Op basis van 989 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 feb. 2024
Alles top
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door Daria HanasHotelbeheer
Geachte Danielle,Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring te delen via ons gasttevredenheidsonderzoek. We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren. Dank u dat u er voor kiest om bij ons te verblijven. We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Ludo de JongGeneral ManagerNH Collection Barbizon Palace
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 23 jul. 2023 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 28 mrt. 2022 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 feb. 2022 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

NH barbizone top hotel op perfecte locatie

Geplaatst op 8 aug. 2021 op Hotels
Mooi, brandschoon hotel op een perfecte locatie in het centrum . Vriendelijk, behulpzaam personeel. Al met al voor herhaling vatbaar
Opmerking van Hotelbeheer
9 aug. 2021 door JudithHotelbeheer
Dear guest, Wow! Thank you very much for sharing your wonderful score. It gives us pleasure to see that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back soon in NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 aug. 2021 op Hotels
Goed en net hotel
Opmerking van Hotelbeheer
5 aug. 2021 door LudoHotelbeheer
Dear guest, Wow! Thank you very much for sharing your wonderful experience with us. We highly appreciate this. We are looking forward to your next trip to Amsterdam and hope to welcome you back at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 jul. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
19 jul. 2021 door Ludo de JongHotelbeheer
Dear Guest. It gives us a pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. We are looking forward to your next trip to Amsterdam and hope to welcome you back at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Super

Geplaatst op 1 aug. 2020 op Hotels
Bij NH Collections Barbizon Palace terecht gekomen, omdat ons vorige verblijf niet hygiënisch was. Bij NH nog 2 super nachten verbleven.
Opmerking van Hotelbeheer
4 aug. 2020 door NH Collection Barbizon PalaceHotelbeheer
Beste Gast, Bedankt voor uw goede review. We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We doen altijd ons uiterste best om onze gasten een buitengewoon gevoel te geven. Uw review zal gedeeld worden met het hele team. Dit is een geweldige beloning voor hun harde werk. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in NH Collection Barbizon Palace en kijken uit naar uw volgende bezoek aan Amsterdam. Met vriendelijke groet, Ludo de Jong Hotel directeur NH Collection Barbizon Palace
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

service niveau ondermaats

Geplaatst op 28 jul. 2020 op Hotels
We verbleven in twee Superior kamers. Kamers zijn ruim en netjes. Bed is prima. Kamers zijn goed geluiddicht. Dat alles is op 5* niveau. Echter diverse dingen zijn 4* of lager. in de badkamer zijn bij geen extra's die in een 5* hotel gewoon zijn. Bovendien een afgemeten aantal handdoeken. Eén van onze kamers was bij terugkomst niet schoongemaakt, waardoor wij de kamer weer af moeten zodat die door een zuchtende medewerkster uiteindelijke toch weer werd schoongemaakt. In de andere kamer waren dingen zoals koffie/thee/zeep etc niet aangevuld. De receptie is onderbemand etc. Gelukkig zijn de meesten van het personeel wel erg vriendelijk. Conclusie: nette kamers maar geen 5* service niveau
Opmerking van Hotelbeheer
31 jul. 2020 door Guest RelationsHotelbeheer
Beste Gast, Bedankt voor het delen van uw feedback. Wij waarderen dit enorm en gebruiken dit om continu onze service te blijven verbeteren. Wij streven ernaar onze gasten zich thuis te laten voelen, ver weg van thuis. Wij zullen uw review delen met het management om te kijken naar oplossingen voor de toekomst. Hopelijk wilt u ons een tweede kans geven en kunnen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen in Amsterdam. Met vriendelijke groet, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Tilburg

Geplaatst op 19 jul. 2020
Superfijn hotel. Erg vriendelijke ontvangst bij receptie. Heerlijke mooie kamer met uitzicht! Goed geïsoleerd en totale stilte binnen de kamer. Lekkere bedden. Wel erg warm op de kamer ondanks airco. Met het ontbijt duurde het even voordat het werd aangevuld. Verder niets op aan te merken.
Opmerking van Hotelbeheer
21 jul. 2020 door LudoHotelbeheer
Beste gast, Wat een geweldige beoordeling, heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn verheugd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in NH Collection Barbizon Palace. We hebben uw beoordeling gedeeld met ons team. Namens het hele team van NH Collection Barbizon Palace zijn wij vereerd u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace