Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hyllit Hotel

4 out of 5
Hyllit Hotel
De Keyserlei 28-30, Antwerp

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 188 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 433 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 11 mrt 2024
Thank you for the excellent score!

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 5 jan 2024
Dear Willem, Thank you for leaving us a 4/5 for your stay at the Hyllit Hotel.

10/10 – Uitstekend

Karin

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 5 jan 2024
Dear Karin, Thank you for your excellent score considering your stay at the Hyllit Hotel!

10/10 – Uitstekend

Agnes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We waren er met ons gezin. Ontzettend goede service. Mooi schoone kamera
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 12 dec 2023
Beste Agnes, Hartelijk bedankt voor uw zeer mooie review! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

10/10 – Uitstekend

Teunis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie om Antwerpen te bezoeken, in centrum, met parkeergelegenheid.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 9 dec 2023
Hartelijk bedankt voor uw uitstekende review! Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst.

8/10 – Goed

Janee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
It was a nice hotel. I went there to actually work in the room and wanted a place with good coffee. I was disappointed in the special coffee machine in the room because they charged 2 € for each additional cup. They also had tea bags but no hot water kettle so the water from the coffee maker still tasted like bad coffee. And there was a very strong room spray smell throughout the entire hotel that triggered my allergies.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 9 dec 2023
Thank you for your feedback. I will take note of your comments and I'll discuss them with the related departments.

10/10 – Uitstekend

Saar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super tevreden, ook heel goed ontvangen door het personeel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Blue Hauchart, Front Office Manager op 12 nov 2023
Goedemiddag Saar, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve review, wij waarderen dit zeer hard! :) Hopelijk tot een volgende keer

10/10 – Uitstekend

Ljudmila

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 3 nov 2023
Thank you for your excellent rating, it is much appreciated! Hopefully we'll have the pleasure of welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Tamar

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 3 nov 2023
Dear Tamar, Thank you for your positive rating!

8/10 – Goed

sinan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Judith

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 11 jul 2023
Thank you for leaving a score about your stay!

8/10 – Goed

ANTHONY G.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious room. Good sport facilities
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 10 mei 2023
Dear Anthony, Thank you for your kind review!

10/10 – Uitstekend

Trudy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel, prima kamer!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 10 mei 2023
Goededag Trudy, Hartelijk bedankt voor de mooie woorden en fantastische score! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen :)

8/10 – Goed

GA

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 10 mei 2023
Thank you for your kind score!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
An okay hotel situated in the center.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 14 apr 2023
Thank you for taking the time to leave a review. We hope you've enjoyed your stay with us in Antwerp.

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 15 mrt 2023
Thank you for leaving a score about your stay!

8/10 – Goed

Dylan Jake

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Blue Hauchart, Front Office Manager op 19 mrt 2023
Good day! Thank you for leaving this kind score about your stay at the Hyllit Hotel :)

8/10 – Goed

Cindy

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 6 mrt 2023
Dear Cindy, Thank you for your positive rating!

8/10 – Goed

Natalia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 6 mrt 2023
Dear Natalia, Thank you for taking the time to leave this beautiful rating!

10/10 – Uitstekend

Gert

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Blue Hauchart, Front Office Manager op 24 jan 2023
Dag Gert, Hartelijk bedankt voor uw mooie score!

8/10 – Goed

Marquerite

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Prettige bediening, goed ontbijt. Jammer dat er geen gebruikers handleiding was, tips voor de omgeving en maar 2 koffie capsule waren voor verblijf van 2 dagen
Reactie van Blue Hauchart, Front Office Manager op 24 jan 2023
Dag Marquerite, Wat fijn dat u het naar uw zin gehad heeft tijdens uw verblijf bij ons! Wij zijn momenteel bezig met het updaten van onze gebruikersgidsen aangezien er veel veranderd is sinds Covid-19, onze receptionisten staan echter wel altijd klaar om tips te verlenen.

6/10 – Redelijk

Rosa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is in het centrum gelegen, echt perfect. Echter viel de hotel kamer heel erg tegen! Bed lag niet lekker en de douche was zeer teleurstellend. Prijs kwaliteit verhouding is niet juist. Veel te duur voor wat je krijgt. Hotel zelf ziet er prachtig uit maar komt totaal niet overeen met de kamers.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Sidney

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team Hyllit op 18 nov 2022
Hartelijk dank voor uw mooie rating!

10/10 – Uitstekend

Joe

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hele concept klopte en deugde gewoon, zeker een aanrader voor anderen
Reactie van Team Hyllit op 18 nov 2022
Hartelijk bedankt voor uw mooie uitspraak, hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst!

8/10 – Goed

Arjan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Blue Hauchart - Front Office Manager op 9 nov 2023
Thank you for your positive score!

8/10 – Goed

Kheyshawne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Blue - Team Hyllit op 7 sep 2022
Thank you for your review!

8/10 – Goed

Habiba

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel! Netjes, groot en mooi! alleen jammer dat het zwembad geld kost en dat het water ijskoud was (wel lekker voor het wakker worden)
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Blue - Team Hyllit op 7 sep 2022
Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Jammer om te horen dat het Health & Leisure Center niet aan uw verwachtingen voldeed. Het zwembad is verwarmd op 27C volgens de officiële richtlijnen voor zwembaden.

10/10 – Uitstekend

Joop

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Blue op 11 jun 2022
Hartelijk dank voor uw mooie review!

8/10 – Goed

Erik

1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Antonius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Het hotel ligt naast centraal station en dus aan de rand van de stad. Erg mooi hotel waar alles netjes uitzag. Wat ik minder vond was de kamer. Ik zou voor die prijs minimaal een smart tv en een waterkoker verwachten. De zenders op de tv haperden zelf af en toe. Zelfs de stoelen zaten niet lekker. 's Morgens een koffie zetten kan wel maar de pads zijn te koop voor 2 euro stuk. En zwemmen kost je ook 5 euro per dag. De prijs klopt dus wel bij een 4 sterren hotel maar dan had ik meer inclusief verwacht.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Josefina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The personnel in reception was very nice and helpful
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Helma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van inchecken tot uitchecken alles prima in orde. Leuk hotel! Goede locatie.
1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tamara

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Berkan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Prima niet uitmuntend prijs/kwaliteit
Super locatie midden is het centrum met veel eetgelegenheden. Status kamer ok niet uitmuntend. Bed liep aan de zijkanten af, rolde telkens voor mijn gevoel uit bed. Voor de prijs en 4 sterren had ik het bed en status kamer iets beter verwacht. Ontbijt niet genomen en niet nodig om de hoek genoeg keuze.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Het verblijf was prima qua locatie en comfort. Echter was de douche en de verwarming een groot minpunt. Die werkten namelijk beiden niet, terwijl dat in de winter toch geen overbodige luxe is.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Clara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn hotel, goede vriendelijke service, centraal gelegen, een aanrader!
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Roy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doen : goed hotel
Ligging is perfect. Parkeren duur, maar wel de moeite waard Ontbijt €20 pp is wel heel duur. In het algemeen: gewoon doen
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Sultan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Yousra

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette accommodatie, keurig personeel, zeer behulpzaam.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
20 min voordat de douche warm werd op de kamer. daarvoor moesten we eerst in discussie voor ons een douche op een andere kamer werd aangeboden. Turkse stoombad deed het niet, wanneee wij om hulp vroegen werden wij afgesnauwd omdat hij het wel deed. Pas na een discussie wilde zij hem op nieuw uit en aan doen, daarna deed hij het pas. Ontbijt erg duur voor wat je krijgt.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019