Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Novotel Mechelen Centrum

4 out of 5
Novotel Mechelen Centrum
Van Beethovenstraat 1, Mechelen

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 226 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 442 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bert

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jurgen Goethuys, General Manager op 4 jan 2024
Beste Bert, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat alles wat u nodig had beschikbaar was.Hopelijk tot ziens,Jurgen Goethuys, General Manager

10/10 – Uitstekend

Veronique

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jurgen Goethuys, General Manager op 12 dec 2023
Beste Veronique,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Jurgen Goethuys, General Manager

8/10 – Goed

cwan

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jurgen Goethuys, General Manager op 6 nov 2023
Dear Guest,Thank you for positively reviewing your recent stay.We are pleased with your overall positive rating and above all to share it with our team, as your complete satisfaction is a top priority. However, we would love to know how we could have made your experience even better. We truly value all feedback from our guests, as it gives us the opportunity to constantly maintain the quality of our services.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Jurgen Goethuys, General Manager

8/10 – Goed

Liesbeth

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cabri Christopher, Front office Manager op 15 okt 2023
Beste Liesbeth,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We zien jullie graag weer eens terug.Cabri Christopher, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Petra

Reisde met partner
Super goede ligging midden in het centrum voor een leuk weekendje weg.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Cabri Christopher, Front office Manager op 25 sep 2023
Beste Petra,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging ideaal vond. We vinden het fijn dat alles zo naar wens was.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Cabri Christopher, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Samira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, schoon en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 25 aug 2023
Beste Samira,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze centrale locatie, netheid en vriendelijke personeel. Ons team streeft ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bieden en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Hopelijk zien we je snel nog eens!Cabri Christopher, Front office Manager

8/10 – Goed

Maarten

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cabri Christopher, Front office Manager op 22 aug 2023
Beste Maarten,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Cabri Christopher, Front office Manager

8/10 – Goed

nele

Ok
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 31 jul 2023
Dear Nele, Thank you for your kind feedback.We are pleased with your overall positive rating and above all to share it with our team, as your complete satisfaction is a top priority. However, we would love to know how we could have made your experience even better. We truly value all feedback from our guests, as it gives us the opportunity to constantly maintain the quality of our services.We look forward to welcoming you again.Kind regards,Maartje Aukema, Guest relations

8/10 – Goed

marc

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Cabri Christopher, Front office Manager op 16 aug 2023
Beste Marc, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Cabri Christopher, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Ite

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, me vriendelijke service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 3 jul 2023
Beste gast,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Mechelen en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Maartje Aukema, Guest relations

2/10 – Ontzettend slecht

Nabil

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 20 jul 2023
Beste Nabil,Bedankt voor uw recensie.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Maartje Aukema, Guest relations

8/10 – Goed

Wim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was ok
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 24 mei 2023
Dear Wim,Thank you for this kind review.We are pleased with your overall positive rating and above all to share it with our team, as your complete satisfaction is a top priority. However, we would love to know how we could have made your experience even better. We truly value all feedback from our guests, as it gives us the opportunity to constantly maintain the quality of our services.We look forward to welcoming you again soon. Best regards,Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Yannick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooie grote kamer met apart toilet, badkamer met aparte douche en bad. Prijs kwaliteit heel tevreden, en je zit midden in het centrum van Mechelen
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 6 mrt 2023
Beste Yannick,Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.Met vriendelijke groet,Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Raisa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 6 mrt 2023
Beste Raisa,Dank u voor uw mooie beoordeling.Prettig te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Hopelijk zien we je snel nog eens!Maartje Aukema, Guest relations

8/10 – Goed

Ton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, goede bedden, schoon en goed ontbijt. Ideale ligging
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 5 jan 2023
Beste Ton,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Super om te lezen dat jullie goed geslapen hebben in onze comfortabele bedden en dat jullie tevreden waren met ons lekkere ontbijt.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Aderik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 2 jan 2023
Dear Guest,Thank you for sharing this positive feedback of your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,Maartje Aukema, Guest relations

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor niveau kamer superior viel het iets tegen; klein. Daarnaast jammer dat op zondag er te weinig brood was bij het ontbijt om 9.15 uur Ligging uitstekend
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 19 dec 2022
Beste Frank,We danken u voor uw feedback.We lezen met plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons en dat u onze locatie als pluspunt aanhaalt!Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 20 okt 2022
Beste gastBedankt voor deze perfecte score!Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf.Nog eens hartelijk bedankt !Hartelijke groet,Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Margot

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie op 10-15 min lopen van het station. Vervolgens ben je na t water oversteken zo in t centrum met verschillende pleinen
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 20 sep 2022
Beste Margot,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat uw verblijf bij ons helemaal aan uw verwachtingen voldeed en dat u erg blij was met onze gunstige ligging!Tot weerziens.Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 7 mrt 2022
Beste Jacqueline, Bedankt voor deze perfecte score! We zijn heel blij dat u zo van uw verblijf hebt genoten. Nog eens hartelijk bedankt ! Met hartelijke groet, Maartje Aukema, Guest relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamer, matig ontbijt
Heel warme kamer. Schoon. supercomfortabel bed. Goed ontworpen kamer, ruim, aparte wc. Geen informatie op de kamer over ontbijttijden, check-out etc. Geen uitnodigend restaurantdeel, bar of lobby. Vooral zakelijke uitstraling. aardig personeel. Heel matig ontbijtbuffet, smakeloze broodjes, taaie bacon, waterige jus d'orange
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 23 feb 2022
Beste gast, We bedanken u voor uw reactie. We zijn blij dat de inrichting van de kamer en het comfort van de bedden pluspunten waren voor jullie. Spijtig alleen, dat het ontbijt niet geheel aan jullie verwachtingen voldeed. We nemen jullie feedback zeker ter harte en excuseren ons voor het ongemak. Hopelijk kon de vriendelijkheid van ons personeel dit enigszins goedmaken. Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

P.

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 19 jan 2022
Beste gast Dank voor deze mooie score! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Met hartelijke groet, Maartje Aukema, Guest relations

10/10 – Uitstekend

Wouter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor gezin
Prima hotel, goed bereikbaar, naast een parkeergarage en prima service.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Amir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check afschrijving
Ontvangst was niet hartelijk en uiteindelijk is er geld afgeschreven voor ontbijt wat we niet hebben gedaan en ook niet besteld hadden .
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Pau Han

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 6 apr 2022
Beste Pau Han, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Vriendelijke groet, Maartje Aukema, Guest relations

8/10 – Goed

Pau Han

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Maartje Aukema, Guest relations op 6 apr 2022
Beste Pau Han, Dank voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Hopelijk tot ziens, Maartje Aukema, Guest relations

6/10 – Redelijk

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging van het hotel is perfect, vlak bij de restaurants en de winkels in het centrum van Mechelen. Minder goed was het ontbijt van dit hotel. Er was geen bruinbrood en er liep maar 1 personeelslid en zij kon de zaal niet goed afruimen en waar nodig het ontbijtbuffet aanvullen. Ik vond de prijs/kwaliteitsverhoging hierdoor niet in orde. €21,50 pp is aan de hoge kant.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Qua ligging is dit hotel perfect met een parkeergarage eronder. Ontbijt was goed alleen er kon niet gedineerd worden.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, schone kamers en uitstekende service.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
midden in het centrum
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Hichame

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in Mechelen Centrum.
De kamer was schoon, degelijk en net. Het hotel is in het centrum waardoor alles binnen wandelafstand is. Helaas geen gratis parking maar er is een parkeergarage op wandelafstand en je kan ook op straat parkeren ( betalend) ontbijt was vanwege de Covid maatregelen, TO GO.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijtbuffet, schoon, in het centrum, alles op loopafstand
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ontvangst , wel probleem inzake parking
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel kan vriendelijker zijn tegen klanten....
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

LOUISE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
Prima hotel goede service. Goed bed , keurig en netjes. Ruime keus uit shampoo etc in de badkamer.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek is de ligging, overige cf Novotel-niveau. Het restaurant -deel is minder gezellig in de grote ruimte met receptie,liften, trappen, bar, toiletten.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel tevreden. Ideaal midden in de stad! Heen uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Stefaan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

petra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitgebreid ontbijt . goeie service en goede bedden
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

lennart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel hotel in het centrum van mechelen
Er was een overboeking dus mij werd gevraagd naar een ander hotel te gaan, toen ze doorkregen dat ik de volgende dag bij de buren moest zijn, hebben ze hun best gedaan en mij toch de kamer gegeven. Goede service, prima ontbijt met gezond eten en een rustige kamer midden in het centrum van Mechelen een aanrader.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel - airco issues
Location was great - centrally located in the city. Hotel was also fine in general. The major complaint was the heat in the rooms as the airconditioning controls are just for show - it does not cool the room (and this was not a on a hot day). Resulted in a very warm room and uncomfortable room. If you you like warm then the hotel is fine.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed. Ewesffddxcgghbhnnjbvcfbbnhvbnhvv nhgftgfdryjhffgjvfhjtdb
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Lode

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden
Supermooie accommodatie in een mooie stad!
1 nacht verbleven in april 2019