Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mango 10 House





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Triple Room with Balcony laden

Triple Room with Balcony
Alle foto's voor Double Room With Balcony laden

Double Room With Balcony
Misschien vind je dit ook leuk

Anantara Siam Bangkok Hotel
Stadscentrum
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 222
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

282 Ratchadaphisek 10 Alley, Lane 11-4, Bangkok, 10310
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Popcorn House Ratchada
Popcorn House Ratchada
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 44 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mango 10 House Hotel
Mango 10 House Bangkok
Mango 10 House Hotel Bangkok
Mango 10 House Hotel
Mango 10 House Bangkok
Mango 10 House Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mango 10 House
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 jul 2025
Positief: Netheid
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Francis
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
avtar
25 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
avtar
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIROTO
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROTO
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nathan
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy but a little bit of a walk
Nathan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
jerimiah
18 aug 2024
jerimiah
8 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
20 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not for the tourist
Ali
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Amaya
Reisde met partner, Reisde met familie
21 jun 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amaya
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Lester
Reisde met familie
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lester
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Lester
28 mei 2024
Lester
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Jean Pierre
25 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean Pierre
3 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Suthasinee
23 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suthasinee
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
michael
Reisde met partner
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Laurine Sabrina Talène
Reisde met een groep
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurine Sabrina Talène
8 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Bibifricotin
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bibifricotin
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Kai
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kai
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Aron
5 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aron
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Gin
Reisde met een groep
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gin
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
ishiyama
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ishiyama
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Laura Ann
29 jan 2023
Laura Ann
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
MINORU
Reisde met familie
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
1 nacht verbleven in december 2022
4/10 – Matig
Xinyun
13 dec 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xinyun
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Thomas
21 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
MINORU
30 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
MINORU
Zakenreiziger
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
1 nacht verbleven in augustus 2022