Op basis van 963 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
94% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jan. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2023 door MarieHotelbeheer
Dear RoyThank you for taking the time to review your recent stay with us and good to see you had an enjoyable stay and we hope to welcome you back in the near future.Yours sincerelyGarin DartGeneral Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 jun. 2022
Very pleasant stay, friendly staff, nice breakfast. I enjoyed the pool and sauna. My room was very spacious and had a nice view on the peace gardens. Highly recommended.
Opmerking van Hotelbeheer
25 jul. 2022 door MarieHotelbeheer
Thank you for taking the time to share your fantastic feedback. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 feb. 2022
Mooi en net hotel. Ik had een heel mooi uitzicht op de peace gardens. Grote kamer. Vriendelijk personeel. Heel aangenaam verblijf.
Opmerking van Hotelbeheer
7 apr. 2022 door Mercure St Paul'sHotelbeheer
Thank you for your excellent feedback. We hope to welcome you back to the hotel soon
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

waar is hier de ingang?

Geplaatst op 23 mrt. 2018 op Hotels
Ingang van hotel in beetje lastig te vinden. Is namelijk aan zijkant. Op het aangegeven adres zit een restaurant (niet van hotel) en klaarblijkelijk wordt daar vaker naar hotelingang gevraagd. Inchecken ging heel snel en adequaat. Kamer was prima. Goede douche en bed. Eten in restaurant van hotel was ok, maar niet echt bijzonder. Ontbijt was voldoende
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 apr. 2024
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2024
I cannot review this property as, despite numerous confirmation bookings, they did not honour my reservation. Allegedly there were problems wtih some of the rooms, which they had ample opportunity to communicate to me prior to arrival but instead they waited until I arrived at 8pm, kept me hanging around for over an hour without any information, then told me to go to another hotel which they had booked which was a) vastly inferior quality and b) in a terrible location, when I had chosen the Mercure for its location. They arranged transport but no other recompense. They seemed unwilling to admit their problems and had no excuse for not notifying me of the issue in advance. Had they done so I would have cancelled the booking and left Sheffield earlier in the day. But at 8pm on arrival I had few options. Also, if they knew they had problems wiht the room before my arrival they could have arranged a solution ready for my arrival rather than having to ring round to find me a room at short notice. WHilst i accept problems happen their handling of it was inexcusable and unprofessional and thoughtless. I was considerably inconvenienced, they were disingenuous and uninformative and ill-prepared. I will never stay at a Mercure again.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 apr. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 apr. 2024
V
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 mrt. 2024
Great service - especially reception!
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2024 door marieHotelbeheer
Dear RichardThank you for rating your recent stay with us at the Mercure Hotel we hope you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Yours sincerelyMercure Hotel and SpaSheffield
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2024 door marieHotelbeheer
Dear SimonThank you for rating your recent stay with us at the Mercure Hotel and Spa we hope you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back in the near future.Yours sincerelyMercure Hotel and SpaSheffield