Exterieur

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Apeldoorn

4 out of 5
Van der Valk Hotel Apeldoorn
Landgoedlaan 26, Apeldoorn

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 95 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 124 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ewan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat vooral opviel was dat ieder personeelslid bijzonder aardig en vrolijk was. En vooral de kamer was heel mooi . Wij vonden alleen de prijs wel aan de hoge kant.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Theo

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht gelogeerd en prima hotel
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Lynsey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Merove

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

P P C L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nachtje Apeldoorn
Werkelijk niets te klagen, helemaal goed!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Marc Lammers op 24 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw verblijf! Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten.

10/10 – Uitstekend

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jacob

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Miralda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon een top hotel, en voor ons prima te doen qua afstand.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Rick op 11 apr 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback!Graag tot een volgende keer.Met hartelijke groet,Team Van der Valk

10/10 – Uitstekend

nicolet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prachtig hotel. Kamer was ruim en mooi.

10/10 – Uitstekend

Tessa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes en ruim. En goede service in de bar/restaurant
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Dick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, maar kom je fietsen overweeg Cantharel
Mooi nieuw hotel. Mooie kamers. Heerlijk bed.Badkamer prima. Mss iets te weinig kastruimte om op te bergen. Ontbijt erg uitgebreid en top, maar niet goedkoop.OOk restaurant is mooi maar erg prijzig. Hoofdgerecht zomaar € 25,- -€ 30,-. Verwacht je niet direct bij een van der Valk. Geboekt om paar dagen te fietsen op de Veluwe. Fietsen van te voren gereserveerd en betaald, maar bij ophalen helaas geen fietsen! Dat was wel een domper. Via van der Valk Caranthel fietsen geregeld. Daar heen gereden en zo kwamen we erachter dat als je komt om te fietsen de Cantharel een betere keuze is. Gepassionerde mensen bij fietsenverhuur die even helpen je fiets op maat te krijgen. Goede tips voor routes en gelijk de routes meegekeregen op handig knooppunt kaarten. Fietsen zijn ook beter (Trek met Boschmotor). En Cantharel is beter gelegen t.o.v. de vele routes op de Veluwe. Mss ishet hotel; zelf wat gedateerd, maar de fietservaring bij van der Valk Apeldoorn is gewoon ondermaats.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Bianca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime mooie kamer. Goed ontbijt met veel keuze.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
Great modern and comfortable hotel on a good and green location. Very spacious bedroom will all comfort. The food in the restaurant was tasty and correct prized. Nice bar. Overall experience: will absolutely come back when needed.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ilona

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Tessie

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf, mooie moderne ruime kamer! Erg lekker gegeten!
5 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Carolien

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zalig hotel, ik kom terug!
De kamer was onvoorstelbaar! Heel ruim en modern ingericht. Zalig gewoon! Het eten was onvoorstelbaar lekker en de bediening heel vriendelijk
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Diederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxe
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Engelina

1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Guest Relations op 21 jan 2021
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Prachtig , schoon nieuw, zeer comfortabel, ruim.
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging en tot in de pintjes verzorgd. Zeker een lokatie om nog eens terug te komen
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Eric, Venray

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prachtig hotel....prima gelegen. De medewerkers in restaurant en bar zijn allen attent. Niets is teveel. Gewoon ontzettend goed. De domper van dit hotel zie ‘m in de aankomst. Het merendeel van de receptionistes is afstandelijk en neemt je mee in hun proces zonder enige vorm van een warm welkom over te brengen. Empathie ontbreekt. Zolang je maar zo snel mogelijk ingecheckt kunt worden. En nee...het geldt niet voor ales dames daar. Maar van de vier keer inchecken waarvan er drie een serieuze koude douche waren, vormt deze afdeling een schril contrast met alle andere medewerkers in dit fraaie hotel. Zelfs tot housekeeping toe waarbij iedere medewerkster vriendelijk groet bij het passeren.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Rina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Guest Relations op 11 sep 2020
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Anita IJzerman

8/10 – Goed

Danny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was top. Het enige vervelende was de dreigende manier waarop ik mijn creditcard gegevens moest afgeven in een bomvol restaurant omdat wij ivm met de ziekenhuis opname van mijn moeder pas laat konden inchecken.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Van der Valk Hotel Apeldoorn op 2 sep 2020
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback, wij stellen dit zeer op prijs!

10/10 – Uitstekend

Ran., Drenthe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als je aan komt rijden begint de beleving al, prachtig. Kamers zijn sfeervol, nieuw en luxe, telkens wordt je weer verrast!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Guest Relations op 25 aug 2020
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw bezoek aan ons hotel. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Anita IJzerman Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Mr Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige valk!
Tot nu toe een van de mooiste van der Valk hotels. Sfeervolle kamers. Heerlijk bed! (Gewoon tweepersoons ipv 2x eenpersoons). Heerlijk grote badkamer. Ook de algemene ruimten sfeervol ingericht. Verder vriendelijke en vlotte checkin. Toch kleine opmerkingen. Drankautomaat alleen op muntjes (Het is 2020!!) en geen connectiviteit met de TV (Het is nog steeds 2020!).
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Guest Relations op 22 aug 2020
Geachte heer Gijsen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit intern bespreken. Met vriendelijke groet, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Eric, Venray

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede service.. Erg mooie locatie.....
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Guest relations op 21 aug 2020
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw feedback welke wij zeer op prijs stellen. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Anita IJzerman Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Shirley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uit de drukte! Top hotel
Top, schoon en netjes
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Guestrelations op 14 aug 2020
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn verheugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet. Anita IJzerman Frontdesk

10/10 – Uitstekend

Annemie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superruime kamer, geweldige badkamer, lekker gegeten in het restaurant...en covid-proof! Van genoten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van MDG_Guest_Relations op 24 jul 2020
Geachte Annemie, Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan Van der Valk hotel, Apeldoorn. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het verblijf. Ik wil u bedanken voor de complimenten en hopelijk mogen wij u spoedig weer terug zien! Met vriendelijke groet, Matt Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super verzorgd en keurig netjes. Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Guest relations op 15 jun 2020
Geachte anonymous, Hartelijk dank voor uw verblijf en de mooie feedback. Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het was heel erg netjes heel erg goed geholpen keurige zaak met uitmuntend personeel heel luxe
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, hele schone nette en vooral ruime kamers. Vriendelijk personeel en het ontbijt was top!
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Marc Lammers op 15 mrt 2020
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling op Expedia. Wij waarderen uw positieve recensie ontzettend! Het is fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
er stond veel wind en die suisde door de luchtbuizen. het leek of heel de nacht het brandalarm afging, niet echt wat je verwacht bij een weekendje weg
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marc Lammers op 10 feb 2020
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling op Expedia. Mocht dit in de toekomst nog eens voordoen bij een eventuele nieuwe reservering. Schroom dan niet om contact op te nemen met de receptie. Dan hadden wij u een andere kamer kunnen aanbieden.

6/10 – Redelijk

Simone

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Inchecken was drama omdat ik er niet bij was en ik geboekt had (onder onze naam) mocht mijn man niet inchecken.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Lasse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig en net hotel.
Top verblijf gehad. Vriendelijk personeel en een heel lekker ontbijt. Hebben er ook in de avond gegeten. Dat ging in een sneltreinvaart. Hadden het brood vooraf nog niet op of het hoofdgerecht stond er al. Mocht wel iets rustiger... Enige minpunt was dat vanaf Hotels.com niet was gecommuniceerd dat we al betaald hadden incl ontbijt (middels reward program) en daardoor moesten we bewijzen dat het goed zat. Dat liep op zijn zachts gezegd niet soepel... voelde me op dat moment niet fijn.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Marc Lammers op 23 jan 2020
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Het is fijn dat u ons op de hoogte brengt van uw ervaringen bij ons. Uw situatie zullen wij oppakken met Hotels.com.

10/10 – Uitstekend

Laura

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Apeldoorn
Het hotel was mooi en luxe, de kamers zijn ruim en we hebben heerlijk geslapen op de bedden. Aanrader!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marc Lammers op 4 jan 2020
Beste mevrouw, Het is fijn om te lezen dat u een een goed verblijf heeft gehad bij het Van Der Valk Hotel in Apeldoorn. Hartelijk dank dat u een recensie heeft achtergelaten hierover op Hotels.com!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marc Lammers op 7 sep 2019
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling op Expedia. Wij hopen u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marc Lammers op 8 aug 2019
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling hier op Hotels.com. Het is fijn dat wij u mochten ontvangen als gast.

8/10 – Goed

Mieke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi nieuw hotel
inchecken ging niet geweldig. We hadden inclusief ontbijt geboekt, maar volgens hotel was dit niet juist hoewel het wel op de boeking stond. Via tussenkomst van Hotels.com alsnog geregeld. Verder was de kamer zeer goed en alle faciliteiten ook. Niet veel van de omgeving gezien door de hitte die het onmogelijk maakte om erop uit te trekken.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Elja, Front Office Manager op 29 jul 2019
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback en ook voor het mooie cijfer wat u ons geeft. Zoals we inderdaad eerder al even besproken hebben is de feedback inmiddels gedeeld met de desbetreffende afdelingen. Nogmaals dank en wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Marc Lammers op 4 jul 2019
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling op Expedia! Wij hopen dat u een goed verblijft heeft gehad en dat we u in de toekomst opnieuw welkom mogen heten bij ons.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Marc Lammers op 7 mei 2019
Beste heer, Bedankt voor uw uitstekende beoordeling op Expedia.