Particuliere eigenaar

Hotel La Résidence

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een koffiebar/café in Abidjan

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel La Résidence

Exterieur
Receptie
Restaurant
Premium kamer | 1 slaapkamer
Restaurant

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Premium kamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamers
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Premium Plus Room

Hoogtepunten

Aparte slaapkamers
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Suite

Hoogtepunten

Aparte slaapkamers
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamers
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Boulevard de Marseille, Abidjan, Abidjan, 00225

In de buurt

  • Palais des Sports - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Grand Marché de Treichville - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Stade Felix Houphouet-Boigny - 8 min. rijden - 7.5 km
  • Nationale politieacademie van Ivoorkust - 10 min. rijden - 10.6 km
  • Cocody Markt - 11 min. rijden - 10.1 km

Lokaal vervoer

  • Abidjan (ABJ-Felix Houphouet-Boigny Intl.) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurant MARROUCHE - ‬16 min. lopen
  • ‪Jimmy's - ‬19 min. lopen
  • ‪La Terrasse - ‬6 min. lopen
  • ‪Che Cafe - ‬20 min. lopen
  • ‪Le Mechoui - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel La Résidence

Hotel in Marcory
Met voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een bar kom je niets tekort bij Hotel La Résidence. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een rookvrije accommodatie

Gesproken talen

Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Privébadkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 18.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 00.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 12.00 uur en 11.30 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Veelgestelde vragen

Is Hotel La Résidence voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel La Résidence?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel La Résidence te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel La Résidence?

Je kunt inchecken vanaf: 18.30 uur; je kunt inchecken tot: 00.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel La Résidence uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel La Résidence?

Dit hotel ligt in Marcory, op 0,6 km van Ebrie Lagune en binnen 5 km afstand van Stade Robert Champroux en Palais des Sports. Grand Marché de Treichville ligt op 5 km.

Beoordelingen over Hotel La Résidence

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jean-François

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ARNAQUE

J'ai reçu un mail comme quoi ma réservation avait été déplacée au weekend suivant seulement quelques heures avant mon arrivée, j'ai du retrouvé une autre chambre d’hôtel en urgence un vendredi soir d'un weekend où quasiment tout était complet en ville à cause de la CAN, ce qui m'a couté 400 euros au lieu des 117 de cette réservation. Hotel.com ne m'a jusqu'à présent été d'aucune aide car pour eux c'est moi qui ai changé la réservation alors qu'il n'en est rien. Je suis sûr que c'est du fait de cet "Hotel". Ce n'est pas la première fois que ça m'arrive en Côte d'Ivoire, il faut croire que les hôtels sont capable de changer les réservations en faisant apparaitre pour hôtel.com que c'est le client qui l'a changé. Je ne suis même pas sûr que cet hôtel existe vraiment quand on voit que leur numéro de téléphone commence par +212 et non +225 comme n'importe quel numéro en Cote d'Ivoire. +212 c'est au Maroc....
1 nacht verbleven in januari 2024