Waterglijbaan

Beoordelingen van Crystal Centro Resort - All Inclusive

Crystal Centro Resort - All Inclusive
Kundu Mevkii, Antalya, Antalya

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 117 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

abdeslam

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super slecht eten. Hotel is gedateerd en oud.
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van GM op 20 sep 2021
Lieber Abdeslam, wir möchten uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserlebnisse mit uns zu teilen. Wir möchten erwähnen, dass wir Ihre Unzufriedenheit bedauern. Dieser wird von unserem Hotel-Management ausgewertet und die notwendigen Arbeiten durchgeführt. Als Crystal Hotels ist es unser Ziel die Qualität der angebotenen Dienstleistungen täglich zu verbessern. Aus diesem Grund leisten die Beschwerden, Kritiken und Anregungen, die von unseren Gästen kommen, einen positiven Beitrag zu unserer Arbeit. Ihre Anregungen werden von den zuständigen Abteilungen bearbeitet. Wir werden versuchen Ihre erwähnte Unzufriedenheit bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu verbessern. Es war uns eine große Freude, Sie in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder willkommen heißen können. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

6/10 – Redelijk

sukru

3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Funda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk
Veel keuze in het eten, snachts ook mogelijkheid om wat te eten/drinken, hygienisch ingericht en vriendelijke medewerkers. De receptie is ook 24/7 open om je te helpen en dat was erg fijn.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van GM op 23 aug 2021
Geachte Funda , Allereerst willen we u bedanken voor uw gedetailleerde beoordeling en natuurlijk voor uw tijd! We zijn trots te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons heeft gehad. Het is altijd leuk om te lezen dat we in onze doelstellingen geslaagd zijn. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het was kort en krachtig Animatie voor de kinderen was goed en ze hadden heel groot zwembad met glijbanen voor de kinderen ideaal
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van GM op 21 aug 2021
Geachte Gasten , Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Het was een groot genoegen voor ons om uw feedback te lezen en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen voldeden. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Serdar Çavuşoğlu Algemeen Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van GM op 17 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

2/10 – Ontzettend slecht

Aliriza

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van GM op 16 aug 2021
Dear Aliriza, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to evaluate our hotel. As a Crystal Centro Family company, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We are sorry that we could not meet your expectations 100%.We will be pleased if you send an e-mail to grm.centro@crystalhotels.com.tr for the details of the issues you are not satisfied. We wish you good health and happy days, hoping to prove our quality and welcome you again. Best regards Serdar Çavuşoğlu General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht personeel...niet behulpzaam,niet vriendelijk,kamers zijn vies ,slecht roomservice ,onbeleefd,slecht eten,slecht orgaisatie,super veel spijt van voor zo veel geld.
9 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van GM op 10 aug 2021
Beste gast, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Crystal Hotels. Ons doel is om onze gasten onvergetelijke ervaringen te bieden en we willen onze excuses aanbieden voor eventuele tekortkomingen die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat dit niet indicatief is voor onze gebruikelijke normen. Wij als hotel waren absoluut niet van plan om het verblijf van gasten teleur te stellen en hebben alle aantekeningen gemaakt, omdat deze voor ons van groot belang zijn en ons in staat stellen onze service continu te monitoren en te verbeteren. We zullen alle betrokken feiten bekijken om te corrigeren wat nodig is om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om je ervaring te delen en we hopen je in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel en je geloof te kunnen herstellen Met onze beste groeten, Serdar Çavuşoğlu Algemeen directeur Crystal Centro

6/10 – Redelijk

Mehmet

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Voor een 5 Sterren Resort lopen ze veel Achter alles is Verouderd
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van GM op 7 aug 2021
Sehr geehrter Mehmet, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Urlaub bei uns hatten. Bedanken uns aber auch für Ihre Verbesserungsvorschläge. Denn nur durch diese können wir unseren alten Standart halten bzw. uns verbessern. Wir werden dies an die Hotelleitung weiterleiten und Verbesserungen einleiten. Wir würden uns sehr freuen, Sie nächstes Jahr wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Can

Positief: Personeel en service, voorzieningen
5 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ismet

7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van GM op 12 jul 2021
Sehr geehrter Gast,  zuerst möchten wir uns für Ihre Bewertung bedanken und bedauern von Ihrer Unzufriedenheit, während Ihres Aufenthaltes in unserem Hause zu lesen.  Im Crystal Centro haben wir uns als Ziel gesetzt, die Qualität der angebotenen Leistungen standing zu überprüfen und zu verbessern. Aus diesem Grund werden alle Kritiken und Anregungen sehr ernst genommen. sie sind ein wichtiger Beitrag, um den Qualitätsstandart zu erhöhen. Wir würden uns natürlich geehrt fühlen, wenn Sie uns wieder eine chance geben würden um unsere qualität unter beweis zu stellen.  Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

4/10 – Matig

SHAWN

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Crystal Centro Hotel op 19 jan 2024
Dear SHAWN,First of all, thank you for choosing our Crystal Centro Hotel.Our goal is to provide our guests with unforgettable experiences. We apologize for any inconveniences you encountered during your stay. Please be assured that this is not indicative of our general standards. As a hotel, we have absolutely no intention of disappointing any guest's stay. Unfortunately, we do not know the reason for your dissatisfaction since there are no details you shared with us.Please give us another chance to serve you better. We will be happy to host you in our hotel.Regards,

8/10 – Goed

Qenan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliche personal gute Lager
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 23 okt 2023
Sehr geehrte Qenan,Wir wollen uns bei Ihnen für die Zeit, die Sie investiert haben, um unser Hotel zu bewerten, bedanken.Wir hoffen, dass wir die Ehre haben, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenThe Crystal Centro Hotel

6/10 – Redelijk

Mirian

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A dire la verità per essere un un Ressort di cinque stelle le pulizie non pulivano per niente cambiavano solo i asciugamani? Noi eravamo 4 Persone una volta lasciavano due asciugamani una volta tre non pulivano mai il si bloccano i bagni non tiravano l’acqua per farlo corta il Ressort era bello fuori le piscine molto belle l’ambiente fuori era un spettacolo, invece dentro per me è un Ressort di 3 stelle son rimasto un po’ deluso
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 25 dec 2023
Dear Mirian,First of all we want to thank you for choosing our Crystal Centro HotelOur aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith.Please give us another chance to serve you better. We will be happy to welcome you in our hotel.With our best regards,

10/10 – Uitstekend

Tasadiq

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent for families great food very good Wi-Fi everywhere Some rooms need a refurb but overall excellent
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 5 sep 2023
Dear Tasadiq,Thank you for your recent visit to Crystal Centro Hotel and for taking the time to leave your feedback regarding your stay with us. We are pleased to read that you were satisfied.Thank you for mentioning by name some of our team members who provided you with excellent service. We are pleased to know that our staff performed their duties well and ensured that all your needs were met.We will of course pass on your feedback to the whole team.Sincerely yours,Serdar Çavuşoğlu General Manager

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
19 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 28 aug 2023
Dear Ali,As the Crystal Centro family, we are very pleased to see that you were satisfied with our hotel.Thank you for your high rating. We will be glad to welcome you again in our hotel.Crystal Centro Hotel

8/10 – Goed

christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 8 aug 2023
Dear Christine,First of all, thank you for staying at Crystal Centro Hotel.We are very pleased with your high score. We will be pleased to welcome you again in our hotel.Kind Regards,

8/10 – Goed

Senad, St Margrethen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles I.O.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 26 jun 2023
Dear Senad,We are very glad that your holiday in our hotel was enjoyable as a family.We try our best to make everyone's stay as special as possible.We thank you on behalf of Crystal Centro Hotel for choosing our hotel to spend your summer vacation, and we hope to welcome you again in our guest hotel one day.Kind regards,Serdar CavusogluGeneral managerCrystal Centro Hotel

8/10 – Goed

Vimal

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antalya trip crystal centro resort.
Great location! Good service.. we were a large group of 18 people. Best part was the Turkish bath the resort which was much much better then the one we had outside..Need to improve service in the area were we came to the hotel early morning 5am and had to pay full occupancy charge for previous day. We had a very late night flight and requested late checkout but the resort wanted to charge an additional fee. The guest manager was not accommodative and did not come to explain, we ended only talking to the guest services staff. Overall good experience.
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Crystal Centro Hotel op 22 jun 2023
Dear Vimal,We are very happy with your evaluation of our facility.We always try to provide a worthy service to our valued guests.Your wonderful comments about our employees will motivate them even more. Your comments are very valuable for our management, and we are also pleased that you shared your satisfaction. Please enjoy your vacation and never forget us.We will be happy to welcome you again and wish you a healthy and peaceful year.Kind regards,Serdar CavusogluGeneral managerCrystal Centro Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van GM op 1 nov 2022
Dear Guest,We are very happy with your evaluation of our facility.We always try to provide a worthy service to our valued guests.We will be happy to welcome you again and wish you a healthy and peaceful year.Best regards,Serdar CavusogluGeneral ManagerCrystal Centro

10/10 – Uitstekend

Doris

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good. A lots of things to do, good food, activities for all ages. Only the rooms were not for a 5 star hotel. They are big enough but needs to be renovated. Hotel stuff is excellent.
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van GM op 7 okt 2022
Dear Doris,We are very happy with your evaluation of our facility.We always try to provide a worthy service to our valued guests.We will be happy to welcome you again and wish you a healthy and peaceful year.Best regards,Serdar CavusogluGeneral ManagerCrystal Centro

10/10 – Uitstekend

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van GM op 19 aug 2022
Sayın Murat Bey;Öncelikle tatiliniz için tesisimizi seçtiğiniz, değerli vaktinizi ayırıp Otel ve Personelimize yönelik yapmış olduğunuz yorumlarınız için teşekkür ederiz.Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda tatilinizin güzel geçtiğini duymak, hizmet ve olanaklarımızla sizlerin takdirini kazanmış olmak bizleri çok sevindirmiştir.Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtir, ailenizle birlikte sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmenizi dileriz.Saygılarımla,Serdar ÇAVUŞOĞLUGenel MüdürCrystal Centro

10/10 – Uitstekend

Senad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Everything was excellent,but the rooms.Rooms are outdated .
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van GM op 13 aug 2022
Dear Senad, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to share your opinion about our hotel. We always try to provide worthy service to our dear guests. As the Crystal Centro family, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We will be glad to welcome you again and wish you and your family full health, comfort and peace. Sincerely, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Shkelqim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Igiene nelle stanze molto male
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van GM op 9 aug 2022
Dear Shkelqim , First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to share your opinion about our hotel. We always try to provide worthy service to our dear guests. As the Crystal Centro family, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We will be glad to welcome you again and wish you and your family full health, comfort and peace. Sincerely, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

6/10 – Redelijk

Americo Rojas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There is a big problen in the rooms. The air conditioner doesn't work well.i think it is too little..so.the room is always hot.the food was good,but at nights you will have a nightmare.even in the hallway was very hot.so,if you like to sleep well go to another hotel.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van GM op 5 aug 2022
Dear Noor, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Murat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre Très content de ces vacances
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bünyamin

Negatief: Netheid, personeel en service
Meine Reservierung war für das Hotel Crystal Centro, aber als ich ankam wurde mir gesagt dass meine Reservation für das Partnerhotel Crystal Paraiso im System zu sehen ist (was gelogen ist), und 30km entfernt ist. Da kein freies Zimmer gab wurde ich dort hin geschickt. Laut Personal an der Rezeption(junger Mann mit Ohrring) sei es dort auch besser für jüngere Personen, da Crystal Centro ein Familienhotel sei... Ich solle auch noch auf eigene Kosten die 30km fahren. Nach Diskussionen wurde ich dort hin transferiert. Angekommen bekam ich irgendein Zimmer und nicht eins wofür ich extra bezahlt habe (seitlicher Meerblick). Ein überfülltes Kinderhotel a la Massentourismus. Schlimmste Hotelerfahrung die ich jemals hatte. Eine Hotelkette was ich in Zukunft für immer vermeiden werde, sowie bekannten nicht empfehlen werde.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Kubakaran

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gut ausgestattet
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van GM op 28 jul 2022
Sehr geehrte Gäste, Wir bedanken uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns im Crystal Centro verbracht haben und ganz herzlich bedanken uns auch für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns, dass Sie sich in unserem Haus einen schönen Urlaub verbracht haben! Wir hoffen, dass Sie für Ihren nächsten Urlaub wieder unser Hotel buchen werden. Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut bei uns als Familienmitglied begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

10/10 – Uitstekend

Arafat

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van GM op 28 jul 2022
Dear Arafat, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Birol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotelzimmer mangelhaft muß Renovierung... Sonnst alles top 5 Sterne
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van GM op 22 jul 2022
Sehr geehrter Birol, Wir bedanken uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns im Crystal Centro verbracht haben und ganz herzlich bedanken uns auch für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns, dass Sie sich in unserem Haus einen schönen Urlaub verbracht haben! Wir hoffen, dass Sie für Ihren nächsten Urlaub wieder unser Hotel buchen werden. Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut bei uns als Familienmitglied begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Farzad

2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Semiha

4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van GM op 20 jul 2022
Dear Semiha, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

2/10 – Ontzettend slecht

Amir

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing rude employees old smelly rooms
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 5 nov 2021
Dear Amir, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Franziska

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in Ordnung
Pool war zu kalt
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 5 nov 2021
Sehr geehrte Franziska, vielen Dank für Ihre nette Rückmeldung auf hotel. Jede positive Rückmeldung motiviert uns mehr, einen exzellenten Service zu bieten, damit unsere Gäste sich wohl und auch Willkommen fühlen. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Aynur

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 23 okt 2021
Sayın Aynur; Öncelikle tatiliniz için tesisimizi seçtiğiniz, değerli vaktinizi ayırıp Otelimize yönelik yapmış olduğunuz puanlamanız için teşekkür ederiz. Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda tatilinizin güzel geçtiğini duymak, hizmet ve olanaklarımızla sizlerin takdirini kazanmış olmak bizleri çok sevindirmiştir. Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtir, ailenizle birlikte sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmenizi dileriz. Saygılarımla, Serdar ÇAVUŞOĞLU Genel Müdür Crystal Centro

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 22 okt 2021
Dear Guest, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Hasab Elrasoul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 22 okt 2021
Dear Hasab Elrasoul, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Danar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has a very good service, friendly staff and multi language speakers. The building is old and needs renovation.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 22 okt 2021
Dear Danar, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to share your opinion about our hotel. We always try to provide worthy service to our dear guests. As the Crystal Centro family, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We will be glad to welcome you again and wish you and your family full health, comfort and peace. Sincerely, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 20 okt 2021
Dear Sarah, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

4/10 – Matig

ABDELRAHMAN

2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Kurmazhan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Bayram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 15 okt 2021
Dear Bayram, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

10/10 – Uitstekend

Lumnije

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rundum top
Es handelte sich um einen sehr schönen, entspannten Urlaub, den ich gerne so wieder erleben würde. Ich bin vollumfänglich zufrieden gewesen. Das Essen war toll und es gab eine riesen Auswahl. Besonders gut hat mir der Service gefallen. Die Kellner waren ruhig, freundlich und sofort zur Stelle. Das Gelände sieht mindestens so gut aus wie auf den Fotos. Der Strand ist in unmittelbarer Nähe. Auch sonst habe ich nichts zu beklagen. Super! Gerne wieder!
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 14 okt 2021
Sehr geehrte Lumnije, vielen Dank für Ihre nette Rückmeldung auf hotel. Jede positive Rückmeldung motiviert uns mehr, einen exzellenten Service zu bieten, damit unsere Gäste sich wohl und auch Willkommen fühlen. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 13 okt 2021
Dear Guest, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inte värt pengarna
Kablar som hänger från hål i taket Stenhård säng och bara tre täcken för fyra personer Tydlig mögelstank i badrummet Personalen talar endast turkiska och vissa ryska En av de stora poolerna var tömd Men jättetrevlig städpersonal och personal i patisseriet och pannkaksdamen Bra strand
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 13 okt 2021
Kära Jessica, Först och främst vill vi tacka dig för att du valde Crystal Hotels. Vårt mål är att ge våra gäster minnesvärda upplevelser och vi vill be om ursäkt för eventuella brister som du stött på under din vistelse. Var säker på att detta inte är ett tecken på våra vanliga standarder. Vi som hotell hade definitivt inte för avsikt att göra någon gästers vistelse besviken och vi har tagit alla anteckningar på grund av att dessa är av stor betydelse för oss och gör att vi kan övervaka och förbättra vår service kontinuerligt. Vi kommer att granska alla fakta som är inblandade för att korrigera det som är nödvändigt för att förhindra att detta händer igen. Tack för den tid du tog för att dela din upplevelse och vi hoppas att kunna välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid och kunna återställa din tro Med våra bästa hälsningar, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

4/10 – Matig

imre

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 13 okt 2021
Dear İmre, First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. For details please contact to grm.centro@crystalhotels.com.tr Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro

6/10 – Redelijk

Aminat

7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 8 okt 2021
Dear Aminat, Thank you very much for your rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

4/10 – Matig

Stefan

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Positiv: Lage, Meerblick, Essen Negativ: kein Charme, runtergekommen, schlechter Service (speziell im Restaurantbereich), lieblos
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 5 okt 2021
Liebe Stefan, wir möchten uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserlebnisse mit uns zu teilen. Wir möchten erwähnen, dass wir Ihre Unzufriedenheit bedauern. Dieser wird von unserem Hotel-Management ausgewertet und die notwendigen Arbeiten durchgeführt. Als Crystal Hotels ist es unser Ziel die Qualität der angebotenen Dienstleistungen täglich zu verbessern. Aus diesem Grund leisten die Beschwerden, Kritiken und Anregungen, die von unseren Gästen kommen, einen positiven Beitrag zu unserer Arbeit. Ihre Anregungen werden von den zuständigen Abteilungen bearbeitet. Wir werden versuchen Ihre erwähnte Unzufriedenheit bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu verbessern. Es war uns eine große Freude, Sie in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder willkommen heißen können. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

2/10 – Ontzettend slecht

Seyed Navid

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Nora

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 4 okt 2021
Dear Nora, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro

8/10 – Goed

Svetlana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Неплохой отель. Много иностранцев из разных стран, даже из Канады. Еду можно найти в любое время дня и ночи. Много точек с напитками, в том числе и с алкоголем. Самому отелю требуется ремонт. Номерные фонды немного убитые. Неплохая территория отеля. Много бассейнов. Прекрасный пляж с пирсом. Хорошая анимация, в том числе и для детей. Отличный персонал. Вежливый и услужливый.
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 4 okt 2021
Уважаемая Svetlana, Прежде всего, мы хотели бы поблагодарить Вас за выбор нашего отеля для своего отпуска и за то, что вы нашли драгоценное время, чтобы поделиться своим мнением о нашем отеле. Мы всегда стараемся предоставить достойный сервис нашим дорогим гостям. Как семья Crystal Centro, наша цель - обновляться день ото дня и поднимать качество сервиса и обслуживания на более высокий уровень. В этом направлении мы считаем, что критика и предложения от Вас, наших уважаемых гостей, положительно повлияют на работу, которую мы будем выполнять как руководство. Мы будем рады приветствовать Вас снова и желаем полного здоровья уюта и мира Вам и вашей семье С уважением, Serdar Çavuşoğlu Генеральный Директоp Crystal Centro