Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Graaf Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Junior suite, 1 queensize bed, roken, uitzicht op stad laden

Junior suite, 1 queensize bed, roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15/A Hasanoglu Ave, Baku, AZ1025
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Baku City
Mercure Baku City
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 52 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: AZN 1.10 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AZN 12 per persoon
- Toeslag voor extra bed: AZN 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Azerbeidzjan. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en krijgt op deze pagina: 3,5 ster.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Divan Express
Divan Express Baku
Divan Express Hotel
Divan Express Hotel Baku
Divan Express Baku Hotel
Graaf Hotel Baku
Graaf Hotel Hotel
Divan Express Baku
Graaf Hotel Hotel Baku
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Graaf Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 nov 2018
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Hans, Rotterdam
17 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima zakenhotel; iets aan de rand van de stad
Hans
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
24 mrt 2025
Paul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
EBUBEKIR
9 nov 2024
EBUBEKIR
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
26 okt 2024
Paul
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Metroline noise
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Paul
Reisde met een groep
5 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
Zakenreiziger
17 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Breakfast farce
Paul
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Vera
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vera
4 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Ryan
31 mei 2023
Ryan
8 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Megan
Reisde met familie
12 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
5 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Mustafa
Reisde met familie
15 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz ve kullanışlı
Mustafa
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger
18 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Onur
Zakenreiziger
24 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Suleyman
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suleyman
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
KORAY
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KORAY
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
ORHAN
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
ORHAN
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Average stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018