Ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen van NH Arnhem Rijnhotel

4 out of 5
NH Arnhem Rijnhotel
Onderlangs 10, Arnhem

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 173 van 401 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 160 van 401 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 401 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 401 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 401 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Audrey

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kamer stonk en ‘s avonds ijskoud
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kaylee - Front Office op 19 jan 2024
Beste Audrey,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wat vervelend om te lezen dat de kamer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb dit intern besproken en mijn collega had u graag een andere kamer aangeboden. Helaas is dit niet aan haar ter sprake gebracht, anders hadden wij dit graag tijdens uw verblijf direct opgelost. Alsnog hopen wij u wederom te mogen ontvangen in het NH Arnhem Rijnhotel.Met vriendelijke groet,Kaylee Front Office NH Arnhem Rijnhotel

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Geweldig uitzicht over de Rijn, lekker ontbijt Dekbedden te smal voor bed breedte Badkamer wat klein en beetje gedateerd en douchen in bad.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kaylee - Front Office op 14 jan 2024
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van het uitizicht en het ontbijt. Wat vervelend om te lezen dat de dekbedden en de badkamer niet naar wens zijn geweest. Wij gaan dit intern bespreken ter verbetering.Met vriendelijke groet,Kaylee Front Office NH Arnhem Rijnhotel

10/10 – Uitstekend

Klaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Eve - Front office op 22 okt 2023
Dear Klaar,Thank you for giving us a 10 out of 10 . We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again to NH Arnhem Rijnhotel in the future! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Gera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, kamer met een mooi uizicht op het water. Samen met zoon genoten.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Kristy - Front Office op 1 aug 2023
Beste Gera,Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij streven ernaar om onze gasten een onvergetelijk verblijf te geven. Wij zien u graag terug in de toekomst!

8/10 – Goed

E

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prachtig uitzicht
Prima hotel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Kaylee - Front Office op 31 jul 2023
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van ons hotel en het uitzicht. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten!Met vriendelijke groet,Kaylee Front Office NH Arnhem Rijnhotel

8/10 – Goed

M.P

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Juul op 10 jul 2023
Beste M.P,Hartelijk dank dat u ons een 8 van de 10 sterren geeft.Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest, en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Juul NH Arnhem Rijnhotel

10/10 – Uitstekend

Willy

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Kaylee - Front Office op 2 sep 2023
Dear Willy,Thank you for your review and wonderful score. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Kaylee Front Office NH Arnhem Rijnhotel

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie lokatie, prachtig uitzicht. Lekker ontbijt en goed geslapen. Helaas slot van fietshok kon niet goed afgesloten worden. Tip: vrijdags zou ik technische dienst preventief een aantal zaken af laten lopen, zodat het in weekend ook allemaal werkt
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Savannah op 1 mei 2023
Beste heer John,Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het fijn om te lezen dat u genoten heeft van het ontbijt en goed geslapen heeft! Een goede nachtrust betekent alles. Wat betreft het slot van het fietsenhok waren wij ons helaas niet van bewust, gezien andere gasten ook hiervan gebruik hebben gemaakt en wij daarover niks hebben doorgekregen. Wij zullen uw opmerking in ieder geval doorgeven aan de technische dienst. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!Met vriendelijke groet,SavannahFront Office NH Arnhem Rijnhotel

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jaani - Front Office op 29 apr 2023
Dear sir/madam, Thank you for writing a review. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us! We hope to welcome you again sometime in the future at NH Arnhem Rijnhotel. With kind regards,

4/10 – Matig

Robertus

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 2 persoonsbed gekregen maar 2 aparte bedden maar het ergst waren de matrassen; keihard waardoor we allebei last van onze rug en heupen hadden.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Sarafina - Front Office op 26 mrt 2023
Beste Robertus,Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat u geen prettige slaap heeft gehad bij ons. We zullen de feedback delen met de rest van onze team. Graag tot een volgende keer.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Mascha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is geweldig, met uitzicht op de Rijn. Het personeel was erg vriendelijk. De kamer ruim met een heerlijk bed. We hebben genoten van de rust en het heerlijke ontbijtbuffet. We komen graag nog eens terug.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jaani - Front Office op 16 feb 2023
Beste heer/mevrouw, Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. We zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in NH Arnhem Rijnhotel!Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Wilma

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Zoran

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi locatie tegen centrum aan
Mooi locatie, prima en vriendelijk personeel, situatie restaurant erg mooi
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruime kamers; prachtig gelegen aan de rijn. We gehorig oud gebouw
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Jaani - Front Office op 8 nov 2022
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Robin

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Jaani - Front Office op 27 okt 2022
Dear sir/madam, Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear that you have not enjoyed your stay with us. If there is anything you have feedback for please let us know so we can improve this. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jean-Marie

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Jaani - Front Office op 27 okt 2022
Dear sir/madam, Thank you for your wonderful score. We are very happy to read that have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again sometime in the future. With kind regards,

8/10 – Goed

Kick

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig en net hotel. Vriendelijke en professioneele receptie. Gemakkelijk en gratis parkeren.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sarafina - Front Office op 2 sep 2022
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u een fijne verblijf heeft gehad en de service van het personeel waardeerde. Wij hopen u nogmaals in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

DM

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Savannah op 16 aug 2022
Good evening, Thank you for your nice review! We appreciate it a lot. We hope we may welcome you the next time in our hotel. Kind regards, Savannah | Front Office

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Had beter verwacht
Kamer rook erg muf, als naar een combinatie van een sterk schoonmaakmiddel met sigarettenrook. We kregen zonder discussie meteen een andere kamer toen we klaagden, en die was qua geur (of de afwezigheid daarvan veel beter). Douchekraan leverde maar een miezerige straal op en de douchegel was op. Alles was wel zeer goed schoon en het ontbijtbuffet was zeer goed en uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sarafina Front Office op 15 aug 2022
Beste Paul, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en hebt genoten van onze ontbijtbuffet. We hopen u nogmaals in de toekomst te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Front Offcie

6/10 – Redelijk

Isabelle

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen netjes, alleen onze kamer wat minder. Het ontbijt had een prachtig uitzicht
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Jaani Front Office op 7 jul 2022
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u heeft kunnen genieten van ons uitzicht. We hopen u nogmaals in de toekomst te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Bart

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Jaani Front Office op 30 jun 2022
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review en uw hoge score! Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Berthold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wederom een fijn verblijf in Arnhem. Ondanks personeelstekorten deden de medewerkers er alles aan om het ons naar de zin te maken (mn Vincent, Dafne en Frank). Blijft een heerlijk hotel op een prachtige lokatie.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Monique op 30 jun 2022
Beste heer Berthold, heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling en uw lovende woorden. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in het NH Arnhem Rijnhotel

10/10 – Uitstekend

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk restaurant goede service en prima eten
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office op 11 jun 2022
Beste Ruud, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u van uw verblijf hebt genoten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, Front Office

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Instant ontspanning
Heerlijk hotel, instant ontspanning. Favoriete plek om te ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven. Schitterend uitzicht, comfortabele kamers en vriendelijk en gastvrij personeel.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Monique op 22 feb 2022
Beste Marcel, wow wat een mooie beoordeling geeft u ons! Daar zijn wij heel erg blij mee. Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf in het NH Arnhem Rijnhotel! Tot snel weer ziens in Arnhem. Hartelijke groet, Monique

10/10 – Uitstekend

Carola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de corona tijd, als de horca gesloten is , is het exstra feestelijk als het hotel zoveel moeite doet om van n verblij voor 2x 2 personen goede voorzieningen en gastvrijheid te bieden.een hele mooie ervaring en n goede herrinnering.roomservice van goede kwaliteit.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jaani Front Office op 1 feb 2022
Geachte Carola, Hartelijk bedankt voor uw mooie feedback, hier worden we blij van. Wat fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad bij NH Arnhem Rijnhotel! Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk Hotel met een mooi uitzicht over de Rijn
We hebben uit het niets een upgrade gekregen
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Monique op 23 jan 2022
Bedankt voor uw super mooie beoordeling en fijn dat u de gratis upgrade zo heeft gewaardeerd. Hartelijke groet, Monique

10/10 – Uitstekend

Gert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top kamer, top ontbijt, top ligging. Vriendelijke bediening.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Michelle van Blaricum op 6 jan 2022
Beste Gert, Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw leuke review en voor uw verblijf bij NH Arnhem Rijnhotel. We vinden het erg leuk om te lezen dat u tevreden was over de kamer, het ontbijt en onze mooie ligging aan de Neder-Rijn. Uw mooie compliment over de bediening zal worden gedeeld met het personeel. We hopen u weer een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Michelle

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service
Schöner Ausblick auf den Niederrhein
Das Hotel hat eine gute Lage, zentrumnah und dennoch ruhig gelegen, direkt am Niederrhein. Das war auch der Grund, warum wir uns für die Junior Suite hier entschieden haben. Die Aussicht enttäuscht nicht. Die Junior Suite entspricht den gezeigten Fotos und hat zudem einen schönen Balkon, auf dem man angenehm sitzen und die Aussicht auf den Niederrhein genießen kann. Die Suite war sauber, gut eingerichtet, das Sofa war ein wenig schäbig. Die Betten angenehm, wenn auch hart, aber das ist ja bekanntlich persönliche Vorliebe. Es gibt eine Espressomaschine und einen Wasserkocher, das war ganz praktisch, da wir coronabedingt das Frühstück, das übrigens sehr gut ist, auf dem Zimmer zu uns genommen haben. Einzig enttäuschend ist jedoch das Bad, das so klein ist, dass man sich kaum drehen kann. WC, Waschtisch und Badewanne grenzen so eng aneinander, das man unfreiwillig immer irgendwo anstößt. Hier würde ich ein Total Make-over empfehlen, denn der Einstieg in die Wanne ist, wenn auch nur zum Duschen, eine Herausforderung. Für ältere Menschen gar nicht geeignet. Außerdem ist die Wanne rutschig, mit entsprechender Sturzgefahr. Wir hatten einen angenehmen Aufenthalt in einer hellen Suite mit schönem Balkon, das Bad haben wir jedoch als eine Zumutung empfunden.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Frans van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles goed, behalve de wifi. Kamers erg warm: hele dag airconditioning aan.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Vriendelijke ontvangst, prima kamer.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Tonnie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 overnachtingen in NH Hotel Arnhem
Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Mooi uitzicht op de Nederrijn vanuit de kamer. Kamer was oké maar zou wel iets gemoderniseerd mogen worden.
4 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

daisy

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie locatie, top personeel, nodig renovatie nodi
Personeel top. Schitterende locatie. Hotel moet nodig gerenoveerd worden. Badkamer waar je moet douchen in bad met douchegordijn kan echt niet meer, zeker niet voor wat oudere mensen.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Monique op 30 nov 2020
Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Hartelijke groet, Monique

8/10 – Goed

Niels

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel aan de Rijn
Mooi hotel en prachtig uitzicht over de Rijn Vriendelijk personeel dat ondanks de Corona maatregelen hun best doet om je verblijf tot een succes te maken.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Monique op 30 nov 2020
Bedankt voor uw beoordeling en uw mooie woorden. hartelijke groet, Monique

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Front Office op 29 okt 2020
Thank you very much for your review. Hopefully we can welcome you again in the future. Kind regards, Front Office

8/10 – Goed

Carin, Oosterhout

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal goed geen minpunten , hadden kamer met uitzicht op de Rijn waar we van hebben genoten .
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sylvia op 6 okt 2020
Beste gast, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u van uw verblijf hebt genoten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Sylvia op 6 okt 2020
Beste gast, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u van uw verblijf hebt genoten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, Front Office

8/10 – Goed

ErikD, Heemskerk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, op loopafstand van de stad. Het uitzicht op de Rijn is geweldig
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Sylvia op 6 okt 2020
Beste gast, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u van uw verblijf hebt genoten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, Front Office

10/10 – Uitstekend

Pieter, Spijkenisse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi schoon hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel van ons en dikke pluim.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Monique op 11 sep 2020
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Hartelijke groet, Monique

8/10 – Goed

olga, silvolde

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer mooie kamer en corona regels prima in bad douchen is wat minder een extra beugel zou hier oplossing voor zijn
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Front Office op 26 jul 2020
Beste gast, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te zien dat u een fijn verblijf hebt gehad. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Front Office

8/10 – Goed

Frank, Kerkrade

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekende ligging tov de stad, uitstapjes en qua rust.
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Front Office op 26 jul 2020
Beste gast, Heel hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te zien dat u hebt genoten van o.a. de rust en locatie van ons hotel. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Front Office

8/10 – Goed

Hessel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Front Office op 26 jul 2020
Dear guest, Thank you very much for your review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us. Hopefully we may welcome you again with us. Kind regards, Front Office

6/10 – Redelijk

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Arnhem aan de Rijn
Het hotel is wat 'vergane glorie'. Voor de prijs zou ik het geen tweede keer meer doen.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Karen

Positief: Netheid, personeel en service
ooit plek voor gedateerd hotel
Het hotel is mooi gelegen aan de Neder Rijn. Maar zowel aan de buiten- als binnenkant gedateerd. Het lijkt erop dat het hotel betere tijden gekend heeft. Prijs-kwaliteit zijn niet helemaal in verhouding.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Monique op 7 jul 2020
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer te lezen dat wij niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijke groet, Front Office

8/10 – Goed

P.W.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keus
Heel hartelijk ontvangen
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sylvia op 5 mrt 2020
Beste gast, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Front Office

10/10 – Uitstekend

P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Noemi op 24 feb 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! Wij zien u graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Monique op 20 feb 2020
Thank you for your evaluation. Kind regards, Monique