Op basis van 37 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
75% van onze gasten beveelt dit aan
4,7 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,7 Comfort kamer
4,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 mrt. 2019
Mooi en heel groot hotel, nette kamers. Jammer dat er geen entertainment was, eten was elke dag bijn hetzelfde. Geen bars of restaurants open op het strand of bij zwembaden. Beperkt faciliteiten, glijbaan was dicht.
Opmerking van Hotelbeheer
15 mrt. 2020 door ARİF ATAKHotelbeheer
Geachte Gast, Bedankt voor uw Beoordeling. Wij zullen uw bezorgdheiden ontwaren en deze verbeteren. Wij hopen u te zien op de volgende keer. Met vriendelijke Groeten, Arif ATAK General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Gent, be

Geplaatst op 19 feb. 2019
Voor de 5e x in Oceana en voor mij nog steeds een goed winterverblijf. Echter, de variatie van de keuken is minder dan vorige jaren; het blijft desondanks toch een lekkere keuken. Ook de service van de klantendienst kan beter. Netheid daarentegen is er wel op vooruit gegaan. Ook het restaurant in hethoofdgebouw ( je moet geen koude gangen door) is en blijft in de winter een voordeel
Opmerking van Hotelbeheer
15 mrt. 2020 door ARİF ATAKHotelbeheer
Beste Gast, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Paloma Oceana Resort. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager
5 / 5
Aanbevolen
voor Koppels
door een geverifieerde reiziger uit Gent

Top voor wintervakantie

Geplaatst op 13 feb. 2017
Nadelen: Algemeen zeer tevreden over de reis. Alleen moet een keuze gegeven worden voor minstens meer ruimbagage dan 20kg,
Locatie: Uitstekende locatie met mogelijkheid voor strandwandelingen en trips naar Manavgat, Side en Antalya
Het hotel is uitstekend gelegen in hartje Kumkoy, Side en winkeltjes zijn direct aan het hotel. Dit moderne hotel heeft uitstekend ingerichte kamers in het hoofdgebouw, welks enkele jaren terug volledig werd heropgebouwd. Airco en CV op alle kamers werkt perfect en het kamerpersoneel doet zijn werk uitstekend. De ligging van het hotel tov van zee en zon is uitstekend en vooral de overdekte galerij maakt dat ook bij iets minder goed weer het heerlijk vertoeven is in de zetels, in de buitenlucht. Een mooie tuin zorgt ervoor dat het prettig wandelen is naar het strand. Ook wellness, fitness en zwemgedeelte zijn comfortabel en ged uitgerust. Het zwembad heeft bovendien behoorlijke afmetingen zodat een baantje trekken meer is dan 10meter heen en weer. Ook de vlotte debediening en vriendelijkheid van personeel en animatieteam zijn een aanrader Enige minpunt aan ons verblijf was de Turkse schoolvakantie in de laatste week januari waardoor heelwat Turkse gasten en hun ongedisciplineerde kinderen die bvb het restaurant een speelplaats deden lijken. Het mag echer geen afbreuk doen aan het volledige kawalitatieve plaatje van dit hotel
Opmerking van Hotelbeheer
18 feb. 2017 door Arif ATAKHotelbeheer
Beste Gustaaf, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden. Nogmaals bedankt dat u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We hopen u weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Arif ATAK General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Wuppertal

Geplaatst op 17 apr. 2024
Unglaublich tolles Hotel und die ganze Anlage sauber in jeder Ecke . Das Essen und der Service war toll ich komme wieder das ist klar
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 nov. 2023
10/10. Obwohl ich all-inclusive Hotels gegenüber skeptisch eingestellt war, hat das Hotel meine Erwartungen deutlich übertroffen. Der Strandabschnitt und das Spa sind sehr schön. Das Essen ist ist frisch und abwechslungsreich. Der Service ist sehr gut. Überraschenderweise kann man in fast dem gesamten Hotel auf Deutsch bestellen. Das Publikum besteht (November 2023) überwiegend aus deutschen Paaren die sich auf der Zielgeraden ihres Lebens befinden.
Opmerking van Hotelbeheer
25 nov. 2023 door PALOMAHotelbeheer
Liebe Gäste,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen einen schönen Tag.Mit freundlichen Grüßen,Arif ATAKGeneral Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 jun. 2023
Furchtbar unruhig im Speisesaal. Liebloser Serivce beim Essen . Im gesamten kein schöner Aufenthalt. Wir werden es nicht weitergeben als positive Erfahrung.
Opmerking van Hotelbeheer
13 jun. 2023 door Arif ATAKHotelbeheer
Sehr geehrte Gäste,Wir bedanken uns für Ihre Bewertung und Ihre wertschätzenden Kommentare. Wir bedauern es zu lesen, dass Sie von unseren angebotenen Leistungen nicht überzeugt waren. Selbstverständlich arbeiten wir stets daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen und wir wollen uns stetig weiter entwickeln.Wir würden uns freuen, wenn Sie sich in Zukunft doch noch einmal für das Paloma Oceana entscheiden würden.Mit freundlichen Grüßen,General Manager Arif Atak
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 mei 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
27 mei 2023 door Guest Relations Team Hotelbeheer
Dear guests,Thank you for your gracious feedback.Looking forward to welcoming you back at Paloma Oceana Resort.Kind regards,Guest Relations Team
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2023
The family connecting room was perfect but we found the beds to be very uncomfortable with them being very hard. The food was average with the dining area really busy and more like a school canteen - very noisy. The hotel is situated in an ideal area close to shops and restaurants.
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2023 door Guest Relations Team Hotelbeheer
Dear guests,Thank you for your review. Whilst we regret that the vacation in our hotel did not meet your expectations, we appreciate you feedback. The opinion of each our guest is highly important for us as it allows us to progress our service and product continuously. We hope to have a chance to change your impression one day in the future.Kind regards,Arif ATAKGeneral Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 mrt. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 mrt. 2023 door Arif ATAKHotelbeheer
Dear guests,Thank you for your gracious feedback.We are delighted to know that you enjoyed a perfect holiday with us. Looking forward to welcoming you back at Paloma Oceana Resort.Kind regards,Arif ATAKGeneral Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 jan. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 mrt. 2023 door Arif ATAKHotelbeheer
Dear guests,Thank you for your gracious feedback.We are delighted to know that you enjoyed a perfect holiday with us. Looking forward to welcoming you back at Paloma Oceana Resort.Kind regards,Arif ATAKGeneral Manager