Op basis van 980 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
88% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Urk

Geplaatst op 5 aug. 2022
Het betreft een mooi en netjes hotel. Wij hadden dit hotel echter geboekt om het zwembad en de hottub voor 2 nachten. Toen wij incheckten bleek echter dat het zwembad en de hottub vanwege onderhoud waren gesloten, dit was wel een teleurstelling voor ons. De volgende dag was het zwembad echter weer open, alleen de hottub was nog niet bruikbaar. De receptionist gaf ons als tip naar het winkelcentrum 5 minuten verderop te gaan om ons te vermaken aldaar en dat was zeker een goede tip. Groot winkelcentrum met alle bekende merken. Hotel was verder netjes en schoon, mooie kamers. Wat ik wel vervelend vindt is dat ze de borg op mijn creditcard na twee weken nog steeds niet hebben vrijgegeven. Andere hotels waar ik tijdens mijn rondreis ben geweest geven de borg na een paar dagen weer terug maar bij dit hotel duurt dit extreem lang. Wat ik ook een nadeel vond is dat het je voor parkeren moet betalen, naar mijn mening zou dat er gewoon bij in moeten zitten. Meeste mensen komen toch met de auto.
Opmerking van Hotelbeheer
5 aug. 2022 door BMHotelbeheer
Thank you for your feedback. Typically, you have to wait 3-5 days for and holds to release. If it's taking longer please reach out to your bank. We release it as soon as you check out of the hotel. The delay is usually on the bank's end.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 apr. 2024
Had a great night
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2024
Arrived on 4/6/24 early in the morning due to traffic being backed up. My Family was very tired when we checked in the room and went right to sleep. Woke up later that morning noticing the room was very filthy , which I usually do a room inspection at check in to make sure the room is clean. This room was not cleaned at all and the bedding was reused with dried up food, hair and stains. Bathroom had pubic hair on the floor and was not mopped and swept. food in the chair. Cleaning staff was very rude and told us it is too late to clean , we asked for the housekeeping manager who was very helpful that day but I am still not satisfied to the amount of money I paid for my stay and had to clean and sanitize my own room and remake the bedding with clean sheets, vaccumed and cleaned the bathroom.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your review!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 mrt. 2024
Nice and convenient for staycation
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your review!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 mrt. 2024
It was very old and dark. Average cleanliness indoor pool was murky
Opmerking van Hotelbeheer
18 mrt. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your review. We will look further into your feedback.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 mrt. 2024
I requested an upper level room and the person at the front desk was able to accommodate me. It was quiet on the upper level, which I liked. The bed and sheets were very comfortable. The room was very clean. I ate at the Bistro/bar down by the lobby and enjoyed food and drinks. I liked this food/bar area and thought it was a good idea. Staff members at the hotel were pleasant. I enjoyed my stay and I would definitely return to the Courtyard Marriott Springfield again in the future.
Opmerking van Hotelbeheer
18 mrt. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your review! We hope to see you back in the near future!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 feb. 2024
The room was clean and the pillows were wonderful. The heater was set to 68 but the room felt like 75 all night. There was no fan in the bathroom and the water didn’t drain well which left you standing in water. For the price it was ok but it was a noisy and unattractive location.
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your feedback. We will be sure to look into the issues you brought up so we can address them accordingly.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 feb. 2024
Overall good
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your review!
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 feb. 2024
The hotel is Very outdated and Dingy. When we arrived we stood at the counter for about 15 minutes until the girl across the lobby said do you need help. Very loud and we had a few knocks on our door that weren't meant for us. I don't know what goes on in this hotel but if it wasn't so late and after a 5 hour drive we would have went elsewhere.
Opmerking van Hotelbeheer
22 feb. 2024 door BMHotelbeheer
Thank you for your review. Our apologies for the inconvenience. We have shared your feedback with our team to prevent similar issues in the future.