Luxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, terras | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Assen

4 out of 5
Van der Valk Hotel Assen
Balkenweg 1, Assen

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 190 van 334 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 334 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 334 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 334 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 334 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Edward

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel veel te groot en een beetje onpersoonlijk
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Hotel Assen op 6 feb 2024
Geachte heer Edward,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Wij stellen dit zeer op prijs.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van front office op 6 feb 2024
Beste Patrick,Hartelijk dank voor uw review!Heel graag tot een volgend verblijf.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 1 nov 2023
Beste Geert,Hartelijk dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw verblijf in Hotel Assen.Wij vinden het superfijn om te lezen dat u zo heeft genoten bij ons.Heel graag tot een volgend verblijf!Met vriendelijke groet, with kind regards,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Djerelia

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 1 nov 2023
Beste Djerelia,Hartelijk dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw verblijf in Hotel Assen.Wij vinden het superfijn om te lezen dat u zo heeft genoten bij ons.Heel graag tot een volgend verblijf!Met vriendelijke groet, with kind regards,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Gerben

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 22 sep 2023
Hartelijk dank uw wel voor deze mooie beoordeling.Heel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

reinier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 10 sep 2023
Geachte heer Reinier,Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Assen en de feedback.Wij zijn blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en zijn vereerd met het mooie cijfer.Heel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

8/10 – Goed

Birgitta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer ruime kamers met lekkere bedden. Het ontbijt was fantastisch. Wij reizen veel maar zo goed als hier maak je niet vaak mee.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 8 sep 2023
Beste Birgitta,hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Assen en deze mooie feedback.Het is mooi om te lezen dat u zo heeft genoten bij onslHeel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Cor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topkwaliteit
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 31 aug 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Assen en uw feedback.Wij zijn hier superblij mee!Heel graag tot de volgende keer.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Dave

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 22 sep 2023
Hartelijk dank uw wel voor deze mooie beoordeling.Heel graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Regular visitor. Mainly because of great wellness and fitness facilities and it’s location next to the highway.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 14 feb 2023
Dear Mr. Edwin,Thank you very much for this nice feedback after your visit at Hotel Assen.We hope to welcome you again soon.Best regards,Team Hotel Assen

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Prima hotel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Hotel Assen op 19 jan 2023
Dank u wel voor deze mooie feedback.Heel graag tot een volgend verblijf.Met vriendelijke groet,Team Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Jan Willem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great wellness and fitness! the main reason to choose this van der Valk hotel!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van front office op 25 nov 2022
Dear guest,thank you for this very nice feedback after your stay in Hotel Assen.Best regards,team Hotel Assen

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Heel prettig hotel. Heel fijn zwembad en sauna gedeelte.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Hotel Assen op 23 sep 2022
Dank u wel voor deze mooie feedback.Graag tot een volgende keer!Team Hotel Assen

8/10 – Goed

Ronald

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Simone op 2 sep 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rianne op 24 jul 2022
Hartelijk dank voor uw review. Graag tot een volgende keer in Hotel Assen :)

10/10 – Uitstekend

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na de renovatie super mooie kamer en de wellness/fitness is echt fantastisch!!
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rianne op 15 jul 2022
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u nogmaals in Hotel Assen.

10/10 – Uitstekend

Lieuwe

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Rianne op 24 jul 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer in Hotel Assen.

10/10 – Uitstekend

Maurice

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Romano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Miranda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette, schone en luxe kamers. En een prachtig wellness center!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Rianne op 30 jun 2022
Hartelijk dank voor uw mooie review. Graag tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Frank

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

a d h

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ea

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ralph

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Rianne op 21 mrt 2022
Bedankt voor uw review! Receptie Hotel Assen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Concept aanhouden
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Simone op 23 jul 2021
Bedankt voor uw review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige, ruime kamer, vriendelijk personeel en ongelooflijk lekker en uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Simone op 4 jul 2021
Hartelijk dank voor uw positieve review. Graag tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Sebastiaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Zoals altijd is je verblijf bij van der Valk dik in orde!
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Simone op 4 jul 2021
Hartelijk dank voor uw positieve review, graag tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Simone op 17 mei 2021
Bedankt voor het hoge cijfer! Graag tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Tommy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fijn hotel met uitstekende faciliteiten
Super netjes gerenoveerd hotel met uitstekende kamer. Zeer comfortabele badkamer met grote inloopdouche en bubbelbad. Goed ontbijt genuttigd en in alle rust kunnen slapen.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Simone op 17 mei 2021
Fijn om te horen dat u zo positief bent en dat alles naar wens is geweest! Graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Hotel was net en schoon. Grote ruime kamers. Door de lockdown was het restaurant uiteraard gesloten, maar hiervoor hebben ze een nette oplossing bedacht. Wat ik jammer vind is dat er geen optie op is voor 2persoonsbed, alleen 1persoonsbedden tegen elkaar aangeschoven. Ik snap dat dit voor het hotel flexibeler is, maar het mist wel een stuk comfort.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Simone op 17 mei 2021
Hartelijk dank voor uw review! Onze luxe kamers hebben inderdaad twee aparte bedden, onze comfort deluxe kamers hebben wel tweepersoonstoppers. Wellicht een optie voor een volgend verblijf!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Chimene op 31 jan 2021
Beste, Bedankt voor uw positieve review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting. Kamer was erg netjes. Wel jammer dat je in de ochtend moet opstaan om je verblijf te verlengen en dan meteen naar de balie moet om dit te betalen. Dit maakt het verblijf dan minder ontspannen. Al met al een fijne verblijf gehad.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Chimene op 20 jan 2021
Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in Hotel Assen. Wij vragen inderdaad de betaling te voldoen voor de uitchecktijd, uw opmerking hierover zal ik noteren voor het management.

10/10 – Uitstekend

sonik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Chimene op 5 dec 2020
Beste Sonik, Bedankt voor uw positieve review!

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laadpaal probleem
Ik heb van uw kamer genoten. Wat mij tegen viel was de laadpaal. Daar hebben jullie er maar een van. Toen ik arriveerde stonden er 2 autos aan de laatpaal in de hoop dat deze na 2 uur weer weg zouden gaan voor volgende gasten. Zelf ik de ochtend ben ik nog wezen kijken en dezelfde auto stonden ernog aan. Ik denk zelf dat van der Valk dit probleem zolang er geen uitbreiding is. Dit kan instellen met een max van 2 uur laad gemak en vervolgens plaats moeten maken voor andere gast met een elektrische auto.
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel met een goed kuiken
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Chimene op 11 okt 2020
Goedemorgen Eric, Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit waarderen wij enorm.

10/10 – Uitstekend

Lennart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Ruth op 8 okt 2020
Hartelijk dank en heel graag tot een volgende keer!

6/10 – Redelijk

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Groot hotel met 180+ kamers. Kamer was schoon, Personeel aan de receptie niet vriendelijk. Ik had kamer 36 waar wifi via KPN hotsport niet werkte. Receptie wilde hier niet naar kijken. Ik had via Hotel.com geboekt en betaald. Bij afrekening werd kamer nogmaals in rekening gebracht.. Restaurant was prima
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Chimene op 5 sep 2020
Bedankt voor uw review!

8/10 – Goed

Ad, Roermond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets op aan te merken. Coronamaatregelen waren goed.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Chimene op 16 aug 2020
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!

10/10 – Uitstekend

Ron, Groot-Ammers

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat je zou wensen top hotel Airco goed restaurant goed bereikbaar
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Chimene op 16 aug 2020
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!

8/10 – Goed

H, Heiloo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Grote ruime kamers en fantastisch uitgebreide ontbijt/buffet keuze! Alleen in de brasserie zou het personeel op " anger management" cursus moeten. Ik sloeg de menu kaart open op Engels. Ik koos een avocado bowl . De avocado bowl werd geserveerd en klopte niet met de beschrijving van de menu keuze. Ik vroeg aan de bediening hoe dat kon? Ze snauwde dat ik het Nederlands maar had moeten lezen. Vervolgens rukte ze t bord uit mijn handen en ze was zeer passief agressief. Mijn conclusie is dat zowel de Engelse als de Nederlandse vertaling van de gekozen maaltijd het hetzelfde moet zijn. De taal moet geen barrière zijn en de beschrijving en ingrediënten horen in beide talen het zelfde te zijn. Dan weet ik zeker dat wat ik bestel ook is wat ik had gehoopt....
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Eduard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Chimene op 23 apr 2020
Hartelijk dank voor uw positieve review, fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk tot ziens in hotel Assen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De logistiek is zeer verwarrend. Vanaf de receptie met de lift naar verdieping 1, richting hotelkamers staat bord verdieping 2. Weer met lift naar verdieping 1, naar kamer. Terug naar restaurant bijna verdwaald...
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Chimene op 26 apr 2020
Hartelijk dank voor uw review. Hopelijk tot ziens in hotel Assen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Great stay. Clean and comfortable. Delicious food at restaurant
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Chimene op 23 apr 2020
Thank you for this review!

10/10 – Uitstekend

Denise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend.
Mooi en goed hotel. Heerlijk groot ruimte. Moest naar de crematie in Assen, lekker dichtbij, want we wonen in Hilversum en door de slechte weersomstandigheden was handig om daar te overnachten.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Dominique op 1 mrt 2020
Hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

jos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Dominique op 28 feb 2020
Hartelijk dank voor uw review

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Dominique op 1 mrt 2020
Hartelijk dank voor uw review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pasjes van de kamer deden het wel eens niet of na heel lang wachten en proberen wel
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Dominique op 13 feb 2020
Hartelijk dank voor uw feedback

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Dominique op 13 feb 2020
Hartelijk dank voor uw review