Terras

Beoordelingen van Holiday Inn Express Antwerp City-North, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express Antwerp City-North, an IHG Hotel
Italielei 2a, 2000 Antwerpen, Antwerp

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 249 van 848 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 455 van 848 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 848 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 848 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 848 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Reinhilde

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt in een leuke buurt en op wandelafstand van de stad. Lekker ontbijt. Parking bij het hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Annelies Van Eynde op 11 mrt 2024
Beste Reinhilde,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn verheugd te horen dat u onze gunstige locatie in een leuke buurt waardeert, evenals het heerlijke ontbijt en de beschikbare parkeergelegenheid bij het hotel. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Simon

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Annelies Van Eynde op 11 mrt 2024
Dear Simon,We appreciate you taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for any shortcomings in your experience. Your comments are valuable to us, and we would like to understand more about your concerns to make necessary improvements. If you have specific details you'd like to share, please feel free to reach out to us directly. We value your input and hope to have the opportunity to enhance your experience in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Annelies Van Eynde op 11 mrt 2024
Dear Linda,Thank you for the 5-star review! We're thrilled to hear that you had an excellent experience during your stay. Your positive feedback means a lot to us. If you ever have more details or specific comments to share, we'd love to hear them. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jannie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel zag er netjes uit en was schoon, zo ook de kamers. Goede bedden, een waterkoker op de kamer met koffie en thee met toebehoren. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Aan de buitenkant wat kaal, maar voor de winter een prima verblijf.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Annelies Van Eynde, General Manager op 10 jan 2024
Beste Jannie,Heel erg bedankt voor uw feedback.Wat fijn om te horen dat u tevreden was met de netheid en de goede bedden in onze kamers, evenals de koffie- en theefaciliteiten die we bieden. Het doet ons ook goed dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond. We streven ernaar om iedere gast een aangenaam verblijf te bieden, zelfs in de wintermaanden wanneer het uiterlijk van het hotel misschien wat soberder kan ogen door de seizoensverandering.Met hartelijke groeten en graag tot nog eens,Annelies Van Eynde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marleen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ivon

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Iliana

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ramazan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en netjes Hotel in een rustige buurt met ondergrondse parkeergarage, loopafstand van centrum
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Arno

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prijs en kwaliteit klopt voor een 3 sterren hotel.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Fahima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jorrit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Was een prima hotel Slaap lekker alles goed ontbijt prima buffet met veel verschillende keus Wij hadden hotel met Haven uitzicht uit hotel stond niet direct aan de haven waterkant wat we hadden verwacht er stond nog wel twee gebouwen tussen maar wij kijken tussen twee gebouwen door om haven te kunnen zien.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 31 jul 2023
Beste Jorrit,Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.We zijn blij om te lezen dat jullie genoten hebben van ons uitgebreide ontbijtbuffet en de goede nachtrust in onze kamers. Onze excuses als het uitzicht niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed. Hoewel we niet direct aan de waterkant liggen, bieden sommige kamers inderdaad een mooi uitzicht aan op de haven en het MAS Museum tussen de gebouwen door. We hopen dat jullie desondanks een aangenaam verblijf hebben gehad en hebben kunnen genieten van de nabijgelegen bars en restaurants in de oude haven.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Wouter

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima 👍
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Elvan

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Sylvester

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging vlak bij tram. Vriendelijk personeel, nette kamers
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Corne

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en groot bed, alleen het ontbijt was pover..geen verse spiegeleieren, geen gewone koffiekoeken maar wel mini- afgebakken koeken…geen vers brood..
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

E.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt stelt niet veel
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Annelies Van Eynde, General Manager op 11 apr 2023
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.Fijn dat jullie onze vriendelijke service en netheid van de kamer weten te waarderen.Jammer dat het aanbod van ons ontbijt niet aan jullie verwachtingen voldeed. Tijdens de vakantieperiode kan het inderdaad soms wat druk zijn. Als er iets ontbreekt op het ontbijtbuffet, mogen jullie zeker altijd een van onze ontbijtmedewerkers vragen om dat aan te vullen. Hopelijk was alles verder naar wens!Met vriendelijke groeten,Annelies Van Eynde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Natasja

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
redelijk hotel
Wij ( 2 personen) zijn hier 4 nachtjes geweest, Op zich zijn de kamers ruim en de bedden goed maar de schoonmaak is echt niet geweldig ,wij vonden nog pillen van een vorige gast.Niet echt goed schoongemaakt.We hadden een douche waarvan de kop steeds verschoof,dus je stond tegen de muur aan. Het zou ook echt fijn zijn als er meer opties zouden zijn van eten,pizza was lekker maar er is echt maar 1 ding.Ook ontbijt was redelijk ,broodjes goed maar net te weinig keus.Ondanks dit is de lokatie best fijn ,maar of we nog een keer zouden gaan dat weet ik niet.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Annelies Van Eynde, General Manager op 1 mrt 2023
Beste Natasja,Bedankt voor uw review.Fijn dat de ruime kamer en het comfort van de bedden naar wens waren. Onze excuses voor de tekortkomingen met betrekking tot de netheid van de kamer. We zullen dit met ons schoonmaakpersoneel bespreken en beter opvolgen. Ook het probleempje met de douche hadden jullie gerust even mogen melden, we hadden jullie met plezier een oplossing geboden. Jullie feedback over het eten en het ontbijt nemen we zeker mee. We hopen toch dat jullie verder genoten hebben van een goede nachtrust en een leuk verblijf in Antwerpen.Met vriendelijke groeten,Annelies Van Eynde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Henri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel in prima buurt bij de oude haven Goed ontbijt en handig parkeren onder hotel. Kamers voldoende groot en praktisch ingedeeld. Met tram snel in oude stadscentrum.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Lieve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt kan beter. De sapjes verser en ook het fruit proefde minder vers. De wafels zijn een pluspunt, ook het laat ontbijt is een merrwaarde.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Tessa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Netheid van de ontbijt ruimte werd niet goed proper gehouden. Tafels werden niet afgekuist. Verder was het lekker stil goed voor een kort verblijf

6/10 – Redelijk

Jan-Willem

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Jammer van het ontbijt verder een prima Hotel
Kamers en de staat van het hotel is perfect. Alleen de ruimte om te ontbijten was veel te klein en dus ook te druk.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Annelies Van Eynde, General Manager op 20 dec 2022
Beste Jan-Willem,We danken u voor uw feedback.Wat fijn dat jullie tevreden waren met het hotel en de kamers. Onze excuses dat jullie ontbijtervaring echter niet geheel naar wens. We noteren zeker jullie feedback en zullen zien hoe wij de drukte kunnen verminderen bij het ontbijten. We hopen dat alles verder volledig naar wens was.Met hartelijke groeten,Annelies Van Eynde, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Boudewijn

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Goedele

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Floor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ruime nette hotelkamers
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

anôul

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima net en rustig hotel echt een aanrader.....
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

johan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel en op loopafstand van sportpaleis en centrum. Mooie ruime kamer en gratis ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Arie

Negatief: Voorzieningen
Dat de kammers redelijk waren Maar het ontbijtbuffet redelijk maar waar je moet zitten veel te dicht op elkaar zit geen privacy het is net of je met iedereen aan tafel zit En dan de kosten van de parkeergarage is belachelijk duur 19 € dat staat niet duidelijk er vermeld plus de toeristische belasting kom je op 25 € dus ben nog duur uit 😡
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Annelies Van Eynde, General Manager op 27 sep 2022
Beste gast,Bedankt voor uw recensie.Jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden was over de tafelindeling tijdens het ontbijt, onze excuses hiervoor. Wat de parking betreft delen we de parkeerkosten vooraf mee bij de reservering, staat dit verder op de website vermeld en geven we dit bij inchecken ook nog eens aan. Daarnaast staat dit op het kaartje van de parking en wordt dit in de parking ook vermeld. Jammer dat dit desondanks toch niet helemaal duidelijk was voor u. We hopen dat u wel van de rest van het verblijf kon genieten.Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,Annelies Van Eynde, General Manager

8/10 – Goed

Ine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, met alles wat nodig is .Bij ontbijt op zaterdag was het brood en waren de broodjes oud, op zondag heerlijk vers . De lift gaat tot de begane grond, naar de parkeergarage moet je 2 trappen af ( en heen dus op )
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Annelies Van Eynde, General Manager op 13 sep 2022
Beste gast,Bedankt voor uw fijne feedback.Tof dat jullie ons als een prima hotel omschrijven, dat maakt ons fier. Jullie opmerkingen over het ontbijt en de garagetoegang nemen we zeker mee naar ons volgend intern overleg. We hopen alsnog dat jullie van een aangenaam verblijf genoten hebben.Een volgende keer staan we weer graag voor jullie klaar.Met vriendelijke groeten,Annelies Van Eynde, General Manager

8/10 – Goed

Tim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De meiden bij de receptie waren echt lieve meiden stonden gelijk voor je klaar. Ontbijtbuffet was heerlijk. Aleen het terras achter was wat saai .
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hanneke

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Wessel

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Robin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

jan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is netjes en schoon .
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

M.

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Anita

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel super vriendelijk en behulpzaam
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt viel iets tegen
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

J.

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Augusta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpele maar nette kamers, alle nodige voorzieningen aanwezig.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Annelies Van Eynde - Operations Manager op 12 apr 2022
Beste Augusta, Bedankt voor uw fijne review en positieve beoordeling. Uw mening is enorm belangrijk voor ons en zijn dan ook blij dat u heeft genoten van uw verblijf! We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Annelies Van Eynde - Operations Manager op 30 mrt 2022
Dear Vincent, Thank you very much for this great review! We work hard to meet expectations like yours, and we are happy to see we hit the mark for you. We are looking forward welcoming you again in our hotel in the future! Kind regards

8/10 – Goed

Doris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging, goede prijs, uitstekend ontbijt,
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Annelies Van Eynde - Operations Manager op 30 mrt 2022
Beste Doris, Bedankt voor uw fijne review en positieve beoordeling. Uw mening is enorm belangrijk voor ons en zijn dan ook blij dat u heeft genoten van uw verblijf! We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

nicole

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor een nachtje, de bedden vonden wij echter drama... nogmaals prima voor een nachtje maar volgende keer gaan we voor een ander hotel
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Frederic Loosvelt, General Manager op 2 mrt 2022
Beste Nicole, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te vernemen dat de bedden niet aan jullie verwachtingen voldeden. We begrijpen dat iedere gast dit anders ervaart, maar hopen dat jullie toch een goede nachtrust hadden. Met vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens, Frederic Loosvelt, General Manager

4/10 – Matig

JJ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, eenvoudig en verder keurig. In het havengebied van Antwerpen dus weinig verheffend. Met de tram snel in het centrum. Grootste probleem: ‘kingsize’ bed is maar 140cm met een heel klein dekbed en extra dekbed of deken niet beschikbaar. Fijn als je alleen slaapt maar anders echt krap. Korto Prima verblijf, ellendige nacht
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Frederic Loosvelt, General Manager op 25 jan 2022
Beste JJ, Bedankt voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid in ons hotel. Het spijt ons echter dat het bed niet voldeed aan uw verwachtingen. Uw opmerking over de dekens staat genoteerd. Indien zich een probleem voordoet staan onze medewerkers ook steeds klaar om u te helpen. Met vriendelijke groeten, Frederic Loosvelt, General Manager

10/10 – Uitstekend

Luc

2 nachten verbleven in januari 2022