Op basis van 51 geverifieerde beoordelingen

3,4 / 5
67% van onze gasten beveelt dit aan
3,7 Hygiëne kamer
3,4 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Comfortable

Geplaatst op 11 mrt. 2023 op Hotels
Very clean. Comfortable
Opmerking van Hotelbeheer
27 mrt. 2023 door Best regards. Dalal AliHotelbeheer
Dear valuable guest, Thank you for your review, we look forward to your next visit at Ramada Hotel .
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 feb. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
27 mrt. 2023 door Yours Sincerely, Dalal AliHotelbeheer
Dear Ms. Taghreed, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It certainly encourages us to perform better services. We are sorry for not being able to meet your expectations. We would be honored to welcome you again in the near future.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 dec. 2022
Terrible customer service, when complaining we were made to think we were in the wrong. They didn’t clean our room once after asking/calling multiple times daily! The wifi is terrible/non existent. You almost gave my friend food poisoning from raw chicken! Nothing is good about this hotel, it stinks of smoke (even in the non smoking rooms). Will never come back, stay away from this place!
Opmerking van Hotelbeheer
3 jan. 2023 door DalalHotelbeheer
Dear valuable guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It certainly encourages us to perform better services. We are sorry for not being able to meet your expectations. Please note that we have carefully read your comment and are immediately attending to its rectification so that it does not occur again. We would be honored to welcome you again in the near future. Yours Sincerely, Dalal Ali
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 dec. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
3 jan. 2023 door Dalal AliHotelbeheer
Dear valuable guest, Thank you for your review, we look forward to your next visit at Ramada Hotel . Best regards.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Thank you

Geplaatst op 3 nov. 2021 op Hotels
Good
Opmerking van Hotelbeheer
3 jan. 2023 door Dalal AliHotelbeheer
Dear valuable guest, Thank you for your review, we look forward to your next visit at Ramada Hotel . Best regards.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 nov. 2021
Everything about the The Hotel was excellent. The front staff and the The cleaners were extraordinary. However, the restaurant and its The staffs are awful. The breakfast is a joke, the Omelette guy Is never there. I ordered a burger, and I was brought a bloody cold burger. Restaurant hour Is inconsistent. Sometimes their no lunch or dinner.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 jun. 2021
Service horrible: appel de la réception au milieu de la nuit (4h du matin), refus d envoyer la facture et aucune attention pour le client: ils m ont appelé toutzs les deux minutes pour me dire qu un chauffeur m attendait alors que je venais d être prévenu que je devais changer de hôtel....
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 jan. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
18 feb. 2020 door Tamer Shendi Hotelbeheer
Dear Mr Wasef, Thank you very much for choosing ramada by Wyndham Riyadh Hotel, and we will always increase our hospitality services for your convenience.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 jan. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
18 feb. 2020 door Tamer Shendi Hotelbeheer
Dear Mr Rafiuddin Thank you very much for choosing ramada by Wyndham Riyadh Hotel, and we will always increase our hospitality services for your convenience.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jan. 2020 op Hotels
Good staff
Opmerking van Hotelbeheer
18 feb. 2020 door Tamer Shendi Hotelbeheer
Dear Mr Rafiuddin, Thank you very much for choosing ramada by Wyndham Riyadh Hotel, and we will always increase our hospitality services for your convenience.