Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Mercure Hotel Amsterdam West

4 out of 5
Mercure Hotel Amsterdam West
Oude Haagseweg 20, Amsterdam

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 328 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 457 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 148 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Constantin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 27 okt 2023
Dear Constantin, thank you for taking the time to share your experience with us.We are sorry that your recent stay at our hotel didn't meet all your expectations. We would love to know what we could have done to make your experience at our hotel more enjoyable.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future. Kind regards,Mercure Hotel Amsterdam West

8/10 – Goed

Edith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek voor een bezoek aan Amsterdam
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 9 okt 2023
Beste Edith,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.We zijn blij te horen dat u onze locatie als een prima plek voor een bezoek aan Amsterdam heeft ervaren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Mercure Hotel Amsterdam West

8/10 – Goed

Sastra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Leuke hotel op een goede locatie als je een tussenstop moet maken. Personeelsbeleid heel vriendelijk en je wordt snel geholpen. Kamers helaas niet helemaal schoon en parkeerkosten zijn ook niet mals.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 6 okt 2023
Beste Sastra,Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat u onze locatie en vriendelijk personeel op prijs stelde. Onze excuses als de kamer niet helemaal schoon was, we zullen dit zeker met ons schoonmaakteam bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wat betreft de parkeerkosten, we bieden een ruime parkeerplaats op het terrein voor het gemak van onze gasten, maar we begrijpen dat de kosten een overweging kunnen zijn.Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,Mercure Hotel Amsterdam West

8/10 – Goed

J.M.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 4 okt 2023
Beste J.M.,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Mercure Hotel Amsterdam West

6/10 – Redelijk

Geertje

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De hoge parkeerkosten waren wat minder. En het ontbijt viel erg tegen voor 25 euro. .
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 4 okt 2023
Beste Geertje,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de staat van ons hotel en de service die we bieden. Echter, we betreuren het dat u niet tevreden was met de parkeerkosten en het ontbijt. Onze parkeerkosten zijn gebaseerd op de nabijheid van het hotel tot de luchthaven Schiphol en de stad Amsterdam. Wat betreft het ontbijt, we bieden een uitgebreid ontbijtbuffet met een verscheidenheid aan opties, maar we begrijpen dat smaken kunnen verschillen. We bieden ook een goedkopere optie met onze Tasty Locker ontbijtproducten, die 24 uur per dag beschikbaar zijn. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten en faciliteiten verder te verbeteren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Mercure Hotel Amsterdam West

4/10 – Matig

Eva

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 25 aug 2023
Beste Eva,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We vinden het erg jammer dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en willen u dan ook onze excuses aanbieden. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten,Mercure Hotel Amsterdam West

10/10 – Uitstekend

Femke

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 11 sep 2023
Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel!Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Hartelijke groeten,Mercure Hotel Amsterdam West

6/10 – Redelijk

Robertus

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Beetje achteraf, niet centraal
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 26 jul 2023
Beste Robertus,Bedankt voor uw feedback.Het spijt ons dat de ligging van het hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk heeft u toch van uw verblijf en van een goede nachtrust genoten.Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen. Met vriendelijke groet,Mercure Hotel Amsterdam West

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel, mooie, schone kamer en badkamer. Goed ontbijt!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 31 jul 2023
Beste Ingrid,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.We zijn blij te horen dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel en de schone kamer en badkamer. Het is fijn om te weten dat u ook genoten heeft van ons goede ontbijt. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden en uw feedback is een bevestiging dat we op de goede weg zijn.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Mercure Hotel Amsterdam West

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg schoon, goede service en heel vriendelijk!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 28 jun 2023
Beste Hans,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We lezen met plezier dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de netheid van ons hotel en onze vriendelijke medewerkers. De complimenten delen we met het team.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groet,Mercure Hotel Amsterdam West

10/10 – Uitstekend

Glenn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is zeker een aanrader ! Heel proper en gezellig ingerichte kamers, grote inloopdouche, vriendelijke bediening en zeer ruime parking.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 21 nov 2022
Beste Glenn, Bedankt voor de lovende beoordeling! We zijn blij dat jullie hebben genoten van het verblijf in ons hotel en we hopen jullie heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Amsterdam West

8/10 – Goed

Frederik

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gebreken in de kamer
De kamer op zich was netjes, alleen: de deur van de badkamer sloot niet goed meer, een paar lampen waren stuk, de Nespresso machine werkte niet en er ontbraken papieren om aan te duiden dat er niet gepoetst moest worden.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 31 okt 2022
Beste Frederik, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om feedback te geven. We zullen uw opmerkingen over de kamer met de desbetreffende manager delen, zodat deze situatie in de toekomst kan worden voorkomen. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Amsterdam West

6/10 – Redelijk

Dwayne

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Je krijgt weinig voor je geld
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 31 aug 2022
Beste Dwayne, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor een review. We vinden het vervelend om te lezen dat onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We horen graag wat u niet als prettig heeft ervaren, zodat we onze service nog beter kunnen maken in de toekomst. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Amsterdam West

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 15 jul 2022
Dear Marcel, Thank you very much for your review. We are very pleased to read that you have scored our hotel an 8 and hope to welcome you back in our hotel in the near future. Best regards, Mercure Hotel Amsterdam West

4/10 – Matig

Priyani

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Kamer was prima. Alles was mooi schoon (muv een vieze vlek die over het bed liep tot de grond aan het voeteneinde). Bij het inchecken een zeer gespannen sfeer. Geen ‘welkom’ of ‘fijn verblijf’. Er was blijkbaar stress over een andere kamer die niet op tijd beschikbaar was. De mannelijke receptionist was zeer onprofessioneel en heeft van manieren en gastvrijheid nog nooit gehoord. Zag er ook zeer onverzorgd uit (onder het zweet). Was openlijk en luid aan het klagen en de gasten belachelijk aan het maken waar wij bij stonden. Wij werden ook weggekeken. Heel erg ongemakkelijk en geen fijne aankomst. We begrijpen dat het soms hectisch kan zijn en dat gasten misschien niet altijd geduldig reageren, maar het is je werk om professioneel te blijven en je grenzen dan ook professioneel hierin aan te geven. Dit was roddelen, gasten belachelijk maken en klagen. Wat een aanfluiting. Komt over als een zeer onveilige werkomgeving. Bij het uitchecken een heel ander verhaal; zeer vriendelijke mevrouw! De sfeer die toen bij de receptie hing was fijn en kalm. Wat een verschil.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 11 jul 2022
Beste Priyani, Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. We hadden graag gezien dat jullie een betere check-in ervaring hadden gehad. Hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij tekort geschoten. We zullen dit intern bespreken om dergelijke vervelende situaties in de toekomst te voorkomen en hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Amsterdam West

10/10 – Uitstekend

Richie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel for a business traveller!!
As usual this hotel offers a perfect balance between comfort and price, hotelrooms are very clean, beds supercomfy, personnel top!
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Mercure Hotel Amsterdam West op 15 jun 2021
Thank you for this great review. We are happy you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future.

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
altijd goed
Altijd prima gelegen hotel aan doorgaande rijksweg en dichtbij schiphol. Nette service en snelle check in. Prima gelegen ook voor een fijne natuurwandeling.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keus.
Goed hotel. Vriendelijke en vlotte incheck. Dichtbij schiphol en enorm veel ruimte om te parkeren. Kamers zijn niet heel bijzonder, maar gewoon comfortabel. Goede badkamer.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Helaas juist dat weekend geen shuttle service. Begrijpelijk maar hsd dit graag tevoren geweten
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In hotel could be more things, entertainments to do in there. Except restaurant/bar and gym there's nothing to do. Beside that is very peaceful, quiet, atmosphere there was great. Rooms are very clean. Someday I will come back there.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Vincent, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit! 👍
Weinig op aan te merken. Gewoon goed. Locatie is prima voor schiphol, maar ook voor bezoek aan het centrum vam Amsterdam. Checkin was vlot en aangenaam. Kamer is niet groot, maar ook niet te klein. Bed was prima. Badkamer zeer efficient ingericht!
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima meegevallen
prima kamer , zeer proper en alles aanwezig.... ruim ontbijt
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beetje duur parkeren
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Robert, Brabant, nl

Positief: Personeel en service
Pand is oud. Sommige dingen zijn gedateerd. Hotel heeft wel aantal zaken opgeknapt maar blijft een oud pand. Kamers zijn op zich prima maar er zijn gewoon betere opties.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frans op 6 feb 2019
Bedankt voor uw feedback! Het pand dateert inderdaad van 1978, de kamers zijn in 2017 gerenoveerd en ons restaurant vorig jaar! Fijn dat u de kamers prima vindt, dankuwel!!

8/10 – Goed

Robert

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mercure Amsterdam West op 13 dec 2018
Dear Guest, Thank you for you nice feedback. We hope to welcome you next time! Enjoy your day! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Mercure Amsterdam West op 13 dec 2018
Dear Guest, Thank you for you nice feedback. We hope to welcome you next time! Enjoy your day! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service, mooie en schone kamers, heerlijk relaxen hier!
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Mercure Amsterdam West op 25 okt 2018
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat fijn om te horen. Wij hopen u snel weer te zien. Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De menukaart is erg beperkt
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Mercure Amsterdam West op 26 sep 2018
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met gastvrije groet, Mercure Amsterdam West

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, super mooi en comfortabel! We hebben ervan genotem :)
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Frans op 20 sep 2018
Hartelijk bedankt, fijn dat u genoten heeft!!

8/10 – Goed

Jan, Westkapelle.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed.
Goed hotel, schoon,goede kamers,goed ontbijt en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Mercure Amsterdam West op 26 sep 2018
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij hopen u de volgende keer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Mercure Amsterdam West

8/10 – Goed

jw, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Gunstige ligging vlakbij Schiphol
Aan een kant van het hotel wel veel last van de snelweg. Verder goed hotel. Parkeren kost 17.50
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

clemens, OISTERWIJK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hötel
Prima hotel. 5 dagen verblijf gehad in verband met een training. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Kamers schoon en netjes.
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi, proper, vriendelijk, gewoon lekker ontbijt
mooi, proper, vriendelijk, gewoon lekker ontbijt
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Melanie op 15 dec 2017
Bedankt voor uw feedback! Hopelijk mogen wij u nog een keer ontvangen in ons hotel!

8/10 – Goed

Mehdi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig personeel
Het personeel was buitengewoon vriendelijk en attent! Vanuit het hotel ben je met de bus in een kwartier in het centrum van de stad, ideaal.

8/10 – Goed

selintje, g

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf gehad
Er ligt in de buurt van t hotel een bushalte, die ieder kwartier naar t centrum van amsterdam gaat. Verder is de kamer schoon en t bed is erg comfortabel om in te slapen. Shuttlebus service is erg fijn om van schiphol naar t hotel te gaan en ook weer andersom. Vriendelijk personeel. Ik zou hier weer zeker teruggekomen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voordeel is dat het vlakbij Schiphol ligt
Heel duur ontbijt 22.50 pp en voor een Sapje 5.00 euro en ze vergeten je te wekken Kortom bij de receptie zijn ze vriendelijk maar bij de bar niet vriendelijk en in verhouding veel te duur cijfer 4

6/10 – Redelijk

leon

Positief: Personeel en service
Goed bereikbaar vanuit schiphol en Amsterdam arena
Vriendelijk personeel, goede ligging ontbijt erg duur.

10/10 – Uitstekend

A., Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een zakelijk hotel. Voor toeristen weinig informatie. Er hangen kortingskaartjes voor bezienswaardigheden in de trappenhal, moet je maar toevallig zien. Verder prima hotel.

10/10 – Uitstekend

Fam. Klaassen, Rockanje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding
Een erg prettig en schoon hotel, mooie ruime kamers, van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden. vriendelijke ontvangst, mooie ligging in lommerrijk deel van Amsterdam, toch dicht bij de stad. Geweldig uitgebreid en vers ontbijtbuffet. Klasse. Enig nadeel wat ik kan verzinnen is dat parkeren op het afgesloten parkeerterrein achter het hotel tamelijk duur is. (€ 17,50 / 24 uur)

8/10 – Goed

Cornelis, Frankrijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vriendelijk personeel
Het hotel ligt dicht bij de snelweg A4 maar is toch heel rustig gelegen, direct bij het park"de Oeverlanden". Er is slechts één verbinding via openbaar vervoer naar het centrum, die wel gemiddeld om het kwartier rijdt, maar buiten het stadsvervoer valt (regiovervoer; enkeltje €2,50). Gratis shuttlebus van en naar Schiphol, ieder half uur, voor max 8(!) personen per rit. Ontbijt is prijzig maar zeer uitgebreid (voldoende keus om een lunchpakket mee te nemen). Goed restaurant en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Maurice, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wel duur, maar normaal voor Amsterdam
Uiterst nuttig
Reactie van Melanie op 27 sep 2014
Hartelijk dank voor uw review, goed om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Onze prijzen verschillen per periode dus het kan zijn dat u net in een iets drukkere periode heeft verbleven bij ons. Ik hoop dat we u snel weer mogen verwelkomen bij Mercure

10/10 – Uitstekend

steven, almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
had een prettige weekend
Top !

8/10 – Goed

Lex, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, warme ontvangst
Aardig ontvangen bij aankomst. Geen grote kamer, maar precies groot genoeg. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bed is comfortabel, kamer was schoon en netjes.

8/10 – Goed

z, x

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
praktische uitvalsbasis
Goed verblijf voor overnachting en ontbijt. Hotel ligt centraal direkt aan de snelweg. Goede parkeermogelijkheden. De kamers zijn opgeknapt. Niet overdreven maar voor die prijs, zeer acceptabel. Ontbijt is goed, maar 21.50 euro per persoon is natuurlijk niet reeel......
Reactie van Melanie op 16 sep 2013
Hartelijk dank voor uw positieve woorden over uw verblijf bij ons. De prijs van het ontbijt hebben wij gebasseerd op het aanbod en vergelijkbare prijzen in de omgeving. Wij hebben het idee dat wij goede kwaliteit leveren voor deze prijs. Het spijt me om te lezen dat u het hier niet mee eens bent en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden.