Beschikbaarheid: Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection

Kamertype

Waterside Guest Room

Maximale bezetting: 2 gasten (max. 1 kind, 1 baby)

Deluxe kamer (Heritage)

Maximale bezetting: 4 gasten (max. 3 kinderen, 3 baby's)

Deluxe kamer (Waterside)

Maximale bezetting: 4 gasten (max. 3 kinderen, 3 baby's)

Suite, 1 slaapkamer (Walsh Bay)

Maximale bezetting: 4 gasten (max. 3 kinderen, 3 baby's)

Standaard kamer (Heritage)

Maximale bezetting: 2 gasten (max. 1 kind, 1 baby)

Luxe 4,5-sterrenaccommodatie in Circular Quay - The Rocks, op enkele minuten lopen van Sydney Harbour Bridge

Ligging

Dit luxe hotel ligt in het centrum van Dawes Point.

Colonial House Museum (0,3 km) • Sydney Harbour Bridge (0,3 km) • Circular Quay (0,5 km) • Sydney Opera House • Darling Harbour (2,2 km)

Hotelvoorzieningen

Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection beschikt over een restaurant, een fitnessruimte, een bar/lounge en een 24-uurs roomservice.

Kamervoorzieningen

Alle kamers hebben een lcd-televisie met kabelzenders, bedden met een pillowtop-matras, een iPod dock en een koelkast.

Renovaties & sluitingen

Meer informatie
Van 7 juli 2014 tot 30 september 2014 voert het hotel renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Dit heeft betrekking op de volgende ruimtes:
  • De bar/lounge
  • De receptie
  • De lobby
Alles wordt in het werk gesteld om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Voorzieningen bij Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection

Algemeen

Dit hotel heeft een restaurant. Je kunt in een bar/lounge lekker met een drankje ontspannen. De 4,5-sterrenaccommodatie biedt toegang tot een businesscentrum, een limousine- of autoservice en vergaderruimtes.

De gemeenschappelijke ruimtes zijn uitgerust met WiFi (toeslag). Dit luxe hotel biedt ook een fitnessruimte, hulp bij excursies/tickets en barbecueroosters aan. Ter plaatse kun je tegen betaling parkeren.

Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection is een rookvrije accommodatie.

  • 24-uurs receptie
  • Aantal kamers: 15
  • Babysitting of kinderopvang
  • Aantal verdiepingen: 1
  • Restaurant 1
  • Valetparkeren (toeslag)
  • Bar / Lounge
  • Businesscentrum
  • Gratis kranten in de lobby
  • Stomerij
  • Lift
  • Snel inchecken
  • Snel uitchecken
  • Fitnessruimte
  • WiFi (toeslag)
  • Bagageopslag
  • Eén vergaderruimte
  • Wasserij
  • Barbecue
  • Limousine- of autoservice beschikbaar
  • Kruier / Piccolo
  • 24-uurs roomservice
  • Rookvrije accommodatie
  • Aantal gebouwen of torens: 1
  • Ontbijt (toeslag)
  • Huwelijksservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Kluisje bij de receptie
  • Televisie in de lobby
Meer weergeven
Internet

Beschikbaar in alle kamers: WiFi (toeslag) , Kabelinternet (toeslag)

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: WiFi (toeslag)

Parkeren

Valetparkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen
  • Betaalfilms
  • Premium beddengoed
  • Klimaatregeling
  • Airconditioning
  • Gratis krant
  • Verduisterende gordijnen
  • Minibar
  • Koffiezetapparaat / waterkoker
  • Dagelijkse schoonmaak
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Föhn
  • Slippers
  • Bad/douchecombinatie
  • Kinderoppas op de kamer (toeslag)
  • Strijkijzer / strijkplank
  • Kluisje op de kamer
  • Bureau
  • Babybedden beschikbaar
  • Koelkast
  • Privébadkamer
  • Kussenmenu
  • iPod dock
  • Kabelzenders
  • WiFi (toeslag)
  • Kabelinternet (toeslag)
  • Pillowtop-matras
  • Lcd-televisie
Alle kamervoorzieningen weergeven
Eten & Drinken

Geniet dagelijks tussen 07.00 uur en 10.30 uur tegen betaling van een ontbijtbuffet. 

Front Restaurant is gespecialiseerd in visgerechten en is geopend voor ontbijt, lunch en diner.

De 24-uurs roomservice is beschikbaar.

Dineeropties weergeven
Recreatie

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

  • Golfbaan in de buurt
  • Fietsverhuur in de buurt
Toegankelijkheid

Specifieke verzoeken (bijv. rolstoeltoegankelijkheid, late aankomst, enz.) kun je onder 'Reizigersinfo' vermelden in het veld 'Speciale verzoeken' wanneer je een hotel boekt.

  • Rolstoeltoegankelijke voorzieningen

Beleid & toeslagen bij Pier One Sydney Harbour, Autograph Collection

Check-in

Check-in vanaf 14.00 uur

Minimale incheckleeftijd: 18

Check-out

Check-out tot 11.00 uur

Betaalmethodes

Geaccepteerde betaalmethodes: American Express, Diners Club, MasterCard, Visa

Huisdieren

Huisdieren toegelaten, Huisdierenbeleid: alleen honden

Algemeen

Afhankelijk van het hotelbeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een erkend identiteitsbewijs en een creditcard voor te leggen.

Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.

Alle vormen van beleid weergeven
Toeslagen
Niet verplichte kosten weergeven Verbergen
Aanvullende gegevens

Kinderen t/m 12 jaar oud kunnen gratis verblijven wanneer zij in dezelfde kamer als hun ouders of voogd verblijven en de aanwezige bedden gebruiken. Huisdieren zijn alleen in specifieke kamers toegestaan. Je kunt een van deze kamers boeken door rechtstreeks contact op te nemen met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.

Nationale classificatie

Meer informatie

Officiële STAR-classificatie van AAA Tourism Pty Ltd in Australië

AAA Tourism Pty Ltd kent een officiële STAR-classificatie toe aan accommodaties in Australië. Deze accommodatie in de klasse hotel heeft de classificatie 4.5 sterren.

Meer weergeven
Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?