Ryokan Sensyoen
Ryokan met een sauna en een 24-uurs receptie in Asahikawa
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (12 Tatami mats) laden

Traditionele kamer, niet-roken (12 Tatami mats)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-8-3 Takasagodai, Asahikawa, Hokkaido, 070-8061
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Premier Hotel Cabin Asahikawa
Premier Hotel Cabin Asahikawa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 1.013 beoordelingen
De prijs is € 110
15 aug - 16 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Sensyoen ASAHIKAWA
Ryokan Sensyoen
Sensyoen ASAHIKAWA
Sensyoen
Ryokan Sensyoen Ryokan
Ryokan Sensyoen Asahikawa
Ryokan Sensyoen Ryokan Asahikawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Sensyoen
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alice
Reisde met partner
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sooh
Reisde met familie
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sooh
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jirod
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jirod
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jerry
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerry
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
kam ping anita
29 okt 2024
kam ping anita
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
H IROM I
Reisde met familie
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また行きたいです
H IROM I
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Birger
3 sep 2024
Birger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
chiharu
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chiharu
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yin Hung Doris
22 jun 2024
Yin Hung Doris
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
10/10 – Uitstekend
chinghui
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
chinghui
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hong Wang Howard
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hong Wang Howard
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lihong
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lihong
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Mai
30 nov 2023
Mai
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Pei Lin
Reisde met familie
13 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pei Lin
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
せん
Reisde met familie en kleine kinderen
10 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
せん
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
MARIKO
24 sep 2022
MARIKO
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Noriko
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noriko
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族での滞在
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Vincent, Binnaway Australia
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
KYUWAN
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
일본전통 료칸
KYUWAN
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kei Yee
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kei Yee
5 nachten verbleven in januari 2019