Serveert ontbijt, lunch, diner, tuinzicht

Beoordelingen van Campanile Hotel Zevenaar - Arnhem

3 out of 5
Campanile Hotel Zevenaar - Arnhem
Hunneveldweg 2a, Zevenaar

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 272 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

wan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Yade op 26 dec 2021
Wat een mooie beoordeling: hartelijk bedankt. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Yade- Campanile Zevenaar

8/10 – Goed

H.R.

Positief: Netheid, personeel en service
Verkeerslawaai was niet prettig. Kamer was goed en netjes
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Yade op 9 dec 2021
Dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer, fijne dag! Met gastvrije groet, Yade - Campanile Zevenaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gewone standaard kamer maar wel oké
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Yade op 5 aug 2021
Dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer, fijne dag!

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Celine op 26 nov 2020
Wat een mooie beoordeling: hartelijk bedankt. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Celine - Campanile Zevenaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
goed ontbijt en vriendelijk personeel. prima bedden, alleen waren de kussens niet echt stevig.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Claudia op 28 sep 2020
Thank you, please ask for an additional pillow when you stay with us the next time:-) Have a nice day!

8/10 – Goed

Sam, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de prijs die je betaald is het de moeite zeker waard. De bed sliep prima en de kamer was verder goed schoon. Ik raad het iedereen aan!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Claudia op 9 sep 2020
Hartelijk bedankt en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Claudia- Team Campanile

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en Netjes, maar een stopcontact in de kamer
Over het algemeen heel goed, schoon en netjes. Wat lastig was is dat er maar een stopcontact was in de kamer en de die lag ook niet op een handige plek.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Claudia op 9 sep 2020
Hartelijk bedankt voor uw feedback en de geweldige score! Bij het raam in de kamer zijn 3 vrije stopcontacten, een verlengsnoer geven wij u gratis in bruikleen, vraagt u ernaar bij de receptie. Met vriendelijke groet, Claudia- Team Campanile

8/10 – Goed

Mariëlle, Oude IJsselstreek

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrije ontvangst. Goed eten! Eenvoudige maar schone kamers en prima bedden!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Celine op 25 aug 2020
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Campanile Zevenaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Celine op 17 aug 2020
Hartelijk dank voor uw beoordeling van het Campanile Hotel in Zevenaar. Het doet ons goed te mogen vernemen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Campanile Zevenaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke medewerkers. Omruilen kamer geen probleem ivm trap lopen.zullen er graag weer heen gaan
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Celine op 17 aug 2020
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie score: Wat een mooie beoordeling: hartelijk bedankt en graag tot ziens bij Campanile Zevenaar

6/10 – Redelijk

Marion

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Celine op 17 aug 2020
Hartelijk dank voor uw beoordeling en graag tot ziens! Met gastvrije groet, Campanile Zevenaar

6/10 – Redelijk

Hans, Venray

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Goed voor een overnachting. Kleine schone kamers maar goed ontbijt. Er lag maar een grote handdoek voor 2 personen. Deze zouden aangevuld worden maar is helaas niet gebeurd.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Claudia op 10 aug 2020
Bedankt voor uw feedback, excuses dat de handdoek niet is gebracht; u kunt onze receptie altijd even bellen hiervoor! Fijne dag!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vreselijk
Dat dit een hotel genoemd mag worden begrijp ik niet, het is net een flat uit een oostblok land. Daarnaast vreselijk gedateert en oud. Bedden voel je de veren doorheen. Wel schoon. Een nachtje weg hoort genieten te zijn, maar dit was afzien! Ligbad was een zitbad.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Claudia op 10 aug 2020
Goedemorgen, U weet wat u boekt hoop ik? De foto's op de site geven exact de werkelijkheid weer. Bedankt voor uw tijd om dit te delen met ons. Groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Claudia op 10 aug 2020
Hartelijk bedankt, wat fijn dat uw verblijf zo goed bevallen is. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a clear, and a comparable environment. That's what I really like about it
7 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 10 aug 2020
Many thanks for sharing, have a nice day! Best reagards,,

8/10 – Goed

Astrid, Swalmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hygiënisch prima in orde. Ook de coronamaatregelen in restaurant. Tangen bij ontbijt heel goed bedacht. Minder was de staat van de tuin. Stuk uit de vijverrand, en de planten waren 3x niks. Verdord stonden ze in bijna lege b akken en veel bakken waren leeg. Niet fijn om tussen te ontbijten. Slordige indruk. Ook onkruid dat overal groeide!
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 4 aug 2020
Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag!

8/10 – Goed

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk
Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Nette kamers en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 4 aug 2020
Hartelijk bedankt, altijd fijn om te lezen dat uw verblijf goed bevallen is!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 1 aug 2020
Merci!

8/10 – Goed

Hans, Zuid-limburg

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Is redelijk voor de prijs maar erg klein, kussens waren vrij hard (persoonlijk) De receptie was erg vriendelijk en behulpzaam betreft het omzetten van kamer op 1ste etage naar beneden omdat er geen lift is. Vreemd vind ik de waterkoker die en geaarde stekker heeft maar er geen geaarde wandcontactdozen zijn.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 27 jul 2020
Hartelijk bedankt voor uw feedback, fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer op de hoek!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 27 jul 2020
Bedankt voor uw feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Claudia op 27 jul 2020
Hartelijk bedankt!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Eenvoudig, prima ontbijt
Eenvoudige kamer, geen luxe, alleen het noodzakelijke. Prima ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Campanile Zevenaar op 16 jul 2020
Hartelijk dank voor het geven van uw beoordeling. Fijn om te horen dat u van ons ontbijt heeft genoten. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Campanile Zevenaar

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Claudia op 6 jul 2020
Hartelijk bedankt voor deze perfect score, graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Campanile

8/10 – Goed

Artur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Campanile Zevenaar op 22 jun 2020
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij te mogen vernemen dat uw ervaring in het Campanile Hotel in Zevenaar voldeed aan uw verwachtingen. We hopen u snel weer terug te zien en wensen u nog een geweldige dag toe!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Campanile Zevenaar op 3 jun 2020
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Campanile Zevenaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Carla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel is erg vriendelijk, accommodatie goed bereikbaar
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Campanile Zevenaar op 19 dec 2019
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer. Met gastvrije groet, Campanile Zevenaar

6/10 – Redelijk

Jos

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
back to the eighties
Was verder prima maar het was alsof je in een tijdmachine stapte terug naar oma's tijd. Inclusief geur. De douche straal was zo hard dat je de douchekop moest vast houden omdat die uit de houder vliegt.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Cw op 26 okt 2019
Bedankt voor uw beoordeling. Fijne dag gewenst!

6/10 – Redelijk

Gerard

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit niet goed
Kamers zijn gedateerd en de rolluiken geven een niet zo’n fijn gevoel. Vlekken aan de voorkant van het matras. Ontbijt was ver onder de maat, alles was op zelfs de servetten, vloer bij het buffet plakte, tafel plakte. Er was maar een medewerker aanwezig voor het buffet terwijl er toch veel gasten waren.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Prima hotel om een nachtje te blijven. Alleen jammer dat er opeens bij aankomst een extra rekening krijgen, van €15,- per kamer, omdat we voor de inchecktijd aankwamen. Dit was niet van te voren aangekondigd.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Claudia W op 13 jul 2019
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Inchecken kan vanaf 14h, eerder inchecken is mogelijk op basis van beschikbaarheid en inderdaad tegen extra kosten die op ons tarievenoverzicht bij de receptie zichtbaar zijn. Graag tot ziens!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
De hotelkamer is erg klein . De badkamer is erg verouderd
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Claudia W op 2 jul 2019
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Onze kamers worden dagelijks onderhouden en het spijt ons te lezen dat de badkamer niet aan uw wensen voldeed. Wij hebben geen badkamer met mankementen kunnen ontdekken,misschien wilt u ons laten weten wat er niet in orde was? Al zouden we willen; de kamer kunnen we helaas niet groter maken. Fijne dag! Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
dat de hotel kamer klein was en geen badkamer en geen gordijnen
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Claudia W op 23 jun 2019
Hartelijk bedankt!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
geweldig
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Claudia W op 22 jun 2019
Hartelijk bedakt, wat fijn dat u van uw verblijf genoten heeft, graag tot ziens!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Accomodatie blijft Campagnile... in het weekend pas ontbijt vanaf 8.00... terwijl we om 7.30 weer weg moesten. Wél konden we de avond ervóór wat klaargemaakt ontbijt in een zakje ophalen.... Een bus met andere gasten was blijkbaar géén reden om ons óók de gelegenheid te geven, óók vroeg te ontbijten. Maar voor één nachtje slapen is het goed ( met n goed 2-persoons bed strak in de hoek omdat de kamer zo klein is)
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Claudia op 15 mei 2019
Hartelijk bedankt!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Campanile op 26 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Campanile op 1 mei 2019
Merci!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer met eigen opgang was prima schoon en fris. Ze zijn het aan get opknappen, is wat gedateerd, maar het ziet er netjes en verzorgd uit.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team Campanile op 1 mei 2019
Hartelijk bedankt.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kaal onpersoonlijke en saai hok als slaapkamer. bed op zich okay, maar daar is ook alles mee gezegd. TV deed het niet (na wat gepruts bleek dat kabel er uit was gevallen) en de batterijen van de AB leeg. Gordijn is een "zonwering" aan de buitenkant, wat het er ook niet gezelliger op maakt. Eten was ronduit slecht; enige vegetarische keuze was een vega hamburger, en zelfs deze was niet te eten. Personeel is verder vriendelijk en probeert er iets van te maken, mij zie je echter niet meer terug.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team Campanile op 15 apr 2019
Wat jammer dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. We hopen dat u wel van de omgeving geniten heeft.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team Campanile op 1 mei 2019
Merci!

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schone kamer met ligbad.
Schone kamer met koffie/thee-voorziening en ligbad. Kamer zelf gehorig. Gesprek buren was letterlijk te volgen. Verder geen last van snelweg. Parkeermogelijkheid.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Claudia W op 1 apr 2019
Hartelijk bedankt Paul, graag tot ziens!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers te klein en gedateerd. Koste moeite om koffers ergens kwijt te kunnen. Geen lift naar verdiepingen.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team Campanile op 29 mrt 2019
Bedankt voor uw beoordeling. Staat er ergens in de beschrijving van ons hotel dat wij een lift hebben? Dat horen we heel graag want dan gaan we dat natuurlijk onmiddelijk oplossen! U mag ons gerust om een kamer op de begane grond vragen; als die vrij is mag u daar gebruik van maken! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Wij vonden de hotelkamer schoon. De bedden zijn goed. De rest is zeer verouderd en de kamer is erg klein. Badkamer oke!
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Claudia W op 15 mrt 2019
Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat u dit anoniem doet, zo kunnen wij niet nakijken in welke kamer u gelogeerd heeft. Misschien wilt u ons in een privebericht aten weten wat er verouderd was; onze technische dienst repareert eventuele mankementen dagelijks en ook wordt het gebouw zo goed mogelijk onderhouden. We zien uit naar uw reactie.

8/10 – Goed

Romein

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Claudia GM op 7 feb 2019
Hartelijk bedankt!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Ontvangst van het mannelijk personeelslid (M?) was allesbehalve. De man zag en keek of hij in geen eeuwen geslapen had. Ook bepaalde commentaren had hij beter voor zichzelf gehouden. Het vrouwelijk personeel was echter wel zeer vriendelijk en meegaand. De kamer was van alles voorzien wat je nodig had echter zonder minibar wat jammer is. De matras was echter keihard en niet echt comfortabel.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Linda op 29 dec 2018
Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven en feedback te geven.Ik hoop dat wij u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

wies, Zevenaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes verzorgde kamer. Uitermate vriendelijk en hulpvaardig personeel. Lekker eten( diner) en ontbijt prima.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Claudia W op 7 nov 2018
Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke woorden, zulke reviews lezen wij graag! Tot ziens en met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

maarten, purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luidruchtig van vrachtverkeer
Het hotel is goed te vinden en centraal gelegen waar je met de fiets de mooie plekjes in de omgeving van Duitsland kan leren kennen , het hotel heeft kleine kamers maar is zeker de nacht goed te vertoeven en goed verzorgt zijn , qua plaatsing van het hotel is wel luiddruchtig van het verkeer dat gelegen is bij de weg dat vracht en auto’s van er naar Duitsland v.v. Naar Nederland gaat daar men als je daar gaat slapen dit onder ogen moet houden . Ik geef dit hotel een kleine voldoende , maar het is het zeker waard
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van CW op 20 sep 2018
Hartelijk dank voor uw beoordeling meneer Maarten, graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Claudia W Team Campanile

8/10 – Goed

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van CW op 18 sep 2018
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel altijd plek maar toch te ver van Nijmegen waar Ik iedere dag danste !!
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van CW op 20 sep 2018
Hartelijk bedankt!

6/10 – Redelijk

Kees, Leidschendam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Goed hotel, dicht bij de snelweg,
De kamers waren schoon, het eten was goed, bij aankomst was het personeel een klein beetje arrogant niet vriendelijk.
1 nacht verbleven in juni 2018