Exterieur

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Arnhem

4 out of 5
Van der Valk Hotel Arnhem
Amsterdamseweg 505, Arnhem

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 265 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wilhelmina

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Anja

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Van der Valk Arnhem op 18 jan 2024
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Joep

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Arnhem op 14 dec 2023
Beste gast,Dank u wel voor het delen van uw ervaring! We zijn verheugd te vernemen dat uw verblijf naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie aankleding. Ontbijt en diner voor elk wat wils en goed verzorgd. Kamers netjes en tv met diverse Nederlandse kanalen.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team van der Valk Arnhem op 14 dec 2023
Beste, Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat zowel het ontbijt als het diner aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met gastvrije groet,

6/10 – Redelijk

Tsuey

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Michel

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Fransien

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Patricia

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kelly

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marco

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Arnhem op 4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling!Graag tot ziens in ons hotel!Met gastvrije groet,Hotel Arnhem

6/10 – Redelijk

Walter de

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
De kamer was ruim maar over de muren en de grote muurposter zaten allemaal vegen en spetters. Geen afvalbakje en handdoekhaakje op toilet. De douche is aan de verkeerde kant gemonteerd waardoor de hele badkamer drijfnat is na het douchen want er is geen deur of gordijn. Restaurant slecht, duur met kleine porties. wijn pas na je voorgerecht, geen lepel bij pasta, zoeken naar personeel en geen enkele keer gevraagd of wij nog iets wilden drinken. Frietjes niet gaar, pannacotta nog bevroren…
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Nicolaas

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
4 persoonskamer. Naast 1 dubbelbed staat er een te klein stapelbed. Noem het dan een 2 persoonskamer plus 2 kleine kinderen. Bediening restaurant spreekt amper Nederlands. Deuren, terras en onder bed was het echt smerig. Onze kamer 308 bevond zich op rookvrije gang. S’ avonds kwam de rook van joints uit andere kamer onder de deur van onze kamer. Receptie gaf aan hier niets aan te kunnen doen. Vergane glorie.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Dave

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Koko

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer schoon, keurig onderhouden, wel licht gedateerd. Faciliteiten in de kamer zijn sober maar in perfecte staat. Wifi in de kamer is zeer stabiel en snel. Bedden zijn van hoge kwaliteit. Inchecken verliep niet zo soepel en kwam wat onpersoonlijk over. Restaurant: Service bijzonder vriendelijk en warm. Ontbijt (2x) zeer goed, ook voor kinderen. Diner (2x) viel wat tegen. Niet altijd lekker op smaak of goed klaargemaakt (Entrecote en tonijnsteak medium besteld, maar waren veel te lang gegaard (gemiste kans). Zalm sashimi te grote blokken. Specerijen ongebalanceerd. Kindermenu’s daarentegen uitgebreide keuze, goed klaargemaakt en mooi op smaak (ook voor de kinderen).
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hotel Arnhem op 10 jan 2023
Geachte gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Wat fijn dat uw verblijf over het algemeen naar wens is geweest. Wij hebben uw verbeterpunt betreft het diner genoteerd en zullen dit bespreken met onze chef kok. Hopelijk kunnen wij onze kwaliteit hierdoor verbeteren. Wij danken u voor uw komst en hopen u toch nog eens te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,

6/10 – Redelijk

Lucas

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Old hotel. Bar was already closed when I arrived at 22.50. I only use it when a really need to be on the outskirts of Arnhem. Luckily the price is relatively cheap. Perhaps they realise that the cannot ask more for it. The van der valk chain has much better hotels.
Not of this time.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Hotel Arnhem op 20 dec 2022
Dear Lucas, Firstly, I would like to thank you for this review. It is nice to receive feedback from our guests so that we can improve our service. We will do our best to improve on these levels by renovating different areas. Thank you for your time invested and hopefully we can welcome you again in the future! With warm regards,

8/10 – Goed

Luzette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed bereikbaar, mooie omgeving en net gebouw, vriendelijk personeel en super snelle bediening. We hadden de luxe wellness kamer, maar vond deze er niet luxe uitzien. Slechte lelijke overgordijnen. Gat in de bank die tevens slecht zat. En vond het sanitair echt niet schoon. Vlekkerig en spinnenweb. Karig interieur voor zoveel geld. Had hier meer van verwacht!
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Hotel Arnhem op 20 dec 2022
Geachte Luzette,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Wat ontzettend vervelend dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Dagelijks proberen wij de beste kwaliteit en service te verlenen aan onze gasten en we vinden het jammer dat dit bij u niet gelukt is, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw beoordeling meenemen in ons overleg en kritisch kijken naar de aankleding van de wellness loft. Hartelijk dank voor de moeite om deze beoordeling te schrijven. Op die manier kunnen wij onze kwaliteit gaan verbeteren.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Quang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in mooie ligging. Genoeg parkeerplaatsen. Hotelkamer lekker ruim en schoon. Supervriendelijke personelen. Binnen hotel genoeg te doen zoals cafe en wellnes. Echt een fijne hotel.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Arnhem op 19 okt 2022
Geachte Quang,Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.Wat ontzettend fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,

6/10 – Redelijk

roelof

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Arnhem op 19 okt 2022
Geachte Roel,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Glenn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was mijn eerste hotel ooit. Beviel heel goed dit ga ik vaker doen
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Arnhem op 19 okt 2022
Geachte Glenn,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.Wat ontzettend leuk dat wij u mochten ontvangen voor uw eerste ervaring in een hotel. Wij danken u voor uw komst en kijken ernaar uit u weer te mogen ontvangen.Met gastvrije groet

6/10 – Redelijk

ludo

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Arnhem op 23 aug 2022
Dear guest,Thank you for your review.We would like to thank for staying at us. We look forward to welcome you soon again.Warm regards,

8/10 – Goed

Jesper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf in goed hotel
Prima hotel. Goed restaurant alleen staat van kamer wel echt verouderd tov andere van der valk hotels. Douche heel erg krap maar locatie perfect en zeer prettig verblijf met goed bed.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Directie op 2 nov 2021
Geachte Jesper, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij zijn ons ervan bewust dat de kamers een upgrade kunnen gebruiken en daarom zijn we druk bezig met onze plannen hiervoor. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen zien in ons hotel. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

8/10 – Goed

Tamara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel
Het is een prima hotel en erg dichtbij mooie natuurgebieden. Het is wel iets gedateerd en niet super clean, maar de service van het personeel maakt dat meer dan goed.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Directie op 26 okt 2021
Geachte Tamara, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij nemen uw tip met betrekking tot de datering mee in onze renovatieplannen. Hopelijk kunnen wij onze ruimtes gauw een upgrade geven. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

10/10 – Uitstekend

Wieke

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie en uitstekend ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Directie op 19 okt 2021
Geachte mevrouw Wieke, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn dat uw bezoek in Hotel Arnhem naar wens is geweest. Wij danken u voor uw komst en kijken ernaar uit u weer te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

10/10 – Uitstekend

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Directie op 12 okt 2021
Geachte Eric, Hartelijk dank voor uw prachtige score! Wat ontzettend fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw komst en hopen u gauw weer te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

8/10 – Goed

Joyce van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi! Wel wat geluidsoverlast aan de achterzijde, een generator die de hele nacht aan staat. Goede werknemers!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Directie op 5 okt 2021
Geachte mevrouw Joyce, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons voorziet van bruikbare feedback. Wij zullen het geluidsoverlast intern bespreken en de nodige aanpassingen treffen. Wij danken u hartelijk voor uw komst en hopen u toch nog eens te zien in Hotel Arnhem. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

10/10 – Uitstekend

Herbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Efficient hotel, comfort op een goed peil, aantrekkeling geprijst 3 gangen diner, zeer vriendelijke bediening in het restaurant. Veel bediening aanwezig.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Directie op 13 sep 2021
Geachte Herbert, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wat ontzettend fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij danken u voor uw komst en kijken ernaar uit u weer te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

8/10 – Goed

Sanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, nette kamer, prima locatie
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Directie op 31 aug 2021
Geachte Sanne, Hartelijk dank voor uw mooie score. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

10/10 – Uitstekend

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Directie op 31 aug 2021
Geachte Rene, Hartelijk dank voor uw prachtige score! Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

6/10 – Redelijk

Alfred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Corona
Geen eenduidig beleid mbt de coronaregels, het personeel zegt en doet maar wat
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Directie op 29 jun 2021
Geachte dhr. Alfred, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw bezoek aan ons hotel niet geheel naar wens is geweest, onze oprechte excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best om alle maatregelen met betrekking tot het tegengaan van het coronavirus na te leven. Wij zullen hier in de toekomst extra alert op zijn. Wij waarderen uw komst en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van General Manager op 4 mei 2021
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Lotte van der Valk Directie op 20 mrt 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel! Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

6/10 – Redelijk

Eduard

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Teleurstellend verblijf in de Valk.... niet wat we gewend zijn.. staat van onze comfortkamer was matig.. badkamer had wel een likje verf nodig.. de matrassen waren werkelijk een ramp.. geen oog dicht gedaan. Het diner was een grote teleurstelling.. de snitzel (industriele) met bospaddestoelen kwam rechttreeks uit het vriesvak en was echt niet te eten, de sate met kant en klare saus was eveneens smerig... voor 120 euro hadden wij toch wel wat meer verwacht!!!!!! Bediening was vriendelijke en correct. Helaas is deze Valk in Arnhem geen aanrader..........
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Lotte van der Valk op 8 jul 2020
Dear Guest, Thank you very much for your review. We strive for a high level of service and quality. We therefore find it very unfortunate that this did not work in your case, we apologize for this. If you want to communicate your points of improvement, we kindly ask to contact us via marketing@arnhem.valk.com so we can improve our service. Thank you in advance! With warm regards, Lotte van der Valk General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Niet goed geluisterd ivm hondje gehorige kamer naast incheck
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Slecht ontbijt.Ik had het hotel geboekt omdat wij altijd naar vd valk gaan maar deze is zeer teleurstellend.Mijn man moest nogmaals het ontbijt betalen terwijl ik incl.ontbijt had geboekt en betaald.Hoe gaan we dit oplossen?
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Lotte van der Valk op 18 feb 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review! Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest, onze excuses hiervoor. Graag wil ik u vragen telefonisch of per email contact met ons op te nemen zodat wij het een en ander voor u kunnen uitzoeken. We hopen u alsnog een keer terug te zien in ons hotel. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Erg gehorige kamers en een badkamer voor invaliden. Dat had ik niet gereserveerd. Jammer !!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Lotte van der Valk Directie op 6 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

8/10 – Goed

A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Lotte van der Valk op 25 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoek aan Arnhem brengen dan staan wij graag voor u klaar! Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie omgeving. Dichtbij centrum. Kamer prima. Geen koffiezetapparaat aanwezig. Kleine douchecabine, wel netjes. Onder het bed mag wel s gestofzuigd worden. Rest wel schoon. Bed prima.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lotte van der Valk Directie op 2 nov 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel! Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vertrouwd en schoon
Ongevraagd een invalide-kamer gekregen. Heb ik onterecht bezet, wel schoon en ruim. In douche de (terechte) douchestoel, wastafel laag e.d. Begrijpelijk, maar voor mij onhandig.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende en ruime kamer met mooie voorzieningen. Zeer hulpvaardig en correct personeel, en een prima keuken!
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Lotte van der Valk, Directie op 2 okt 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel! Met gastvrije groet, Lotte van der Valk Directie

10/10 – Uitstekend

Marria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf
Vanaf het moment van binnenkomen tot weggaan hebben we alleen maar vriendelijkheid ontmoet.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst werden we te woord gestaan door een stagiaire. Zij gaf ons een onduidelijke uiteenzetting ivm het te betalen bedrag. Een bewijs van betaling van het verblijf werd geweigerd. Wel vroegen ze mij een waarborg van 200 euro via een creditkaart,gevolgd nog eens door een onduidelijke uitleg, onverstaanbaar en geen moeite doen om zich verstaanbaar te maken.Bij vertrek vroeg ze mij de totale som, zijnde het verbruik, eten en drinken en het verblijf. Weerom toonde ik het bewijs van betaling van het verblijf maar dat werd nog niet eens bekeken . Er werd dan opnieuw in de pc gekeken en het verbruik werd dan enkel aangerekend. Op de vraag hoe het zat met de waarborg kreeg ik enkel te horen dat alles na 30 dagen automatisch geregeld wordt. ,,
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was goed, kamer goed, schoon en netjes. Personeel was vriendelijk
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Het is een mooi kleiner hotel met vriendelijke menen
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Kees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontspannen naast ontbijtvergaderingen is niet leuk
Fijne ervaring, mooie kamer, aangename welness, lekker driegangenmenu en lekker ontbijt. Alleen reuzejammer dat de ontbijtzaal propvol zakenmensen zat, die uitgebreide en luidruchtige werkbesprekingen hielden ! 😠 ik wou even rustig ontspannen en de werkstress achter laten, maar dat is niet echt gelukt !
2 nachten verbleven in maart 2019