Lobby

Beoordelingen van Haydarpasha Palace

5 out of 5
Haydarpasha Palace
Turkler Mevkii Konakli, Alanya, Antalya

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 185 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 87 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 332 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was gewoon goed.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Naijim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Haydarpasha Palace Sales and Marketing op 31 aug 2021
Thank you dear guest!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Haydarpasha Palace Sales and Marketing op 21 jul 2021
Thank you for your feedback :-)

6/10 – Redelijk

Sam, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel maar ver van Alanya stad
Hotel ıs erg leuk. Jammer dat personeel bıjna geen engels spreekt. De manager was een zeer onbeschofte man. Expedıa had ons een gratıs upgrade beloofd. stond ook op onze boekıng maar ze wılden bıj de receptie er nıets mee doen. Bıjna alle entertaınment ıs ın het duıts of russısch. eten was zeker goed en kamers ook. Je kan met de bus naar Alanya centrum. kost ongeveer 5tl per person. duurt ongeveer 30-40 minute. de bussen zıjn wel erg vol maar wel te doen. de hamam ıs echt veel te duur. ze vragen 50 euro voor een arrangement terwıjl als je het ın alanya doet er 30 euro voor 2 personen voor betaald. boek ook je excursıes nıet vıa de hotel maar buıten. vele malen goedkoper.
8 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Haydarpasha Palace op 20 jul 2018
Dear guests, We want to help you about the problems which you experienced. Please contact with the guest relation in the hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en veel te doen voor kinderen
Goed hotel en veel activiteiten voor kinderen. Vriendelijk hotelpersoneel en goed management.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Haydarpasha Palace op 20 jun 2018
Beste gast, Bedankt voor je om ons te beoordelen. We wensen je een fijne dag toe.

6/10 – Redelijk

Yalchin, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en genoeg warme zwembaden
Hotel is prima alleen amozement voor kinderen en ouders is niet goed. Voordurend russis muziek en herhaling. Eten 6 van 10. Veiligheid bij zwembad is nihil, geen genoeg toezichthouders. Zonder vooi krijg je geen bedinning !! Wel mooie verwarmde zwembaden en strand.
7 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Haydarpasha Palace op 7 mei 2018
Dear guest, Thank you for your nice review. Your sights has discoursed to hotel management. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Tophotel met voldoende faciliteiten!
Hotel was ongekend mooi van binnen en buiten. Zwembaden waren heerlijk en divers, Privé strand was zeer relaxed, hamam ongelooflijk rustgevend en compleet. Daarnaast ook nog eens Live entertainment. Teleurstellend waren de restaurantjes waar je ver van tevoren moest reserveren anders pech gehad en helaas was de housekeeping erg slecht! Baddoeken die we op de badkamervloer neergelegd hadden zodat ze vervangen konden worden, werd gewoon gevouwen en weer aangeboden. Kamer slordig achtergelaten, echter na een klacht ingediend te hebben werd de volgende dag hier wel op gelet.
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Muki, Holland

Positief: Comfort kamer
Geweldige hotel
Wij hebben heerlijk vakantie gehad. Alles was oke😉
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

sedar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Good hotel , good food , staff very proffessional Not good small elevators
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van VS Hotels-Haydarpasha Palace op 21 aug 2017
Dear guest, We would like to thank you for staying us. You're always welcome in Haydarpasha Palace. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jan Hendrik, Kestel/Alanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prachtig hotel met veel facilliteiten,schone kamers,gezellig personeel en heerlijk eten.
1 nacht verbleven in mei 2017
Reactie van VS Hotels Sales Manager op 3 jul 2017
Dear Jan , We would like to thank you for your nice review and comment about Haydarpasha Palace. We hope to see your family in next year. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima familiehotel
Er was te weinig personnel, wifi was erg traag. Personeel super vriendelijk en behulpzaam
Reactie van Haydarpasha Palace op 29 mrt 2018
Dear Guest, Your comments has reached to our management. Do not worry in this year we have increased our number of staffa and download speed in Wi-Fi.Hope to see you again! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Petra, Bussum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke hotel
Hotel is nog 1 jaar oud. Het is eten lekker en goed warm/ lekkere toetjes. Voor de kleintjes en oudere kinderen zijn er heel leuke zwembaden met verschillende glijbanen. Er is in de buurt Konaklı een leuke winkelcentrum Megamall en een kleine kermis en ook een kartbaan verder MC Donalds etc. Elke woensdag is er een grote bazaar met allerlei kleding en fruit en nog veel meer je kunt er heen met een dolmusbusje die langs het weggetje van het hotel stopt of met een taxi het is ongeveer 5 km.

10/10 – Uitstekend

Sandra, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Direct aan het strand, lekker eten, prachtig hotel
Perfect hotel, zeer vriendelijke hotel medewerkers. Het eten was erg goed elke dag iets anders altijd goed warm.

6/10 – Redelijk

Filiz

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Yulia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice place, clean and very beautiful, with a lot of attractions for kids and adults, but too noisy till very late at night and for my taste - hard to sleep. maybe the place fits more for young adults and less for families with kids
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sarah

6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Istvan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall is good with some issues
The hotel was very nice. We got a free upgrade (1 bedroom to 2 bedroom) , not really neeeded, but the balcony was double thanks. Food: just above average, no smoked salmon for breakfast, wide selection, but nothing special. Issue: we didnt get cafe latte at cafeteria at 4pm, ( 1 minute ago the lady served 2 cappucino to somebody else) bad communication. Drinks are okay. If You pay 250 euros a day for a room, i think, it is obvious that all the staff speaks english in the hotel. If i go back to Turkey i will choose another hotel.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Salah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Samatin

4 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

russell

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Line

8 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Malgorzata

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Serkan

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Katriina

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Shilane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean property. Rooms made up and cleaned daily. Friendly staff. Had a wonderful time
7 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

mahmoodreza

3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bästa hotellet jag varit på, på länge!
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Faisal

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Rabia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles top
8 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Okan

4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Oybek

3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

AMER

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Diako

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Favorite Place
We have been coming to the hotel 3 times. Employees are good and Mr. Onur at the reception is perfect & helpful. The activities and facilities are good. Nice night parties. Food is very good. Alcoholic drinks are normal, only whisky is good. It is a very important issue for us SPA Center can only be used free of charge until 15:00. House keeping it was good too(Mrs Ayse).
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

AVIV

3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

mesut

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ismael

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed

7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Igor

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
+ The hotel is beatiful outside and inside. + Rooms are fresh and equipped. + Personnel is super friendly and helpful, in this regards it was the best hotel I ever been to! + A lot of food and it is very good and there is some place to eat available almost 24 hrs. - It's a bit too crowded, especially around pools, at kids club pool you literally need to jump over the sun beds and crouch under the umbrellas. At the same time, some areas appear empty. - There is the only way to the pools and beach, it starts underground and goes through the market. Not a big problem, but I wished there was some alternative path (except through the restaraunt). - People leaving glasses and garbage everywhere around the pool, I myself have stumbled on somebody's glass several times, my kids were also easy to find a glass of beer to play with on the border of the pool. - Not enough swimming rings on the slides.
6 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Tümer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Elyar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
I didn’t get the full Ocean View rooms that I had paid for, But they were in front of each other so I took them. However it could be the 2 next to each other then they were more convenience and full ocean views. What I’m going to do when they told me the whole hotel is booked? Rooms/beds: No sheets under the blankets, I called nobody is answering the call, I went down and they told me: if you ask we will give it to you! Then a nice thin down comforter plus sheet appeared. One of the single beds had a yellow stained blanket. you know what that means? Never mentioned this because at this point I accepted the fact that this is their routine. I had a queen bed so I didn’t want to be in a bad mood arguing/complaining. Bathrooms: Bathroom leaked after first use, they came and fixed it. I didn’t bother to complain about the bidet directing to the side of my buttchicks, I thought I shouldn’t complain about everything. Food: We got there late, the real meal buffet food court closes at 9:00, we were also amazed to hear that 0 food in room service because it causes bugs. By the way there is only 1 restaurant, I called and they assured me there are 5 restaurants, all of them free all inclusive, that’s incorrect. Italian, Turkish, Seafood and I think Chinese, Ala Carte ones are 10€ a person. For 6 it’s 60€ haha, no thank you. Breakfast was amazing. The other 2 buffets after 9 are sweats mostly. You can’t ask for water/drink to the room neither. Whatever they bring daily! …
3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Alexi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Dans un premier temps, hôtel est mal situé, on est à 20km de la ville, 400tl pour juste aller à Alanya en taksi ! hôtel prend plus de personnes par rapport à la capacité, au restaurant beaucoup de monde, le restaurant à la carte est payant, certains personnels pas respectueux. On a eu un problème avec l’hôtel, car la femme de ménage a casser le chargeur qui ce trouver dans la chambre, aucun remboursement, ni de solutions, ce n’est pas leur problème, et décidé de ne sortir de l’hôtel! Le personnel voulait aller dans la chambre pour sortir nos affaires! J’ai jamais vu un hôtel aussi mauvais !!! A éviter !!!
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Albin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas starkt
Ett av de fräschaste hotellen jag någonsin besökt. Servicen är topp,10/10. Maten kan bli bättre men ändå sjukt stort utbud. Ljudisolering av rum inte särskilt bra då man ibland hör förbipasserande men inget som stör avsevärt mycket.
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

WAEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Asif

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jvana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Ferhat

4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Samatin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God værdi for pengene
Fantastisk hotel og omgivelser! Kommer 100% tilbage selvom det var lidt dyrt.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Andreas

3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Samatin

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Eli

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautiful!, But The stuff is more beautiful! Very good service and a lot of food options. 2 negative things: 1.the distance from the airport (antalya) 2.the behaviour of the guest at the pool that saves bad by putting a towel and leave it and go. Total score: 9/10!
7 nachten verbleven in juli 2022