Boek je kamer bij Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection

Kamertype

Kamer (Heritage)

Maximale bezetting: Max. 2 gasten (max. 1 kind, 1 baby)

Kamer (Waterside)

Maximale bezetting: Max. 2 gasten (max. 1 kind, 1 baby)

Deluxe kamer (Heritage)

Maximale bezetting: Max. 4 gasten (max. 3 kinderen, 3 baby’s)

Deluxe kamer (Waterside)

Maximale bezetting: Max. 4 gasten (max. 3 kinderen, 3 baby’s)

Suite (Walsh bay)

Maximale bezetting: Max. 3 gasten (max. 2 kinderen, 2 baby’s)

Luxe 4,5-sterrenaccommodatie in Circular Quay - The Rocks, op enkele minuten lopen van Sydney Harbour Bridge

Ligging

Dit luxe hotel ligt in het centrum van Dawes Point.

Colonial House Museum (0,3 km) • Sydney Harbour Bridge (0,3 km) • Circular Quay (0,5 km) • Sydney Opera House (0,7 km) • Darling Harbour (2,2 km)

Accommodatievoorzieningen

Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection beschikt over een restaurant, een fitnessruimte, een bar/lounge en een koffiebar/café.

Kamervoorzieningen

Alle kamers hebben een lcd-televisie met kabelzenders, bedden met een pillowtop-matras, een iPod dock en een koelkast.

Meer weergeven

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

In dit hotel kun je kiezen uit een restaurant of een koffiebar/café. Je kunt in een bar/lounge lekker met een drankje ontspannen. De 4,5-sterrenaccommodatie biedt toegang tot een businesscentrum, een limousine- of autoservice en vergaderruimtes.

De accommodatie beschikt over een computerstation. WiFi is tegen betaling beschikbaar. De evenementenvoorzieningen van 300 vierkante meter zijn onder meer conferentieruimte. Dit luxe hotel biedt ook een fitnessruimte, een bibliotheek en hulp bij excursies/tickets aan. Ter plaatse kun je tegen betaling parkeren.

Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection is een rookvrije accommodatie.

  • 24-uurs receptie
  • Aantal kamers: 189
  • Aantal verdiepingen: 1
  • Restaurant 1
  • Valetparkeren (toeslag)
  • Bar / Lounge
  • Businesscentrum
  • Koffiebar of café
  • Gratis kranten in de lobby
  • Conferentieruimte
  • Stomerij
  • Lift
  • Snel inchecken
  • Snel uitchecken
  • Fitnessruimte
  • Computerstation
  • WiFi (toeslag)
  • Bagageopslag
  • Barbecue
  • Wasserij
  • Bibliotheek
  • Limousine- of autoservice beschikbaar
  • Vergaderruimte
  • Kruier / Piccolo
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante meter) - 300
  • Aantal vergaderruimtes: 8
  • Bouwjaar 1912
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante voet) - 3228
  • Rookvrije accommodatie
  • Aantal gebouwen of torens: 1
  • Ontbijt (toeslag)
  • Huwelijksservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Kluisje bij de receptie
  • Televisie in de lobby
Meer weergeven

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Draadloos internettoegang ( 19.95 AUD per 24 uur ), Internettoegang via de kabel ( 19.95 AUD per 24 uur )

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Draadloos internettoegang ( 19.95 AUD per 24 uur )

Parkeren

Valetparkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen

  • Betaalfilms
  • Premium beddengoed
  • Verduisterende gordijnen
  • Klimaatregeling
  • Gratis krant
  • Airconditioning
  • Minibar
  • Koffiezetapparaat / waterkoker
  • Dagelijkse schoonmaak
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Föhn
  • Slippers
  • Bad/douchecombinatie
  • Kinderoppas op de kamer (toeslag)
  • Strijkijzer / strijkplank
  • Kluisje op de kamer
  • Bureau
  • Babybedden beschikbaar
  • Koelkast
  • Privébadkamer
  • Roomservice (24 uur)
  • Kussenmenu
  • iPod dock
  • Kabelzenders
  • WiFi (toeslag)
  • Kabelinternet (toeslag)
  • Pillowtop-matras
  • Lcd-televisie
Alle kamervoorzieningen weergeven

Eetgelegenheden

Geniet dagelijks tussen 06.30 uur en 10.30 uur tegen betaling van een ontbijtbuffet. 

The Gantry Restaurant - restaurant met uitzicht op de oceaan. Specialiseert in visgerechten en serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gasten kunnen in de bar van een drankje genieten en als het weer het toelaat, lekker buiten eten. Dagelijks geopend

De 24-uurs roomservice is beschikbaar.

Dineeropties weergeven

Recreatie

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

  • Golfbaan in de buurt
  • Fietsverhuur in de buurt

Toegankelijkheid

Specifieke verzoeken (bijv. rolstoeltoegankelijkheid, late aankomst, enz.) kun je onder 'Reizigersinfo' vermelden in het veld 'Speciale verzoeken' wanneer je een hotel boekt.

  • Rolstoeltoegankelijke voorzieningen

Hotelbeleid

Inchecken

Check-in vanaf 14.00 uur

Minimale incheckleeftijd: 18

Uitchecken

Check-out tot 11.00 uur

Betaalmethodes

Huisdieren

Huisdieren toegelaten, Alleen honden toegestaan

Algemene info

Afhankelijk van het hotelbeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een erkend identiteitsbewijs en een creditcard voor te leggen.

Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.

Alle vormen van beleid weergeven

Toeslagen

Niet verplichte kosten weergeven Verbergen

Overige info

Kinderen t/m 12 jaar oud kunnen gratis verblijven wanneer zij in dezelfde kamer als hun ouders of voogd verblijven en de aanwezige bedden gebruiken. Huisdieren zijn alleen in specifieke kamers toegestaan. Je kunt een van deze kamers boeken door rechtstreeks contact op te nemen met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.

Nationale classificatie

Officiële STAR-classificatie van AAA Tourism Pty Ltd in Australië

AAA Tourism Pty Ltd kent een officiële STAR-classificatie toe aan accommodaties in Australië. Deze accommodatie in de klasse hotel heeft de classificatie 4.5 sterren.

Meer weergeven
Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?