Op basis van 903 geverifieerde beoordelingen

2,9 / 5
60% van onze gasten beveelt dit aan
3,0 Hygiëne kamer
3,3 Service & personeel
3,1 Comfort kamer
2,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 apr. 2024
"There was no breakfast available as they were closed on both Sunday and Monday." "I woke up a little late and assumed that breakfast would be available. However, the restaurant was closed on both Sunday and Monday. As a result, I was worried about being late for my event. Moreover, the TV in one of the two rooms I rented wasn't working, and the thermostat was making strange noises." and it was cold all night!
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 mrt. 2024
It is an unsafe property !
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit LaFayette

Geplaatst op 22 mrt. 2024
This place at one time must have been gorgeous. It has good structure. This could really be a nice place if the right person owned it and put some money into it. Very interesting place.
Opmerking van Hotelbeheer
27 mrt. 2024 door AnnaMarie Chavez, GMHotelbeheer
Dear Pamela, thank you for the time you took to write your review. We hope you enjoyed your stay and look forward to your next visit. Thank you again and happy travels!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 9 mrt. 2024
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 mrt. 2024
Saw people doing drugs behind the hotel,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Portales

Geplaatst op 1 mrt. 2024
This place smells. It is in a terrible of town. Almost impossible to find as the sign outside only partially lights up. The parking is in a creepy underground garage that has a broken down bike of some sort covered with tarp and a pink child sock under it with a bicycle cart next to it. The property is like going on a toureof an old abandoned property.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
27 mrt. 2024 door AnnaMarie Chavez, GMHotelbeheer
Dear Allan, Thank you for your recent visit and taking the time to rate your recent stay. I want to extend an apology if you were not satisfied on your visit and hopefully you will give us another opportunity to show how our commitment to providing clean and comfortable rooms with exceptional customer service. Thank you again and happy travels!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 20 jan. 2024
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jan. 2024 op Hotels
It was difficult to get into the hotel. There is a $200 deposit. The actual room had water collected on the bathroom floor, black stuff around the sink drain, the heater in the room /thermostat did not warm and ran all night long, the bedroom had outside lights showing around the closed blinds-no black out curtains, and a cabinet on the dresser was screwed shut.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 dec. 2023 op Hotels