Exterieur

Beoordelingen van NH Amsterdam Schiphol Airport

4 out of 5
NH Amsterdam Schiphol Airport
Kruisweg 495, Hoofddorp

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 545 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 312 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met zeer mooie Welness faciliteiten en goed restaurant.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Simeon op 5 mrt 2024
Beste gast,bedankt voor het beoordelen van uw verblijf en de mooie score! Wij vinden het fijn om te leven dat u genoten hebt van uw verblijf en hebt kunnen ontspannen in onze wellness. De complimenten voor het restaurant zullen wij ook delen met onze collega's, dit blijft ons motiveren om de beste service te blijven verlenen.Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.Met vriendelijke groet,Simeon MeijerDuty Manager

8/10 – Goed

Robbert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Maria

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Miriam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne tussenstop net voor een verre vlucht

8/10 – Goed

abdel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond het prima, dacht de vliegtuigen meer te horen maar gelukkig viel het helemaal mee
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van LB op 31 aug 2023
Dear Abdel,Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij NH Schiphol Airport te beoordelen. Wij waarderen alle feedback enorm. Wij kijken ernaar uit om u wederom als gast in ons hotel te mogen ontvangen.Liam Duty Management

10/10 – Uitstekend

Caesar

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NH Hotels vind ik altijd goed hotels voor de vierde keer. Top Hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Simeon op 25 aug 2023
Beste gast,hartelijk dank voor uw complimenten en heel fijn om te lezen dat u NH Hotels elke keer weer kan waarderen. Wij zullen deze feedback ook delen met onze collega's.Hopelijk zien wij u weer bij een volgend verblijf.Simeon MeijerDuty Manager

8/10 – Goed

Tim

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Executive kamer is zeer ruim met fijn buro om te werken. Bed is zeer goed en kamer is zeer schoon.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, goeie kamers goeie faciliteiten. Ook de schuttelbusses waren goed geregeld
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Maryam

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Shameli

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotelkamer en Gied te bereiken
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Iwan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer, netjes verzorgd, grote handdoeken. In de badkamer ontbrak een toiletborstel en de tv die deed het niet eerst uiteindelijk handmatig zonder afstandsbediening aan de praat gekregen.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Edgar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi kamer, perfect ontbijt
Mooi kamer, perfect ontbijt
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

J.A.

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Geweldige service, prima hotel met voldoende faciliteiten ter ontspanning
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ARTHJAN

1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
zeer slechte kamer
zeer warme kamer, rook enorm muf en airco deed niets. Raam kan niet open, 1 uur geslapen
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Benno

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ziet er netjes uit, kamer is zeer goed schoon, restaurant netjes en gezellige bediening, top voor elkaar. Kwaliteit van het eten prima. Kortom zeer aan te bevelen.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jos

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

casper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel , absurde parkeerkosten (€17,50)
Hotel is mooi , schoon en de kamers ruim en top verzorgd, goed schoon en een uitgebreid toiletartikelen assortiment Tegenvaller is dat je als "gast" €17,50 moet betalen om te mogen parkeren dat vind ik niet echt gastvrijheid en zeker niet omdat er geen alternatief is in de buurt
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Gerrit Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good quality. Value for money.
Vriendelijke en professionele service. Schoon en comfortabel. Goede kwaliteit room service menu
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Harry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Nico

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

M.J.K.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Anuska

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is prima, het personeel super vriendelijk ze zullen er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, heerlijk ontbijt ook daar een fantastisch team die je een heerlijk ontbijtje geven
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Huub, Tegelen

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Milos

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Decent but nothing else
Overall the hotel is a bit outdated. Interior could certainly use a facelift. There are not enough parking spaces, so there is a big chance you will not find a free one to park.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Huub, Tegelen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Doucheruimte zag er nogal gebruikt uit en kon een beetje Hg gebruiken, de menukaart was erg kort hier zou iets meer keuze welkom zijn, verder zag er alles top uit
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Benjamin

1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Hicham

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

H.S.

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Goede service, pup was welkom alleen niet in het restaurant. Fijne wellness, helaas deed de jacuzzi het niet maar dat werd door al het andere wel goedgemaakt. Lekker ontbijt met erg ruime keuze.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Uitstekend hotel, goed ontbijt dn parkeren top geregeld, enkele dagen meer geen probleem
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel en goede service
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

rogier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig geregeld alleen de parkeerplaats was niet vrij gemaakt van sneeuw waardoor ik 2 x vast zat in de sneeuw
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Mirela op 19 feb 2021
Dear Mr. Rogier, Thank you for the review! We appreciate your feedback very much. Our apologies for the inconvenience with the snow. We hope that despite this little issue, you will visit us again any time soon! Kind Regards, Mirela Duty Manager Trainee

10/10 – Uitstekend

Cedrick

1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Mirela op 11 jan 2021
Dear Mr./ Mrs. Cedrick, Thank you very much for the great score! We are hoping to welcome you again in the future! Kind Regards, Mirela Duty Manager Trainee

8/10 – Goed

Ad, Lelystad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuke hotel! Personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamers zien er netjes uit. Mooi gebouw op een goed locatie
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Mirela op 7 dec 2020
Dear Mr./ Mrs. Ad, Thank you very much for the wonderful review! Your feedback is very important to us. The whole team of NH Schiphol Airport and I hope to welcome you again very soon! Kind Regards, Mirela Duty Manager Trainee

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed
Het verblijf was in orde. Kamer was vrij verouderd. Doordat de ventilatie niet goed werkte, was het erg koud op de kamer. De elektriciteit viel ook uit en hebben moeten bellen om het te komen maken. Vriendelijk personeel. Er wordt rekening gehouden met de coronamaatregelen. Spafaciliteiten zijn goed. Zwembad wat aan de kleine kant. Reserveer systeem is online met een QR-code, heel fijn systeem.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Vera | Duty manager trainee op 3 dec 2020
Beste, Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw feedback enorm. Wat vervelend om te horen dat de kamer wat koud was en de stroom uit was gevallen. Ik hoop dat dit u niet belemmerd heeft in het genieten van uw verblijf bij NH. Fijn om te horen dat de faciliteiten wel naar wens waren. Dank u wel voor uw verblijf bij NH Schiphol Airport en wij zien er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Vera | Duty manager trainee

8/10 – Goed

Elly, Emst

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was super de luxe en de kamer prettig en schoon. geen negatieve dingen te benoemen.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Mirela op 26 okt 2020
Dear Mr./ Mrs. Elly, Thank you for the great review! We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us! Looking forward to welcoming you again soon! Kind Regards, Mirela Duty Manager Trainee

10/10 – Uitstekend

angelique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
het inchecken had iets beter gekund. We vroegen om een ontbijt om 10.00 uur. Zonder te vragen zegt ze ik heb er 9.45 uur van gemaakt. Prima maar vraag t eerst even. Ook weer de bekende fout met een zogenaamd openstaand bedrag. Verder prima. Alleen bij t ontbijt gelden weinig tot geen covid regels. Afstand houden ho maar. Mensen van allerlei landen lopen gewoon door. elkaar en gaan zo ongeveer bovenop je staan. Dat kan beter. Kamer is prima en wat ook fijn is is de shuttle service
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Yassine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Mirela op 26 okt 2020
Dear Mr./ Mrs. Yassine, Thank you very much for the review! We are looking forward to welcoming you again soon! Kind Regards, Mirela Duty Manager Trainee

10/10 – Uitstekend

angelique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Na klacht over op hol geslagen ventilatie systeem, een andere kamer gekregen.top. goed geregeld transfer naar hotel en vliegveld
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Mirela op 26 okt 2020
Dear Mrs. Angelique, Thank you very much for your review! We are happy that you had a great experience in our hotel! NH Schiphol is looking forward to welcoming you again in the near future! Kind Regards, Mirela Duty Manager Trainee

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verbliif
Jammer dat je wensen niet serieus nemen slaapt niet lekker zo 2 aparte bedden Het ontbijt was goed en lekker alleen was er geen ontbijt voor mii omdat ik geen formulier had gekregen. Uiteindelijk toch ontbijt gekregen. Veder was mijn verblijf heerlijk
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Ivo op 21 jun 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time to review you stay with us! Sorry to hear about the problems, we will make sure that it will not happen anymore. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and we will continue with what we are doing. We hope to give you a warm welcome again at NH Schiphol Airport! Kind regards, Ivo | Duty Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ruime kamer met uitstekend bed
Kamer was ruim, schoon en netjes. Mooie inloopdouche en nette badkamer. Minpunt vind ik de parkeerkosten die je moet betalen, € 17.50 voor een nachtje parkeren en als je met twee auto's bent, tikt dat aan.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was super ! Onthaal top ! Hôtel mooi en propre !
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Diomar op 12 mrt 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time to review you stay with us! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and we will continue with what we are doing. We hope to give you a warm welcome again at NH Schiphol Airport! Kind regards, Diomar | Duty Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Ivo op 9 mrt 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time to review you stay with us! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and we will continue with what we are doing. We hope to give you a warm welcome again at NH Schiphol Airport! Kind regards, Ivo | Duty Management

10/10 – Uitstekend

Tiny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende ligging tov luchthaven Schiphol, mede door de aangeboden shuttle service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Chazz op 25 feb 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen het enorm en hopen u gauw weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Chazz | Duty Managment NH Schiphol Airport.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ivo op 16 feb 2020
Dear Guest, Thank you for leaving a review of you stay with us. We are looking forward to welcome you in the future again Kind regards, Ivo Brandse | Duty manager