Exterieur

Beoordelingen van ibis budget Amsterdam City South

2.5 out of 5
ibis budget Amsterdam City South
Prof. J. H. Bavincklaan 1, Amstelveen

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 295 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 425 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 166 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 65 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 51 van 1002 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nathalie

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 6 apr 2024
Beste Nathalie,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Team Ibis Budget Amsterdam City South

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 11 dec 2023
Beste Nathalie,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Tot weerziens.Team Ibis Budget Amsterdam City South

6/10 – Redelijk

Abraham

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden niet geweldig. Rest ruim voldoende
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 27 nov 2023
Beste Abraham,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat onze service en de algehele staat van het hotel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is fijn dat de netheid van de kamer ook opviel tijdens uw verblijf. Wat betreft de bedden, we betreuren het dat deze niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze 'Sweet Bed by Ibis' bedden zijn ontworpen om comfort te bieden en we vinden het jammer dat u dit anders heeft ervaren. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te zien hoe we de ervaring voor onze gasten kunnen verbeteren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring,Team Ibis Budget Amsterdam City South

6/10 – Redelijk

Szu-Fen

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Staff was not friendly; essential items missing
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 5 nov 2023
Dear Szu-Fen,Thank you for taking the time to share your review.We regret to learn that you found our staff to be unfriendly and some essential items missing in your room. We pride ourselves on our staff's friendliness, and we will address this matter internally to ensure that all our guests receive the warm welcome they deserve. Regarding the missing items, our rooms are designed to provide the essentials for a comfortable stay, and we have additional amenities available upon request at the reception. We apologize for any inconvenience this may have caused you during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,Team Ibis Budget Amsterdam City South

8/10 – Goed

Jordey

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 6 sep 2023
Beste gast,Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Team Ibis Budget Amsterdam City South

8/10 – Goed

Manuel

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 21 aug 2023
Beste Manuel, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Team Ibis Budget Amsterdam City South

8/10 – Goed

Desi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Ibis Budget Amsterdam City South op 23 jun 2023
Beste Desi,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Team Ibis Budget Amsterdam City South

4/10 – Matig

Monique

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vieze beddengoed waaronder met bloed bevlekte matrassenhoes en met haren alsook bevlekte dekbedden en bevlekte matrassen. De handdoeken hadden veel haar. Zonde.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Giorgi op 20 mei 2023
Beste Monique,Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We vinden het jammer om te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u ongemakken heeft ervaren met betrekking tot de hygiëne van de kamer.We bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u heeft ondervonden met het beddengoed, de matrashoes en de dekbedden. We hechten veel waarde aan een schone en frisse kamer en we betreuren het dat dit niet het geval was tijdens uw verblijf. We zullen dit probleem bespreken met ons schoonmaakteam en ervoor zorgen dat er passende maatregelen worden genomen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.We begrijpen dat de staat van de handdoeken ook teleurstellend was en we verontschuldigen ons voor het feit dat ze niet aan onze normen voldeden. We zullen dit punt ook aankaarten bij ons team om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.Wat betreft de prijs, wij begrijpen dat dit ook een belangrijke overweging is bij het kiezen van een accommodatie. We streven ernaar om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden en we zullen uw opmerking hierover in overweging nemen bij het evalueren van onze tarieven.Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst te verwelkomen en u een verbeterde ervaring te bieden die voldoet aan al uw verwachtingen.Met vriendelijke groet,Giorgi - Front Office Teams

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere kamer met voldoende ruimte, basic maar in orde. Wel duur als je in je eentje gaat. Optie glutenvrij brood bij het ontbijt vond ik fijn, lekkere broodjes! Personeel sprak zo goed als geen Nederlands, ik heb ook moeten vertalen voor Duitse gasten die geen Engels konden. Al bij al zeker ok, maar er zijn vast goedkopere opties.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jimena op 15 jun 2023
Dear guest,Thank you for sharing your feedback on your recent stay at Ibis Budget Amsterdam City South.We're glad to hear that you found your room clean with enough space to accommodate your needs. Providing a comfortable and clean environment for our guests is a priority for us.We apologize if you found the pricing to be expensive when traveling alone. We strive to offer competitive rates for our guests, and we appreciate your feedback on this matter.It's great to know that you enjoyed the option of gluten-free bread at breakfast and found the sandwiches tasty. We aim to cater to the dietary preferences and needs of our guests as much as possible.We apologize for any inconvenience caused by the language barrier. Our staff is generally multilingual, but we will take your feedback into account to ensure a better language support for all guests.Thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,

8/10 – Goed

Elly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een prettig verblijf. Kamer klein, maar netjes, badkamer schoon. Ontbijt zeer goed verzorgd. Alleen inchecken gaf wat problemen, maar is uiteindelijk goed gekomen. Jammer alleen dat het Nederlands een probleem was.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

P.

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ophir op 25 mrt 2023
Dear guest,Thank you for choosing to stay with us at the Ibis Budget Amsterdam City South and for taking the time to leave a perfect score review!We are thrilled to hear that you had an enjoyable stay with us. Our team works hard to provide clean and comfortable accommodations, and we are pleased to hear that we exceeded your expectations.We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 – Goed

Jessie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een goedkope nacht weg vlak buiten het centrum van Amsterdam is dit een hele fijne optie. De kamer was ontzettend netjes, het personeel aardig en met het openbaar vervoer was het hotel prima bereikbaar!
Reactie van Ophir op 16 jan 2023
Dear Jessie,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Budget Amsterdam City South. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 – Goed

Gretha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ophir op 16 jan 2023
Dear Gretha,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Budget Amsterdam City South. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 – Goed

Femke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was beperkt maar wel lekker
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ophir op 16 jan 2023
Dear Femke,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Budget Amsterdam City South. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 – Goed

Alma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ophir op 16 jan 2023
Dear Alma,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Budget Amsterdam City South. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Jessica

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

jurgen

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Demi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Carly op 3 mrt 2022
Dear Demi, Thank you for your 10 out 10 review. We are very happy that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Carly

8/10 – Goed

Niels

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Thomas op 23 dec 2021
Bedankt voor je reactie en score. We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van het verblijf bij ons. Fijne kerst dagen

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Matgosia

3 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Appollonia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
De kamers zijn uiterst sober. De kussen zijn erg klein . Het ventilatiesysteem loeit dag en nacht. De douche heeft geen constante temperatuur. Dan warm en ineens weer koud. Nee, geen hotel om aan te bevelen.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Tahira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Front Office team op 12 sep 2021
Bedankt voor je reactie en score. We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van het verblijf bij ons.

4/10 – Matig

Frits

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Naouar

3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Kelly Mae - Front Office Supervisor op 10 aug 2021
Dear guest, Thank you very much! Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel voor 1 overnachting
De 1e kamer die wij kregen, was vies en niet schoon gemaakt, terwijl de schoonmaak aangaf dat ze hem schoon hadden gemaakt. Vieze handdoeken op de grond, prullenbakje vol vieze maandverbanden, enz... terug naar de receptie waar we heel vriendelijk geholpen werden, excuus gemaakt werd en de receptionist meeliep om de nieuwe kamer te bekijken, deze was prima in orde. Enige nadeel, je hoort de afzuiging in de douche constant.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Kelly Mae - Front Office Supervisor op 10 aug 2021
Beste meneer/mevrouw, Het spijt ons om te horen dat u zo'n nare ervaring heeft gehad met onze housekeeping service. Uw feedback is inmiddels intern besproken en wij zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd, onze oprechte excuses. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel om ervoor te zorgen dat wij u een beter verblijf kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Kelly Mae - Front Office Supervisor op 10 aug 2021
Dear guest, Thank you very much! Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer erg gehorig, de kamer naast mij was gezellig met elkaar aan het praten, maar het is een beetje jammer als je soms letterlijk kan verstaan wat zij zeggen. Had de receptie gebeld en die zou op onderzoek gaan maar dat duurde wel erg lang
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Mieke

Kamer en badruimte waren schoon, maar op de buis die door de kamer loopt lag een laag stof. Het ventilatiesysteem is te luidruchtig
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Kelly Mae op 23 jun 2021
Geachte mevrouw Mieke, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ten eerste onze excuses met betrekking tot de kamers. Wij zullen uw feedback intern met ons houskeeping team bespreken. Mocht u besluiten terug te keren naar ons hotel kunt u ons een mailtje sturen om gebruik te maken van een gratis upgrade. Met vriendelijke groet, Kelly Mae van der Star - Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harde matras
Goed hotel, met wel wat harde matras
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Kelly Mae op 15 feb 2021
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review op de website van Expedia over ons hotel Ibis Budget Amsterdam City South. Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Uw feedback betreffende de kamers geeft ons de mogelijkheid om onszelf te verbeteren. Wij streven altijd naar perfectie in onze services naar gasten toe en daarom waarderen wij uw feedback zeer. Met vriendelijke groet, Kelly Mae van der Star - Front Office Supervisor

6/10 – Redelijk

Sjoerd

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Kelly Mae op 3 jan 2021
Dear Mr. Sjoerd, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Kind regards, Kelly Mae van der Star - Front Office Supervisor

8/10 – Goed

rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Gewoon basic , niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Kelly Mae op 26 dec 2020
Dear Mr/Mrs, Thank you for staying with us. We hope to see you again in our hotel! Kind regards, Kelly Mae van der Star - Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Kyle

2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Kelly Mae op 5 nov 2020
Dear Mr/Mrs. Kyle, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Kind regards, Kelly Mae van der Star Front Office Supervisor

8/10 – Goed

UY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij de boeking ging er iet mis in systeem waardoor de boeking niet rond was en we niet konden inchecken
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

H. S.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mensen zijn super aardig en servie is ook snel behandeling dank uw wel!!!
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Kelly Mae op 24 okt 2020
Geachte meneer/mevrouw H.S, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel Ibis Budget Amsterdam City South erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Met vriendelijke groet, Kelly Mae van der Star Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit is de 3de jaar dat we lang weekend bij IBIS logeren. In verband met de Corona kregen we informatie mee om te lezen. Maar dit keer was een klein min puntje. We moesten 1 avond buiten de hotel parkeren terwijl we parkeergeld hebben betaald. Maar verder alles goed geregeld.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Kelly Mae op 9 aug 2020
Beste meneer/mevrouw, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in hotel Ibis Budget Amsterdam City South erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Ik verneem graag van u of u de parkeerkosten inmiddels heeft teruggekregen. Met vriendelijke groet, Kelly Mae van der Star Front Office Supervisor

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Ontvangst was echt teleurstellend. Personeel was met elkaar bezig, maar vooral niet met zijn gasten. Te roddelen over anderen. Totaal niet geïnteresseerd in ons. Ontbijt was prima, maar borden/bestek was echt vies. We moesten echt zoeken naar iets schoons
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sören op 29 feb 2020
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft gehad. Ik ga dit bespreken met de medewerkers op dienst deze dag om dit in de toekomst te voorkomen. Ook de punten met betrekking tot het ontbijt zal ik met het ontbijt team bespreken. We hopen dat u verder wel een fijn verblijf heeft gehad en een leuke tijd in Amsterdam. Met vriendelijke groet, Management Team

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima!
prima prijs kwaliteit
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sören op 29 feb 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your recent stay and for taking your time to give us your feedback. We hope to welcome you another time again in our hotel. Kind regards, Reception Team

4/10 – Matig

Carola, Zeeland

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Makkelijk te vinden en vlakbij uitvalswegen. Hotel zag er netjes en modern uit. Het bed was verschrikkelijk hard!! Het matras was aan de randen staalachtig hard en de kussen was niet stevig genoeg om dit te verbloemen. Dit ligt uiteraard ook niet lekker. Ontbijt was oké, alleen werden we niet zo vriendelijk verwelkomd. Dat kan gebeuren. Wij raden het af door de bedden.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sören op 29 feb 2020
Beste mevrouw Carola, Hartelijk dank voor de tijd wat u genomen heeft om ons feedback te geven. Wat vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft gehad met het bed. Heeft u het kamer nummer voor mij zodat ik hier direct actie in kan ondernemen? De volgende keer raad ik u aan om dit te melden bij de receptie zodat wij er direct iets aan kunnen doen. Wij hopen dat u ondanks de ervaring een fijn verblijf heeft gehad in Amsterdam en ons hotel. Met vriendelijke groet, Management Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sören op 4 feb 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time to give us your feedback. We hope to welcome you another time again in our hotel. Kind regards, Management Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sören op 4 feb 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time to give us your feedback. We hope to welcome you another time again in our hotel. Kind regards, Management Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goede prijs maar geen bar waar je gezellig een biertje kan drinken
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sören op 4 feb 2020
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas beschikken wij niet over een bar maar bij de buren is het wel mogelijk om gezellig een biertje drinken. De bar is binnen 3 minuten te bereiken. We hopen u wederom opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Management Team

10/10 – Uitstekend

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sören op 28 jan 2020
Dear guest, Thank you for taking your time to give us your feedback. We hope to welcome you another time again in our hotel. Kind regards, Management Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sören op 15 jan 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time to give us your feedback. We hope to welcome you another time back in our hotel. Kind regards, Management Team

8/10 – Goed

Segers

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor een verblijf in Amsterdam
Snelle check in , zeer vriendelijk, goed ontbijt. Kamer netjes .parking aan betaalbare prijs aan het hotel.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sören op 5 dec 2019
Geachte Segers, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Ibis Budget Amsterdam City South. Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Ik zou de punten delen met ons team. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sören op 30 nov 2019
Dear guest, Thank you for your feedback. We hope to meet you another time again in our hotel. Kind regards, Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Het hotel is prima voor een nacht, prijs/kwaliteit is goed. Helaas is er de laatste paar keer wel duidelijk minder aandacht voor de schoonmaak. Ik heb hier nu een keer of 6-7 verbleven, maar de laatste 2x zijn de kamers gewoon niet schoon.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sören op 3 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw klacht besproken met de housekeeping en zullen hier vanaf nu beter op letten en dagelijks extra controleren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Management