Terras

Beoordelingen van Crystal Paraiso Verde Resort & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Crystal Paraiso Verde Resort & Spa - All Inclusive
Belek-Bogazkent Mevkii, Serik, Antalya

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 45 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Davy, Geel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer geboekt met brubbelbad volgens de website. Blijkt dat het hotel enkel kamers heeft met douche. Mini bar werd ook niet elke dag bij gevuld. Bedden werden vaak niet opgemaakt. Gordijnen vielen naar beneden. Douche water liep slecht tot niet weg. Badkamer stonk. Vloer werd niet schoon gemaakt. Eten was eentonig en ALTIJD koud. Glazen en bestek en borden waren vuil. Er liepen katten rond en zat er vol met vliegen. Hadden deze accommodatie gekozen voor de kinderen binnen zwembad was heel koud ook zoals het buiten zwembad. De waterbanen waren ook telkens maar 2 uurtjes open.Animatie team was ook rampzalig er werd niet gevraagd om mee te doen aan initiaties. Je zag ook dat het einde seizoen was omdat de anmatie de goaltjes aan het bad en ping pong tafels werden al gewoon opgeborgen. Op fotos zagen we ook op strand een mooie pier helaas lag deze pier niet aan ons hotel. De shuttle bus naar het strand was wel goed. Om in zee te gaan was het heel gevaarlijk ook weinig redders tot vaak geen. Ook weer hetzelfde verhaal met het eten aan het strand : koud en eentonig. En daar zag je ook het einde van seizoen doordat de eet kraampjes verdwenen.
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Christina, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot hotel, gelukkig maar voor de helft vol.
Aan het eind van onze vakantie nog heerlijk twee nachten all inclusive. Goed hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lijkt me wel erg massaal als het hotel helemaal vol zit.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Antoon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een goede variatie en kwaliteit van eten!
het ligt niet in Belek,maar 10km vanaf..taxi is duur..en er rijd geen rechtreekse bus,men moet via Serik en is bijna 2u voor 10km.

10/10 – Uitstekend

Eleonore

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Paraiso op 27 jul 2022
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and for your evaluation. We would like to welcome you again in our hotel and wish you a healthy and happy day. Best regards General manager Mehmet Eslek

10/10 – Uitstekend

BENMANSOUR

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les toboggans les spectacle et la piscine bien animé par le personnel Propreté des lieux surtout avec le moment quand du covid
16 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Paraiso op 2 sep 2021
Cher invité, Tout d'abord, merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel. Vos commentaires nous ont fait très plaisir. Nous sommes fiers de vous avoir fait passer de bonnes vacances. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Nous vous souhaitons des jours sains. Bien à vous Directeur général Mehmet Eslek

4/10 – Matig

Mervin

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Paraiso op 27 jul 2022
Dear Guest. First of all, thank you for taking your precious time and sharing your views. We would like to welcome you again in our hotel and make you satisfied with all our services. Best regards General manager Mehmet Eslek

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Paraiso op 18 aug 2021
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and for your evaluation. We would like to welcome you again in our hotel and wish you a healthy and happy day. Best regards General manager Mehmet Eslek

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hôtel vieillissant , plage assez loin obligée de si rendre en navette sinon 10 min de marche en journée en pleine ete avec la chaleur c’est assez compliqué … repas , snack et boissons correct.
14 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van GR op 16 aug 2021
Cher invité, Tout d'abord, merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et pour vos commentaires. Notre hôtel n'est pas en bord de mer. La vente de notre hôtel n'est pas en bord de mer. Nous avons un service de transfert vers la mer pour nos clients. Nous serions heureux de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Meilleures salutations Directeur général Mehmet Eslek

6/10 – Redelijk

Güngör

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van GR op 17 sep 2021
Değerli Misafirimiz, Öncelikle kıymetli vaktinizi ayırdığınız ve tatil deneyiminizi değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtir, sağlıklı ve mutlu günler dileriz. Saygılarımla Genel Müdür Mehmet Eslek

10/10 – Uitstekend

leyla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van GR op 6 aug 2021
Değerli Misafirimiz, Öncelikle kıymetli vaktinizi ayırdığınız ve tatil deneyiminizi değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtir, sağlıklı ve mutlu günler dileriz. Saygılarımla Genel Müdür Mehmet Eslek

6/10 – Redelijk

Mustafa deniz

Reisde met familie
2-3 star old apart hotel
It was like 2- 3 star apart hotel
8 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Paraiso op 28 jul 2021
Dear Guest. First of all, thank you for taking your precious time and sharing your views. Our hotel is a five-star facility, and our concept is a five-star hotel concept. We regret that we were not able to provide you with your satisfaction in the matter you specified. We would like to welcome you again in our hotel and make you satisfied with all our services. Best regards General manager Mehmet Eslek

8/10 – Goed

Murat

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Paraiso op 28 jul 2021
Sayın Misafirimiz, Kıymetli vaktinizi ayırıp değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımla Genel Müdür Mehmet Eslek

6/10 – Redelijk

Oguz Can

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Apart tarzı 5. Yıldızlı otel
Oteli aniden açmaya karar vermişler çok eksikleri var güler yüzlü personeli olmasa tam bir hayal kırıklığı yemeklerde lezzet yok 5 yıldızlı değilde apart otel kıvamında temizlik iyi bu oteli tercih edenler dikkatli olsun hayalkırıklığı yaşabilirsiniz
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Paraiso op 14 jul 2021
Değerli misafirimiz, Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Yorumlarınız bizler için en değerli kaynaktır. Ancak belirttiğiniz hususlarda memnuniyetinizi sağlayamamış olmaktan son derece üzüntü duyduğumuzu ifade etmek isteriz. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımız misafirlerimizden gelen görüşlerin ve eleştirilerin önemini ve değerini bilmekte. Misafirlerimizden gelen geri bildirimlerin hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıdığını ve desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu bilmenizi isteriz. Crystal Paraiso Verde ailesi olarak misafirperverliğimizi ve hizmetlerimizi yeniden deneyimlemek üzere sizleri tekrar otelimizde ağırlamak ve tüm hizmetlerimizden hoşnut kılabilmeyi canı gönülden arzu ederiz. Saygılarımla, Genel Müdür Mehmet Eslek

4/10 – Matig

Stine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet er virkelig slidt og trænger i den grad til en opdatering. Der er flere steder med risikerer at ryge igennem dræn i mellem bygningerne. Poolen manglede ligeledes sikkerhed ved overløbet rundt omkring Primært den store pool som vi benyttede mest. Vores toilet var ligeledes monteret skævt på væggen. Og dejligt med skimmelsvamp på væggene Der er en kæmpe sprogbariere, da 80-85 % af hotellets gæster er russere og personalet af den grund kommunikerer bedre på russisk og tyrkisk end de gør på engelsk. Vi måtte 4 gange ned og bede om ekstra håndklæder og tæpper på ankomstdagen. Maden var egentlig ganske fin, så den skal de have ros for. Fin variation således der var nye ting hver dag. Vil dig ikke anbefale a la carte restauranten, der sad vi med følelsen af vi lige så godt kunne have besøgt buffeten. Rengøringen var ikke noget at skrive hjem om, der lå flere dage masser af snavs på gulvet(hvilket kommer helt naturligt når man rejser med 2 børn). Endnu en ting der trækker kraftigt ned i bedømmelsen er at min svigermor fik stjålet 4 pakker cigaretter af enten rengøringsdamen eller manden der fylder minibaren. Der var taget 2 pakker af en åben karton og 2 pakker fra en uåbnet karton, det rigtig ulækre i denne sag er at de begge lå i en lukket taske i deres klædeskab, hvilken jo indikerer at vedkommende har gennemrodet deres ting:( Sætter aldrig mine ben på det hotel igen.
8 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Elad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worse maybe 2 stars under pressure
Non-English speakers and liars got a room with the smell of mold I asked to change to another room and let me pay extra money on a room from the 80's mini bar not working complete mattresses Short cut food in action and ad all very low level no matter what 5 stars As written !!
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia hat uns belogen, wir hatten ein Zimmer mit Whirlpool gebucht, in diesem Hotel gibt es gar kein Zimmer mit Whirlpool. Eigentlich müsste Expedia eine Entschädigung zahlen.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Mehmeh Eslek op 16 okt 2019
Dear Anonymous, First of all thank you prefer in Crystal Paraiso Verde.There are informtions about our rooms and categories in all websites.Thank you for your undestandings.Have a nice day. Best Regards, General Manager Mehmet Eslek

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mehmet Eslek op 14 jun 2019
Dear Anonymous, Thank you for your high ratings for Crystal Paraiso Verde Resort.We will be wellcome you in our hotel again. Sincerely, General Manager Mehmet Eslek

6/10 – Redelijk

Hatin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

osman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel
Otel muhteşem çok beğendik personel iyi hizmet çok iyi
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Bordo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
This is a nice hotel, very good food everyday diffrent options, pool and beach very nice, good staff, rooms are comfortable but a bit dated. I think this hotel is more like a 4 star then a 5 star. I would recommend if you get a good price
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Crystal Paraiso op 26 jun 2018
Our Valuable Guest, Thank you for choosing Crystal Hotels and spending time to leaving nice comments to us.The mostly important thing for us is the pleasure of our guest. We hope see you and your relatives next time. Kind Regards, Mehmet Eslek General Manager

8/10 – Goed

Lucia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay
The hotel itself is lovely. Hotel grounds very peaceful, birds singing, lots of greenery. Excellent for young children as there is a seperate play and pool area. It’s tranquil, the beach is lovely and always a free sunbed. The main pool is also nice and kept clean. Food was ok. Staff generally helpful. WiFi is not so good but perfect in the lobby area. Recommend a Hamman but expensive as it’s in resort and there really is nowhere else outside of the hotel unless you want to walk for 20 mins. Overall I Would recommend
6 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Crystal Paraiso op 29 jun 2018
Our valuable guest, First of all, thank you for taking time to write this detailed comment about Crystal Paraiso Verde Resort & Spa. We are pleased to hear that you enjoyed your time here with us. The mostly important thing for us is the pleasure of our guest. We also want you to know that we will be glad to hospitalize you again at Crystal Paraiso Verde Resort & Spa. Best Regards General Manager Mehmet Eslek rystal Paraiso Verde Resort & Spa

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Fint hotel, dog meget skuffende personale der stort set ikke kunne engelsk og som var uhøflige til tider. Ellers rigtig godt ophold, maden var god og hotellet var rigtig fint.
8 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

riva, united Kingdom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We recieved a warm welcome.Hotel was lovely. Was a bit worried at first after reading some reviews. Ignore the negative reviews. Rooms were cleaned daily. Fresh food. Entertainers were fantastic tried to get everyone involved.
5 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Mehmet Eslek, General Manager op 18 okt 2019
Dear Riva, First of all thank you for taking the time to share your experiences. Your hapiness made us happy. We are looking forward to welcoming you back here again in the near future. Best Regards, General Manager Mehmet Eslek

4/10 – Matig

oslo

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Dårlig mat, langt avstand til sjøen
Jeg er helt sikker på at de bruker soja i steden for kjøtt , maten er smakløs eneste som smaker er salater, dårlig reinhold på kjøkkenet, lang avstand til sjøen, dette var min første og siste besøk
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Alexey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

FEVZI, CARY, NC

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
hotel is not bad but it is not on the beach.
I had a my worse experience all my life with this hotel. I had paid 5 nights I left hotel after 3 nights stay. I was eating my lunch one day. hotel employee came and grab my plates and ask me to move to another table because of some one reserved that table. which is there was no sign for it. two other women had seat on that table and moved also. I went talked to front desk but they didn't do anything. so I just went to another hotel THAT WAS JUST TERRIBLE EXPERIENCE

8/10 – Goed

Aliona, London, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely resort for relaxing holidays
I had fantastic time at this resort. Got home rested, refreshed and happy. :)

8/10 – Goed

Mehmet Sait

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yemekler harika
çok lezzetli yemekler yiyebilirsiniz

8/10 – Goed

Samet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was good for price. Nice swimming pool, private beach, clean rooms and friendly staff. The quality of drinks and foods could be better.

10/10 – Uitstekend

MUSTAFA, Ankara

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
İçecekler daha kaliteli olabilirdi, ücretsiz ithal alkollü içecek yok denecek kadar azdı, meyve suları kötüydü (makineden). Animasyonlar standart, daha eğlenceli olabilirdi. Özellikle akşam yemekleri güzel ve çeşitliydi.

8/10 – Goed

Igor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

buthaina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
The food was one of the best hotels out of 5 different ones we've stayed at in Belek. This was also the cheapest one we've stayed at but would definitely come again :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ailemle birlikte Ekim ayı içerisinde 4 gün konakladım, gayet memnun kaldım

8/10 – Goed

Gejsi C.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A good trip
We liked the beach, the food and the entertainment. Loved the free anytime drinks. Overall a good experience. The reception desk staff spoke little English and got really nervous when we approached, so they were not very helpful. We hoped the fitness center would be open past 7pm but when we asked an interesting staff person at the spa told us he had children and wife at home. Scheduling a taxi to and from hotel was very stressful but a supervisor was nice enough to chime in and help. Not sure why this hotel is listed as located in Belek. It is actually located in Bogazkent. :) overall a good experience and would definitely visit again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles Super
Gutes Preis Leistungs verhältniss. Zimmer sind Familenfreundlich und Sauber, Persona sehr freundlisch, Aktivitäten Super, Küche sehr gut. Wir und vorallem unsere Kinder wahren begeistert. Kleiner Tipp: Zum Personal freundliche sein und mann bekommt es 10 fach zurück.
Reactie van Guest Relation op 2 nov 2015
Sehr geehrte Anounymous, Vielen dank für ihre nette Bewertung. Wir sind erfreut zu hören dass sie mit unseren Leistungen und Services zufrieden waren. Wir würden uns freuen sie wieder begrüssen zu dürfen. Mfg, Guest Relation

6/10 – Redelijk

Onkel, PS

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel war Okay
War für Kurzreise in Ordnung, Hotel war sauber, Service war okay, gute Animazion und Unterhaltung
Reactie van Guest Relation op 2 nov 2015
Liebe Onkel, Vielen dank für ihre nette Bewertung den sie hinterlegt haben. Wir sind erfreut zu hören, dass sie mıt unseren Dienstleistungen zufrieden waren. Wir würden uns freuen sie wieder begrüssen zu dürfen. Mfg,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was an issue with my booking when I arrived, it got resolved. All Russian, German and ofcourse Turkish, so a bit lonely and i felt even more isolated being a single parent with teenagers. Tv was in German, Russian and Turkish, I asked if settings could be changed, on the fourth request, still nobody was sent so i gave up, thankfully we were only there 3 nights
Reactie van Ersin op 28 nov 2015
Dear Anonymous, At first we would like to thank you for your nice comments you left. We are pleased to hear that you were pleased with our Services, and enjoyed your time. Crystal Paraiso Verde Resort & Spa team will be pleased to welcome you again. Kind Regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Recep, Bursa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tam bir aile oteli
Muhteşem animasyon ekibi ve hazırlıkları zengin açık büfesi mutfak personelinin güler yüzü ben eşim ve çocuklarım çok eğlendik ve sıkılmaya vaktimiz kalmadı. Bebeklik aileler için tavsiye ediyorum.
Reactie van Ersin op 28 nov 2015
Sayın Recep bey, , Öncelikle otelimizdeki tecrübelerinizi paylaşmaya ayırdığınız değerli vaktiniz için çok teşekkür ederiz. Konaklamanızda ve sunduğumuz hizmetlerden memnun olmanızı öğrenmek bizleri de çok memnun etti. Crystal Otelleri olarak önceliğimiz siz değerli misafirlerimizin memnuniyetini en üst düzeyde sağlayabilmek ve sizleri her daim evinizde hissettirmektir. Saygılarımızla, Misafir İlişkiler Sorumlusu Crystal Paraiso Verde Resort & Spa

8/10 – Goed

Kenneth, Danmark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel til prisen, der er for lidt plads til ikke ryger. sidder og ryger når man spiser
Reactie van Guest Relations op 28 sep 2015
Dear Kenneth, At first we would like to thank you for your nice comments you left. We are pleased to hear that you were pleased with our Services, and enjoyed your time. Crystal Paraiso Verde Resort & Spa team will be pleased to welcome you again. Kind Regards, Guest Relations

8/10 – Goed

tess, stockholm

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
bra service!
Var där 7-16 april med ettåring och mina föräldrar. Poolerna var iskalla så även om solen sken så badade vi inte. Synd, för särskilt barnpoolerna såg roliga ut! Fanns mycket att välja på i restaurangen. Personalen var mycket serviceminded och särskilt animation gruppen fick oss att trivas och ha roligt varje dag! Sängarna var hårda men jag löste det med extra täcken.
Reactie van Guest Realton op 28 sep 2015
Dear Tess, Thank you for your nice comments you left at Expedia.com. We are pleased to here that you had a enjoyable time here with us. Your comment about our Animation team is also very nice. Crystal Paraiso Verde Resort & Spa team will be pleased to welcome you here with us again. Kind Regards

8/10 – Goed

Yves, COLMAR

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Presque Parfait !
Hôtel à la hauteur de nos attentes. Certes 5 étoiles turques ne sont pas 5 étoiles françaises mais c'est un excellent rapport Qualité-Prix. Calme, globalement plutôt propre, c'est une agréable endroit pour passer un semaine "tranquille". Le restaurant principal propose des buffets très variés, tout le monde y trouvera son plaisir. Les resto de spécialités, à part le côté "smart", ne présentent pas forcement grand intérêt (c'est le resto principal servi sur assiette). Le personnel en fait un peu de trop, il confond vitesse et efficacité, ce qui chahute un peu le diner. L'eau des piscines est propre et agréable. Les tobogans ajoutent un plus surtout quand on est accompagné d'un garçon de 9 ans !
Reactie van Guest Relations op 28 sep 2015
Dear Yves, Thank you for your nice comments you left at Expedia. We are pleased to hear that you were pleased with our services.Your comment about our Bufee was very nice. Crystal Paraiso Verde Resort & Spa team will be pleased to weşcome you again. Kind Regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Super Sean

Positief: Personeel en service
Escape
Good value for money. Food was good and facilities for children excellent. Reception staff not most courteous , we're abrupt with answers, not like the warm Turkish welcome we were accustomed to. Hotel room was a bit dated and needed a makeover, and towels were clean but well washed and old. Finally not sure if all in accommodation with huge numbers of guests suited us.

6/10 – Redelijk

Bonetti

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel
Hotel ist keine 5 Sterne! Die Ausstatung in den Zimmer ist Alt.