Op basis van 987 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
76% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 apr. 2024
Een mooi uitzicht op de stad
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Team Leonardo Hotel Utrecht City CenterHotelbeheer
Beste Jelina,Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van het mooie uitzicht over de stad tijdens uw verblijf bij ons. We hopen dat u heeft kunnen ontspannen en dat u een prettig verblijf heeft gehad.Graag tot ziens bij Leonardo Hotel Utrecht City Center!Hartelijke groeten,Team Leonardo Hotel Utrecht City Center
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Maastricht

Geplaatst op 12 apr. 2024
Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken, het is niet vies (ik zag wel een paar zilvervisjes en een muis in de ontbijtzaal en de lift wordt volgens mij nooit schoongemaakt), maar meer versleten vloerbedekking e.d. Er staat verder in de beschrijving dat er een restaurant aanwezig is (één van mijn criteria bij het boeken), maar dat is enkel ontbijt, dat overigens prima was. Verder gaat het bij Leonardo precies andersom dan bij de andere hotels, als je de kamer wil laten schoonmaken moet je een label aan de deur hangen (normaal is dat "niet storen"). Dat werd niet verteld bij inchecken, dus mijn kamer was niet schoongemaakt de tweede dag. Verder was het personeel vriendelijk en de ligging is prima, midden in de stad, vlakbij het treinstation. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik echter niet goed, voor € 250,= per nacht verwacht je een hogere kwaliteit in een 4-sterren hotel.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 feb. 2024
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 feb. 2024
Ik heb eerder in een leonardo hotel overnacht in papendrecht naar volle tevredenheid maar dit kwam absoluut niet in de buurt. Vieze kamer veel dingen kapot en er miste een gordijn wat overigens later opgehauwerd werd. Veel lawaai buiten en het bed was ranzig met 1 dun lakentje als matras overtrek. Veel te duur voor het niveau
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door Team Leonardo Hotel Utrecht City CenterHotelbeheer
Dear Harm, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your recent experience at our hotel did not meet your expectations, especially after a previously satisfactory stay at another Leonardo hotel. We apologize for any cleanliness and maintenance issues you encountered in your room. Please rest assured that we take your comments seriously, and we will address these matters with our housekeeping and maintenance teams to ensure that all rooms are up to our high standards.We regret any inconvenience caused by the noise outside your room and the condition of the bed. Your comfort is important to us, and we will look into ways to minimize any external disturbances and enhance the sleeping experience for our guests.We appreciate your feedback regarding the value for money, and we will review our pricing structure to ensure that it aligns with the quality of service we aim to provide.We sincerely apologize for any disappointment caused during your stay. We hope that you will consider giving us another chance to provide you with a more pleasant experience in the future.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Utrecht City Center.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 22 feb. 2024
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 feb. 2024
Midden in het centrum dus wel wat lawaaierig Verder alles tiptop in orde!
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 feb. 2024
Gewoon slecht , bedden, geluid verwarming ga maar door
Opmerking van Hotelbeheer
14 feb. 2024 door SPHotelbeheer
Beste Willem, Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw recente verblijf!Graag hadden wij direct naar een oplossing gezocht. Mocht u alsnog contact willen opnemen heel graag, wellicht kunnen we alsnog naar een passende oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Sam
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 feb. 2024
Douche is goed maar erg klein, bedden zijn perfect
Opmerking van Hotelbeheer
6 feb. 2024 door KristineHotelbeheer
Dear Aart, Thank youand will use this knowledge for the improving our service. for taking time ti share your feedback with us. Like this we learn from expirience. We happy to hear you enjoyed your stay and especially appreciated our bed in the room, and we sorry to see you find shower in our hotel room small for you - not all rooms have small showers, so if you would like bigger one, just let is know!Hope we can welcome you again next time. Kind regards,Kristine
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 jan. 2024
Prima hotel, niet heel bijzonder maar gezien de ligging wel top.
Opmerking van Hotelbeheer
24 jan. 2024 door SPHotelbeheer
Beste Leslie, Bedankt voor je recente verblijf en beoordeling. Fijn dat je hebt genoten van de locatie. Wij hopen je snel weer te zien in de domstad!Met vriendelijke groet, Sam
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
24 jan. 2024 door SPHotelbeheer
Dear Tryntsje, What a great score you have left us! Thank you for that, we do appreciate this very much. We are happy to see that you enjoyed your stay this much. See you again hopefully!With kind regards, Sam