Skydiven

Beoordelingen van Bilem Hotel Beach & Spa

4 out of 5
Bilem Hotel Beach & Spa
Sirinyali Mah.1512, Sok Eski Lara Yolu No:2, Antalya, Antalya

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 62 van 428 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 428 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Guzel bir yer, beach i de cok guzel ama, biraz kalabalik bir yer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 1 sep 2023
Ali Bey merhaba,Değerlı yorumlarınız ıcın tesekkur eder bır sonrakı tatılınızde sızlerı yıne beklerız.

2/10 – Ontzettend slecht

Jamila

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mehmet Ali Pullu op 3 sep 2021
Görüş bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sorunlarınızla ilgileneceğiz

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Holiday stay Bilem Hotel
Friendly people, always trying to help. Room looks good but bit dated, some visible dust and the bathroom could’ve been cleaned better. Nice beach and located nearby shopping malls. Cheap and easy to get a taxi to travel anywhere.
Balcony view
Room
Breakfast
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mehmet Ali Pullu op 19 aug 2021
Thanks. we are waiting for you again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 27 jul 2019
Dear guest! We are very pleased that your stay with us in 2019 met your expectations. Thank you for sharing your best moments, experiences, recommendations, suggestions and thoughtful comments with our readers and the community. We look forward to welcoming you again soon and to have an unforgettable vacation. Best Regards. BİLEM HIGH CLASS HOTEL

8/10 – Goed

EMMANUEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf.
Heel vriendelijk personeel, heel net, wel protserig sjiek maar dat is smaak natuurlijk. Fijn binnen-en buitenzwembad, fitnessruimte en buiten een prachtig afgebakend zwemparadijs in zee. Het eten was goed maar niet speciaal en weinig echte afwisseling. De minibar was duur. A la carte eten en drinken aan schappelijke prijs en schoon decor buiten mogelijk.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 3 jul 2019
Dear guest! We are very pleased that your stay with us in 2019 met your expectations. Thank you for sharing your best moments, experiences, recommendations, suggestions and thoughtful comments with our readers and the community. We look forward to welcoming you again soon and to spend an unforgettable rest. Best Regards. BİLEM HIGH CLASS HOTEL

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het vriendelijke personeel en heerlijke eten! Prettige kamer, lekker ruim!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 19 mei 2019
Geachte gast, We zijn zo blij dat uw verblijf bij ons in 2019 aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor het delen van je helderste momenten, ervaringen, aanbevelingen, suggesties en doordachte opmerkingen met onze lezers en de community. We verheugen ons op het grote genoegen om u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om een ​​onvergetelijke en langdurige rust te ervaren. Vriendelijke groeten. BİLEM HIGH CLASS HOTEL

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer leuk hotel geen probleem zal weer boeken bij een volgende keer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 15 nov 2018
Geachte gast, We zijn zo blij dat uw verblijf bij ons in 2018 aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor het delen van je helderste momenten, ervaringen, aanbevelingen, suggesties en doordachte opmerkingen met onze lezers en de community. We verheugen ons op het grote genoegen om u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om een onvergetelijke en langdurige rust te ervaren. Met vriendelijke groet. BİLEM HIGH CLASS HOTEL

4/10 – Matig

Behzad

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ik had liever voor iets anders gekozen
Jammer dat wifi niet goed was en het eten was niet goed je moest voor drinken betalen enormaal frisdrank
15 nachten verbleven in september 2018
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 24 okt 2018
Dear Guest, First of all that was an honour for us to welcome you in our Hotel. Your reviews are help us to improve our service quatliy. We will fix the points which you mentioned in a short time. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel is dichtbij winkels restaurants en cafe's. Bed is groot en kamer is ook groot. Ontbijt is redelijk en lekker. Zwembad is klein en veelste veel geluid in de zomer maanden. Heb veel last van mijn buren gehad en van buiten ook. In de winter merk je niets van dan is het rustig.
12 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 19 jun 2018
Dear Guest, First of all that was an honour for us to welcome you in our hotel and we would like you to welcome you again in winter time. Please do not hesitate to contact with us for your next vacation to prepare repeat guest suprises. Best Regards BİLEM HIGH CLASS HOTEL

10/10 – Uitstekend

Arzu, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Leuke hotel met aardige personeel en behulpzaam. Overal dichtbij leuke restaurantjes en cafetjes in de omgeving en lekkere ontbijt genoeg keuze.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van ÖMÜRDEN ÖNCEL ÖZMEN op 17 mrt 2018
Geachte gast, Dat was een eer voor ons om u hier te verwelkomen. De opmerkingen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en bedankt voor uw goede commentaar. We willen je graag weer zien in ons hotel. Beste wensen BİLEM HIGH CLASS HOTEL

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

marcel raymond raven, Alanya

Negatief: Personeel en service
Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Ik vond de ontvangst niet bijzonder vriendelijk, er was ook een fout gemaakt ivm de kamer en pas na een telefoontje met diegene die de boeking deed, was het pas duidelijk wat ik al die tijd al had gezegd tegen de receptionist. De prijs was wel goed in dit hotel.

8/10 – Goed

Ine, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime, propere kamers
De kamer was erg ruim en prettig ingericht. De wifi werkte goed. Een mooi zicht uit het ramen. Helaas geen balkon, dat was nog een meerwaarde geweest. Het ontbijtbuffet was in orde: voldoende aanbod zodat je elke dag wel iets anders kan proberen.

8/10 – Goed

Johan, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Middle Class Hotel
We booked a room with a seavieuw, although when we arrived, we recieved another room with a wallvieuw ! After complaining and 2 two days we recieved another room. Breakfast was OK, but I don't drink coffee or thee in the morning. So, the only possibility is drinking water, because for an orange juice you have to pay !!! 3 € This is a shame for the hotel !!!

4/10 – Matig

Nes, Arnhem, Nederland

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Teleurstellend
Wij hebben dit hotel geboekt in Antalya Lara en dachten dat het naar ons wens was, maar helaas was dat niet zo. Na het inchecken kregen we te horen dat de kamer met zeezicht die we geboekt hadden niet beschikbaar is en kregen we een andere kamer. Na het zien van de toegewezen kamer stond ik helemaal perplex hoe vies en smerig de vloer en de badkamer eruit zagen, terwijl de schoonmaakster al langs geweest was. Na veel aarzelen kregen we weer een andere kamer te zien en wat bleek overal even vies en zeer Teleurstellend! We zaten 2 weken in dit hotel gekluisterd. Het enige positieve van dit hotel was mits je half pensioen boekt het avondeten en de omgeving. Let op, het drinken gaat via een " bonnensysteem" dat betekent iedere drank die je neemt schrijven ze op bonnetje waarvan je op het einde tijdens het uitchecken alles moet betalen en dat tikt enorm aan want frisdranken zijn 2 x duurder dan als je het buiten koopt laat staan alcohol. De bijbehorende Beah Bilem is qua uitzicht en om te zonnen/ zwemmen super maar ook daar geldt als je daar elke dag bent je ontzettend duur uitkomt. Tip: beter all Inclusive dan elke keer aan je portemonnee grijpen.

8/10 – Goed

N, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in een fijne locatie & Bilem Beach
Wij zijn 4 nachten in dit hotel gebleven, waarbij we helaas de eerste 2 nachten in een economy kamer zaten terwijl we een standaard kamer met zeezicht hadden geboekt. De economy kamer was klein, maar toch mooi van binnen. Alleen jammer dat er een glazen badkamer deur was gebruikt! Waarom zou je hier een glazen deur willen? De standaard kamers waren vol en konden we er pas de 3e dag in. Verder niets te klagen over het hotel, ontbijt en avond eten waren erg lekker, de kamers schoon en we waren vooral tevreden over Bilem Beach waarbij de hotelgasten gratis iedere dag gebruik van konden maken. Gasten buiten het hotel betalen 10TL entree doordeweeks en 15TL in het weekend. In de avond is er verder geen vermaak in het hotel, maar dit verwacht ik dan ook meer van de all inclusive hotels. We hebben gebruik gemaakt van de airport transfer voor 45euro, ook dit is prima bevallen. Al met al een goed 4 sterren hotel in een mooie locatie; vlak bij de stad, direct aan de zee, 3 shopping malls op max 15minuten loop afstand. Prijs per nacht was prima voor wat we kregen, misschien had dit ook te maken met een restauratie die op dit moment plaats vind aan de voorkant van het hotel. Je hebt hier verder geen last van, maar ziet er niet mooi uit bij aankomst en is goed zichtbaar als je aan het hotel zwembad ligt. Hier hebben wij overigens geen gebruik van gemaakt; deze was erg klein. Conclusie ; prima hotel voor een aantal nachten en als je niet ver van de stad Antalya wil zitten.

8/10 – Goed

Mahmud

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 3 nov 2023
Değerli yorumlarınız ıcın tesekkur eder bır sonrakı rezervasyonunuzda sızlerı tekrar misafir etmek isteriz.

8/10 – Goed

Yama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotel hat unseren Erwartungen erfüllt. Das Meer direkt am Hotel und man kommt schnell überall hin.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 25 sep 2023
Dear Guest, First of all thank you for your comment. We would like you to know that we take your comments into account and will take action as soon as possible to fix it. Please feel free to contact with us for any request or wishes for your next accomodation. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Veysel

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 25 sep 2023
Dear Guest, First of all thank you for your comment. We would like you to know that we take your comments into account and will take action as soon as possible to fix it. Please feel free to contact with us for any request or wishes for your next accomodation. Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

ALI ERBIL

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 25 aug 2023
Ali Bey merhaba,Sizleri bir sonrakı konaklamanızda memnun etmek ıster tum calısanlarımızı konu ıcın uyaracagımızı bılmenızı ısterız.

4/10 – Matig

Ali

Positief: Netheid, comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 7 aug 2023
Ali Bey merhaba,Konaklamanızda olusan porblemın tekrar yasanmaması ıcın tum calısanlarımız uyarılacaktır.Yenı rezervasyonlarınızda gorusmek umıdıyle.

10/10 – Uitstekend

METIN

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Great experience for the family. Mohammed was very helpful and always sorted any issues we had.
4 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mounir

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Denis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Memnun ayrıldık
Çalışanları yardımsever, özellikle Şinasi bey 3 günlük konaklama sürecinde çok ilgilendi. Nazik ve yardımsever, kendisine özel teşekkür ediyorum ve memnun ayrıldık. Spa bölümünde çalışanlar profesyonel bir şekilde işini yaptılar.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Murat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Bilem Beach Hotel&SPA op 13 jun 2023
Sayın Misafirimiz,Öncelikle tatilinizde otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Sizleri Otelimizde tekrar misafir etmekten memnuniyet duyacağımızı belirtir, iyi günler dileriz.

8/10 – Goed

Cemal

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bilem Hotel Beach & Spa op 11 mei 2023
Sayın Misafirimiz, Otelimiz için ypmış olduğunuz puanlama için teşekkür ederiz.Sizlerin memnun ayrıldığını ve güzel vakit geçirdiğinizi bilmek hizmet kalitemizi arttırmamız için bizlere yarımcı olmaktadır.Sizleri Otelimizde tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtir, mutlu günler dileriz. Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Önder Kerem

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bilem Hotel Beach & Spa op 11 mei 2023
Sayın Misafirimiz, Otelimiz için ypmış olduğunuz puanlama için teşekkür ederiz.Sizlerin memnun ayrıldığını ve güzel vakit geçirdiğinizi bilmek hizmet kalitemizi arttırmamız için bizlere yarımcı olmaktadır.Sizleri Otelimizde tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtir, mutlu günler dileriz. Saygılarımızla,

6/10 – Redelijk

Sergei

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is good area Just breakfast service is ziro Im never used the breakfast Just used the room
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Bilem Hotel op 17 jan 2023
Hello,Thank you very for choosing Bilem Hotel Beach & Spa.We thank you to stay in our hotel. Our guest comment is very important for us. We will improve our breakfast services with carefully.Hope to see you again at Bilem Hotel Beach & SpaThak you very much

8/10 – Goed

Evgeniya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das erste Zimmer und die Ausstattun entsprach nicht unseren Erwartungen. Nachdem wir die Petsonal angesprochen haben, haben wir ein wesentlich größeres und mit besseren Aussicht Zimmer bekommen, wir müssten ein Aufpreis bezahlen, der sich in Relation im durschschnittlichen Bereıch bewegte.
Reactie van Bilem Hotel op 5 jan 2023
Dear Evgeniya,Thank you very much for choosing Bilem Hotel Beach & Spa.Your valuable comments are important to us. We develop ourselves according to the feedback from you.Hope to see you again at Bilem Hotel Beach & SpaThank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sık sık kalıyorum. Standart odaları küçük ama lüks odaları efsane. Hizmet güzel. Lokasyon güzel. Gece klupleri, cafeler, restoranlar, deniz, heryere yakın
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van hasang op 20 dec 2022
Değerli misafirimiz,Öncelikle Bilem Hotel Beach & Spa otelini tercih ettiğiniz için teşekkürlerimizi sunarız.Konaklamanızdan memnun kaldığınızı duymak bizleri sevindirdi. Sizleri tekrardan otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

2/10 – Ontzettend slecht

Lorena

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very unfriendly/unprofessional staff,. The property needs an urgent refurbishment, I don't recommend it
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Bilem Hotel op 24 okt 2022
Dear Guest,Thanks for review

4/10 – Matig

Azeez

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Bilem Hotel op 7 okt 2022
Dear Guest,Thanks for review.

2/10 – Ontzettend slecht

Jude

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place has no whatsoever idea of what customer service is. I am not going to make my comment long " I simply DO NOT RECOMMEND THEM. Please take my advice and search somewhere else.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Bilem Hotel op 10 okt 2022
Dear Guest,Thanks for review.

4/10 – Matig

Ahmad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was not a 4 stars property. It’s an old property (deteriorating) and basic rooms just to spend a night. The one good thing about this hotel was the location (waterfront access).
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Bilem Hotel op 29 aug 2022
Dear Guest,Thanks for Review...

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammed

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Bilem Hotel op 12 aug 2022
Thanks for review

10/10 – Uitstekend

ADNAN

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Bilem Hotel op 10 aug 2022
Çok teşekkür ederiz.

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet Murat

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Şok
Yıllardır seyahat ederim hayatımda ilk defa 4 adet boş viski bardağı ve 1 kova buz için 150 TL para istenilen bir otelde konaklamanın şaşkınlığı içerisindeyim.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Bilem Hotel op 2 aug 2022
Mehmet Bey Merhaba, Konu ile ilgili detay araştırmalarımızı yapıp sizlere dönüş sağlayacağız.

6/10 – Redelijk

Tulu

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Berbat bir kahvaltı vardı. Kahvaltı alanı temiz degildi. Lobideki personel vs laubaliydi ve lobi alanı çok çirkin ve eskiydi. Bana verilen oda ise yeni odaydi ve mükemmel idi. Onunla ilgili bir şikayetim yok hatta teşekkür borcluyum.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Bilem Hotel op 12 jul 2022
Dear Guest, Thanks for review. Bilem Hotel Management

10/10 – Uitstekend

John Joe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service, friendly staff, rooms are clean with fresh towels provided each day. The restaurant food is excellent and the staff are attentive and friendly. Overall great time!
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Bilem Hotel op 11 jun 2022
Dear Guest thank you so much for your kind review.

8/10 – Goed

Khaled

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
الفندق يحتاج الى ادارة افضل وبعض التحسينات ولايوجد داخل الغرف غلاية شاي ولاحتى ماء للشرب
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Bilem Hotel op 16 mei 2022
Dear Guest thank you so much for your kind review.

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alter Charme, schönes Zimmer, sehr freundliche Menschen. Ruhige Lage!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Bilem Hotel op 27 apr 2022
Dear Guest thank you so much for your kind review.

2/10 – Ontzettend slecht

Davut, Augsburg

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich hatte extra mit Meeresblick gebucht. Bekam den 2.stock Richtung einer Restaurant der bis nach Mitternacht keine Ruhe gab. Zustand ist schrecklich. Frühstück Unterste Sau !
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Bilem Hotel op 4 apr 2022
Dear Guest thank you so much for your kind review.

4/10 – Matig

Mahmoud

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Bilem Hotel op 25 mrt 2022
Dear Guest thank you so much for your kind review.

6/10 – Redelijk

ASLI BINNAZ

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Other than breakfast everything was decent. Breakfast was a huge disappointment
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Bilem Hotel op 13 mrt 2022
Dear Guest thank you so much for your kind review.

10/10 – Uitstekend

Omer

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Bilem Hotel op 5 mrt 2022
Dear Guest, Thank you so much for your kind review.

8/10 – Goed

Julie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Bilem Hotel op 23 feb 2022
Dear Guest, Thank you so much for your kind review.

6/10 – Redelijk

Bjørn Egil

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
I den nedre klasse
Hotellet er slitent. Alt er slitt. En dyster stemning. Men renholdet er bra, sengene ok. En aldeles ufullstendig frokost av høyst middelmådig kvalitet trekker heller ikke opp. Beskrivelse både i tekst og bilder av de forskjellige rom på Hotels. com er ikke i samsvar med virkeligheten på noen som helst måte. Det som er fantastisk er at trolig røyker de fleste som jobber her, det synes og luktes over alt. Så det er bra for de som liker det.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Bilem Hotel op 7 feb 2022
Dear Guest, Thank you so much for your kind review.