Locatie is prima.
De kamer rook erg muf en in de bar kon je alleen met cashgeld betalen; bij het uitchecken hoorden we dat er een probleem was met de pin.
1Ons werd door het personeel alleen verteld dat je niet kon pinnen of met creditcard betalen.
Heel bijzonder en vooral jammer voor een airport hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
23 jan. 2024 door IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORTHotelbeheer
Beste gast,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat de locatie van ons hotel naar wens was. Het spijt ons te horen dat uw kamer niet voldeed aan de verwachte frisheid; dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Betreffende de betaalmethoden in de bar, willen we benadrukken dat wij normaal gesproken diverse betaalmogelijkheden bieden en dat het ongemak met de pinbetalingen een uitzonderlijke situatie was. Wij hopen dat dit geen afbreuk heeft gedaan aan uw algehele ervaring en willen u verzekeren dat wij voortdurend streven naar verbetering.In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT