Activiteiten voor kinderen

Beoordelingen van ibis Antwerpen Centrum

3 out of 5
ibis Antwerpen Centrum
Meistraat 39, Antwerp

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 170 van 778 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 420 van 778 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 151 van 778 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 778 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 778 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in the center of the city. Close to cafe and shops near to theaters.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 29 jan 2024
Dear Marc, Thank you very much for this kind review of your recent stay.We're delighted to know you enjoyed our central location, surrounded by cafes, shops, and theaters, offering convenience and a vibrant atmosphere. Your acknowledgment of our room cleanliness is much appreciated, as our team strives to maintain impeccable standards.We note your ratings on our hotel's condition and service, and we're committed to continuous improvement to ensure our guests have the best experience possible. As for the amenities in the room, we hope you found comfort in the features we provide, despite the absence of certain items.We're glad to see that your overall impression of our hotel is positive, and we hope that any minor concerns did not detract significantly from your stay.We all look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Our kindest regards,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Marie

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 20 dec 2023
Dear Marie,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Rick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 2 nov 2023
Beste Rick,Bedankt voor uw beoordeling!We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Hopelijk tot ziens,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Demi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele goeie ligging, vlakbij de grote winkelstraat en het centraal station van Antwerpen. Kamer heeft alle voorzieningen die je nodig hebt. Geen bijzonderheden, prima verblijf gehad!
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 18 sep 2023
Beste Demi,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn blij te horen dat u onze locatie vlakbij de winkelstraat en het centraal station van Antwerpen heeft gewaardeerd. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met de voorzieningen in uw kamer en dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons.Graag tot weerziens.Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Tjeerd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 23 aug 2023
Beste Tjeerd,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

henk

Positief: Voorzieningen
Goed geregeld
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 21 aug 2023
Beste Henk,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat alles wat u nodig had beschikbaar was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Ger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 19 jun 2023
Dear Ger,Thank you for this review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to welcome you back.Best wishes,Eva Scheerlinck, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed standaard hotel wat betreft ligging, service, personeel en ontbijt. Min punt een nogal klein bad/toilet ruimte. Ook onhandig ingericht b.v. legplank boven toiletpot. Daar zit ook nog een haardroger! Toiletartikelen op die plank kunnen in de pot vallen. Gebruik van bad/toilet ruimte zal moeilijk kunnen zijn voor lange en dikkere personen.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 6 jun 2023
Dag Peter,We stellen het op prijs dat u een berichtje achterlaat.Het verheugt ons dat het uitgebreide ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u onze ligging en service kon waarderen.We betreuren echter dat uw rating van de badkamer uw verblijf zo negatief heeft beïnvloed.Graag verwelkomen we jullie nogmaals.Hartelijke groeten,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Jinell

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 6 jun 2023
Beste Jinell,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groeten,Eva Scheerlinck, General Manager

6/10 – Redelijk

Michel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is prima, goed gelegen. Er is geen parkeerruimte bij het hotel. Parkeer in een parkeergarage (extra kosten). Het geluidsoverlast van buiten valt erg mee, van binnen is het echter behoorlijk gehorig. Als de bovenburen doorspoelen hoor je dat erg goed en duidelijk, tevens draagt het geluid van de gang door.. Mensen hebben niet in de gaten dat er nog andere mensen verblijven denk ik.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 2 mei 2023
Beste Michel,Bedankt voor uw feedback.Het doet ons plezier dat u onze ligging en service op prijs stelde! Onze excuses indien u last had van geluidsoverlast. Wanneer dit veroorzaakt wordt door andere gasten, mag u dat altijd melden aan de receptie zodat wij hen daarover kunnen aanspreken.Hartelijke groet,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Rene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plek is ideaal… heerlijke bedden en goede service: wij komen weer !
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 24 jan 2023
Beste Meneer ,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met de service van ons personeel en onze comfortabele bedden.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gert-Jan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waar voor je geld. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 20 jan 2023
Beste Gert-Jan,Hartelijk dank voor uw review.Wat fijn dat uw verblijf bij ons naar wens was en dat u tevreden was over de prijs-kwaliteitverhouding. Dat lezen we graag!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Eva Scheerlinck, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Erik

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 30 dec 2022
Dag Erik,Bedankt voor uw beoordeling.Wat jammer dat uw verblijf niet naar behoren was.De tevredenheid van onze gasten is essentieel, Daarom is het zeer belangrijk voor ons meer info te hebben over de redenen voor uw teleurstelling.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Kim

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 5 dec 2022
Beste Kim,Bedankt voor uw review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had.Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend?Met vriendelijke groet,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

erik

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 26 okt 2022
Beste Erik,Vriendelijk bedankt voor deze positieve score.Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad.Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend?Prettige dag,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Dianne

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel als uitvalsbasis voor een bezoek aan het centrum van Antwerpen. Kamers wel wat gedateerd (geen koffie/thee en koelkastje). Vriendelijk personeel en goed ontbijt.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 20 okt 2022
Beste Dianne,Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor uw feedback.Het doet ons veel plezier te lezen dat u tevreden was met uw accommodatie en dat u genoten heeft van de vriendelijkheid van het personeel en van het lekkere ontbijt. Uw opmerking over de koffiefaciliteiten wordt genoteerd.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

adriana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima stads hotel Aan de rand van het marktplein Parekeee garage in de zelfde straat
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 17 okt 2022
Beste Adriana,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 12 okt 2022
Beste gastHartelijk dank voor deze hoge score!We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was.Vriendelijke groet,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Zoë-Joy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 3 okt 2022
Beste gastZeer hartelijk bedankt voor uw beoordeling.Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was.We willen het de volgende keer nog beter doen.Met vriendelijke groet,Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Jeltje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Richard

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, puike locatie. Er is wel erg bespaard op beschikbare ruimte in de hotelkamers. We hadden last van beschonken, luidruchtige Engelse buren.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 19 jul 2022
Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u zo tevreden was over ons team, ons ontbijt en de comfortabele bedden. Spijtig dat u last had van gehorigheid. Indien geluidsoverlast veroorzaakt wordt door andere gasten, mag u dat steeds komen melden bij de receptie. Dan proberen wij zo snel mogelijk en in de mate van het mogelijke voor een oplossing te zorgen. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended for solo person
I stayed only 1 night. It is quiet and comfortable. For solo guest it is good hotel surely.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 16 jun 2022
Dear Guest, Thank you for this great review. We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services. We all look forward to seeing you again in the future. Best regards, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Edanur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 16 jun 2022
Beste gast, Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Antwerpen. Hartelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

6/10 – Redelijk

Jalal

Positief: Personeel en service
Erg kleine kamer en douche.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 13 jun 2022
Beste Jalal, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat de grootte van de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. Al onze kamers hebben dezelfde grootte. Hopelijk was uw verblijf verder wel naar wens. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

6/10 – Redelijk

Karin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dure kamer voor wat je krijgt.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 10 mei 2022
Beste Karin, Bedankt voor uw review. Hopelijk hebt u kunnen genieten van uw verblijf bij ons. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden was over onze prijs-kwaliteit verhouding. We willen graag meegeven dat onze prijzen lager liggen indien u vroeg boekt. Dat is misschien een tip voor volgende keer. Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Pascale

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 2 mei 2022
Beste Pascale, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Hartelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie voor bezoek aan Stadsshouwburg of dagje winkelen in Antwerpen. Parkeergarage op loopafstand.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 25 apr 2022
Beste Karin, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat leuk dat u onze ligging en de service van onze medewerkers als positief ervaren heeft. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

F.m.a.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 19 apr 2022
Beste gast, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Antwerpen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Het was een erg fijn verblijf. Prima kamers en een goed en uitgebreid ontbijt! Ook zit het hotel op een loop afstand van 2 minuten vab de stand, dus je bent er zo. Het enige nadeel was dat de kamers nogal gehorig waren en je ook alles hoorde op de gang. Verder was het een top hotel en hadden we er een fijne tijd!
3 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Matthijs

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Ruud

Reisde met partner
Matig
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 27 dec 2021
Beste Marc, Bedankt voor uw review en hoge score. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en van onze centrale ligging. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Eva Scheerlinck, General Manager

6/10 – Redelijk

Sonny

Reisde met partner
Positief: Netheid
Het hotel zit op loopafstand van het centrum. Wel zijn de kamers gehorig en hoor je veel geluid van de straat. Bij het inchecken was het druk waardoor het zeker 20 minuten duurde om in te checken. Het bed kraakte enorm waardoor slapen een drama was.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 25 okt 2021
Beste Sonny, Dank u voor uw feedback. Fijn dat we u met onze gunstige ligging van dienst konden zijn. We willen u bedanken voor uw opmerking over het bed en we nemen uw feedback zeker mee voor verbetering. Graag willen we meedelen dat de kamers aan de achterzijde van ons hotel rustiger zijn. We hopen dat uw verblijf verder uitstekend naar wens was. We verwelkomen u met plezier opnieuw! Hartelijke groeten, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Ina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen. Wel wat gehorig.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 11 okt 2021
Beste Ina, Bedankt voor uw feedback. We vinden het spijtig dat u slecht geslapen heeft door lawaai. U mag altijd de receptie vragen voor een andere kamer, en mits beschikbaarheid kunnen we u dan een kamer aanbieden die verder van de straat gelegen is. Met vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Jordy

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een korte overnachting in het centrum.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 5 okt 2021
Beste Jordy, Hartelijk bedankt voor deze review. Fijn dat u genoten heeft van uw overnachting bij ons en dat we van dienst hebben kunnen zijn met onze service. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Dini van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was er alleen douche wel klein, vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 27 sep 2021
Beste Dini, Bedankt voor uw beoordeling. Uw opmerking over de doucheruimte hebben we genoteerd. We zijn blij dat voor de rest alles naar wens was. Vriendelijke groeten en graag tot nog eens, Eva Scheerlinck, General Manager

6/10 – Redelijk

Adri, Amsterdam

Beetje uit de tijd mag wel upgrade gebruiken Voordeel in het centrum
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 7 sep 2021
Beste Adri, Bedankt voor uw feedback. Spijtig dat u ons hotel wat gedateerd vond, onze excuses voor het ongemak. Renovatie is bij ons echter een doorlopende prioriteit. We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft genoten. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Annoesjka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, maar de badkamer was piepklein. Niet geschikt voor iemand langer dan 1.70 m. Wel heel centraal gelegen en het personeel was heel vriendelijk.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 30 aug 2021
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Wij zijn blij dat u de vriendelijkheid van ons personeel en onze centrale ligging optimaal vond! Jammer dat de badkamer aan de kleine kant was voor u. Hopelijk zorgde dat voor geen al te groot ongemak. Met vriendelijke groeten, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jeanine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon, goede locatie Antwerpen
Kamers groot genoeg. Alles super schoon. Ontbijt smorgens bijgeboekt, was meer dan voldoende en goed. Personeel erg vriendelijk. Goede uitleg Zelfs de hond kreeg water. Ochtend personeel niet vriendelijk, jammer Voor ons voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 27 aug 2021
Beste Jeanine, Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn dat u de hygiëne van ons hotel als een groot pluspunt aanhaalt. Het spijt ons zeer dat onze ontbijtmedewerker niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit is niet onze standaard. Klantvriendelijkheid is uiteraard erg belangrijk voor ons hotel en we zullen dit dan ook intern bespreken. We hopen u binnenkort zeker weer te mogen verwelkomen. Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie in het centrum op zondag gelijk naast de markt
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 16 aug 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw aardige woorden. Wat fijn dat u genoten heeft van onze gunstige ligging. Met vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Fijne service en medewerkers receptie en de centrale ligging
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 13 aug 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling. Wat fijn dat u met een goed gevoel bij ons bent weggegaan en dat u onze service en centrale ligging op prijs heeft gesteld. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Daan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 9 aug 2021
Beste Daan, Heel erg bedankt voor uw mooie score! Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Eva Scheerlinck, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Prima accommodatie, wel wat oud
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 2 aug 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed. Jammer om te lezen dat u onze kamers als verouderd heeft ervaren. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Eva Scheerlinck, General Manager

8/10 – Goed

Bernadette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

MarLeen

Positief: Netheid
Ligging top
Hotel is verouderd, geen vriendelijk,onthaal ....
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Eva Scheerlinck, General Manager op 14 jun 2021
Beste Marleen, Bedankt voor uw feedback. We horen graag dat onze locatie voor u een goede uitvalsbasis was om Antwerpen te verkennen! We betreuren het natuurlijk dat u niet onverdeeld tevreden was over ons personeel aan de balie. Dit zullen we zeker met hen bespreken. Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, Eva Scheerlinck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk onthaal, propere kamer . Alleen spijtig dat ze tussen door bij langer verblijf de kamer niet opfrissen
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Niels - Front office manager op 15 sep 2020
Hartelijk dank voor het beoordelen van je verblijf bij ibis Antwerepn centrum. Ik ben zeer blij te lezen dat u vriendelijk ontvangen bent in een propere kamer. Het klopt dat we door de geldende maatregelen niet in staat zijn om de kamer op te frissen. Echter kan er steeds voor extra handdoeken en dergelijke gezorgd worden. Hopelijk heeft u desondanks toch een super verblijf gehad in de stad Antwerpen!

6/10 – Redelijk

Pieter, Brussel

Reisde met partner
Alles matig. De ontvangst, de kamer, de aankleding.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Ibis Antwerp Team op 25 aug 2020
Beste Pieter, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf blij ons. Graag hadden we geweten wat u liever anders had gezien, zodat we onze service kunnen verbeteren. Hopelijk had u een aangenaam verblijf in Antwerpen en mogen we u opnieuw verwelkomen voor een betere ervaring. Vriendelijke groeten, Ibis Antwerp Team

8/10 – Goed

Otto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel en personeel zeer vriendelijk
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Niels - Front office manager op 22 jul 2020
Beste Otto, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij doen ons best om iedere gast een zo warm mogelijk welkom te geven in ons hotel en ik ben dan ook blij te lezen dat we daarin geslaagd zijn bij u. Alvast zeer graag tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging en goed matras en fijne douche en schoon
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Niels - Front office manager op 18 feb 2020
Hartelijk dank voor deze mooie score! Alvast graag tot een volgende keer!